Gå til innhold

kødd


anonymbrukeerr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vet tanten din at du skal ha fest?

Anonymkode: d2954...413

nei hun tror det bare er overnatting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at det er forferdelig respektløst ovenfor tanten din å lyve til henne og spille på hennes godvilje. 

Hva gjør du hvis du mister kontrollen? Hva gjør du hvis noe blir knust eller ødelagt? Hva gjør du hvis noe blir stjålet?

Blir det mye lyd, kan du risikere at politiet kommer og da er du som «vertinne» den første de ringer foreldrene til.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, altflyter skrev:
 

Jeg syntes at det er forferdelig respektløst ovenfor tanten din å lyve til henne og spille på hennes godvilje. 

Hva gjør du hvis du mister kontrollen? Hva gjør du hvis noe blir knust eller ødelagt? Hva gjør du hvis noe blir stjålet?

Blir det mye lyd, kan du risikere at politiet kommer og da er du som «vertinne» den første de ringer foreldrene til.

rolig nå da tror du ikke jeg skal låse vekk alle verdiene hennes og hvordan kan man risikere at politiet kommer. hvordan kan jeg unngå det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Leo skrev:
 

I beste fall er dette en spøk. Hvis det er virkelig er det oppskriften på en mindre katastrofe! 

det er derfor jeg spør om hjelp skal jeg bare invitere noen få folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
anonymbrukeerr skrev (På 21.10.2018 den 13.22):
 

rolig nå da tror du ikke jeg skal låse vekk alle verdiene hennes og hvordan kan man risikere at politiet kommer. hvordan kan jeg unngå det 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anonymbrukeerr skrev:
 

det er derfor jeg spør om hjelp skal jeg bare invitere noen få folk 

Du bør ikke invitere noen flere enn den ene du har avtalt med tanten din at du skal ha på overnatting. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du likt det om du hadde en leilighet med alle dine private eiendeler og noen inviterte 20 personer på fest hos deg, uten at du visste det ts?

Anonymkode: d2954...413

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:
 

Du klarer ikke å unngå det, ikke når det blir 20+ for tro meg, det kommer flere. Legg på minst 10 til du. Dette vil ende i katastrofe. 

hva om det er akkurat 20 stk og vi bor ikke så tett på naboene og i tillegg så har de lydisolerte vegger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Det er veldig spesielt å sende nabovarsel med informasjon om at du skal ha overnatting...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, anonymbrukeerr skrev:
 

rolig nå da tror du ikke jeg skal låse vekk alle verdiene hennes og hvordan kan man risikere at politiet kommer. hvordan kan jeg unngå det 

Hva med sofaen? Resten av møblene? Gulv som kan bli ødelagt? Glass som knuser? Oppkast over alt? Du kan ikke låse bort alt. Dette er en dårlig plan og politiet kommer til å dukke opp. Dette er forferdelig dårlig gjort mot tanten din. Jeg er enig med nasse nøff. Dette er oppskriften på katastrofe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til at denne planen din kommer til å gå til helvete så er du vel også 15 år og over den kriminelle lavalder, så dette kan få strafferettslige følger for deg. 

Hadde jeg vært tanten din så ville jeg blitt så utrolig skuffet over deg, dette er et skikkelig tillitsbrudd. 

Og hadde jeg vært foreldrene dine så ville du fått husarrest til du er 18, minst! 

Anonymkode: 64f49...d79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
anonymbrukeerr skrev (På 21.10.2018 den 13.25):
 

hva om det er akkurat 20 stk og vi bor ikke så tett på naboene og i tillegg så har de lydisolerte vegger 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette vil nok løse seg selv. Send ut nabovarsel om overnatting, naboer snakker med tante, tante trekker tilbake tillatelse om lån av leilighet, tante ringer foreldre. Dette er løst lenge før gjestene ankommer. 

Anonymkode: ededf...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et par slike fester i min ungdom. Mitt råd er IKKE! På en av de verste kom det rundt 100-150 stk, og noen som spilte i band fra paralellklassen holdt det gående med rockemusikk til politiet kom. Utallige slosskamper, knust TV, knust verandadør, knust rute, ødelagte møbler... Klokka ble ikke en gang 22 før det stod fire store politibiler i gården, foreldre og slik og hentet ut folk. 

Det er ALLTID noen som sender invitasjon videre, og det kommer garantert fler enn du har bedt. Om du vil ha på deg at noen av de ‘tøffe gutta’ kaster TV’n ut fra verandaen, folk spyr i kroker og kriker og politiet kommer, så vær så godt!

Og du kan ikke låse inn alle verdisaker. Det kan være at en liten pyntegjenstand fra Nille betyr utrolig mye for tanten din, kanskje mer enn en sofa til 40 000. En flaske parfyme hun fikk fra mannen sin etter han hadde vært på lang jobbreise? En kopp arvet etter hennes farfar? 

Anonymkode: 5a680...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig, sender du ut varsel om at det ikke er alkohol, naboene oppdager at det er alkohol, så vil dem ringe foreldre/tante/politi kjapt. 
Kommer politiet så avslutter dem festen, kontakter foreldre og barnevern. 

Anonymkode: ededf...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...