Gå til innhold

Kjæresten er rå på snikskryt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min  driver med humble bragging. 

I dag la hun ut bilder igjen hvor jeg i bakgrunnen kunne se den dyre klokken jeg fikk i fjor. Har den i etuiet i en kommode. Den hadde hun hentet for å få med på bildet. I tillegg bruker hun så mye tid og krefter på å få bildene så " proffe" som mulig. Ser jeg på tv, må jeg noen ganger flytte meg fordi hun driver med disse fotoshootene.

Vi skulle låne bilen til mamma, men siden bilen er en 16 år gammel opel, merket jeg at hun ble stresset da jeg tok et bilde av oss. Det måtte jeg ikke legge ut. Jeg skjønte jo hvorfor. Da vi var ute av bilen, var det plutselig greit å ta bilde. I andre biler har hun fint tatt bilder.

Vi var på travløp for litt siden, noe ingen av oss har peiling på. Der var det noen dyre og stilige greier som hun fikk med seg på bildene. Travløpet var ikke i fokus, bare bildetaking.

Hun sender ofte bilder av seg selv på snap med nye klær, men later som om det er for å vise noe annet som " fine høstfarger".

I dag fikk også jeg en snap av noen dyre sigarer hun fikk fra en venninne som var på Cuba. De så jeg lå på en murstein. Jeg skjønte at hun faktisk hadde vært i garasjen for å hente en murstein til bildet.

Jeg må nesten le av henne, men det er irriterende når vi spiser at hun må knipse disse bildene og dandere maten en evighet.

 

Anonymkode: 29ff7...deb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bedt henne legge vekk mobilen under middagen. Hva hun driver med ellers er hennes greie men jeg hadde ikke holdt ut middagsstyret.

Anonymkode: 97789...981

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også le litt, mest av alt styret og litt av deg som må flytte deg og vente med å spise middag, men kan det være hun har utviklet en avhengighet /manisk forhold til dette? Hun er sikkert glad i å fotografere, eller begge deler. Har ingen gode råd, men ser at noen få på sosiale medier legger ut mye, noen ganger slutter jeg å følge dem en stund fordi det blir irriterende og noe jeg betrakter som spam. Tror ikke de ser det selv. 

Middagen hadde jeg ville hatt i fred hvis det ikke var noe veldig spesielt. Som regel er jeg for sulten til å ta bilder av maten.

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en exvenninne av meg. Måtte bare kutte henne ut, da alle sammenkomster med henne og mannen ble ødelagt av mobilbruk hele kvelden... Snap/insta/Facebook konstant. Hun er fortsatt slik. Fjoller og styrer, der alt ser ut til å være på stell med lekkert hus, pene klær og stadige reiser kort og langt. 

Etterhvert skjønte jeg hun kompenserte for et skranglete ekteskap der hun ofte var utro, mannen psykisk mishandlede, og en ekstrem lav selvfølelse. Er gjerne en usikkerhet i bunnen når man jobber så hardt for å fremstå perfekt..

Anonymkode: 1bcbd...42b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder du å være sammen med noen som er så desperat etter bekreftelse fra andre?

Anonymkode: a7113...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor gidder du å være sammen med noen som er så desperat etter bekreftelse fra andre?

Anonymkode: a7113...d3a

Dette!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj. Ironisk at hun ikke ser selv at det er hun som er pinlig her. Om jeg var deg hadde jeg foretrukket opelen til moren din over henne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardenus skrev:
 

 

OMG!  Han som "mushet" og filmet hadde verdens MEST irriterende latter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er psykisk sykdom, akkurat slik angst, spisefortyrrelser og depresjon er psykisk sykdom. For henne er det en måte indre destruktive følelser og tanker kommer til uttrykk. Virker kanskje uskyldig eller latterlig, mens egentlig kommer det fra en ganske vond og sår plass

Anonymkode: e8a6e...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry kompis, men jeg får vondt av å lese innlegget. Så kleint er det!

Når det er sagt, la oss ikke dømme etter å ha fått vite én liten ting om denne dama.

Anonymkode: bcc06...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke at jeg fortsatt er singel mens sånne damer får seg kjæreste.

Anonymkode: c56f7...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslør henne i kommentarfeltet på bildene. "Hei pus, hvorfor satt du klokken min der?" "Har du virkelig hentet en murstein i garasjen jenta mi?" "Lur måte å vise frem nye klær på skatten min!" 

Enten skjønner hun humoren og tar et hint eller så klikker hun og avslører seg selv som overfladisk og prøver å fremstå bedre enn hva hun er. Begge alternativer byr på en løsning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tipptoppi skrev:
 

Avslør henne i kommentarfeltet på bildene. "Hei pus, hvorfor satt du klokken min der?" "Har du virkelig hentet en murstein i garasjen jenta mi?" "Lur måte å vise frem nye klær på skatten min!" 

Enten skjønner hun humoren og tar et hint eller så klikker hun og avslører seg selv som overfladisk og prøver å fremstå bedre enn hva hun er. Begge alternativer byr på en løsning. 

JA DETTE!! ☺️ f

Tør du ta utfordringen og skrive hvordan det gikk? 

Anonymkode: e43b8...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...