Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en politisk korrekt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg innebærer det å ikke kunne spøke med ting som er litt på kanten, så nei. Jeg liker satire, og det passer vel ikke med å være politisk korrekt

Anonymkode: c858c...5b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Mente selvsagt en som er fascist eller kommunist

Anonymkode: 53e7e...706

Er litt artig at du nevner at en mann som er "politisk korrekt" må enten være fascist eller kommunist, siden både kommunismen og fascismen har sine røtter fra venstresosialister.

Anonymkode: 6af68...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Pinne-i-rumpa- folk orker jeg ikke å omgås over tid. 

Anonymkode: 70073...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kunne du vært sammen med en politisk korrekt mann?

Anonymkode: 1156c...431

Heller det enn å være sammen med en som bruker "ironi" og "sarkasme" og så avfeier min reaksjon med at jeg er for hårsår og blir så lett fornærmet. 

Anonymkode: cd79a...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis alt skal være politisk korrekt? Aldri. Gud bedre så kjedelig. Litt galgenhumor å greier er et must 

Anonymkode: cf917...58c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har tilfeldigvis de gode verdiene som man ofte assosierer med pk. Ikke fordi han forsøker være pk, men fordi han er en genuin og god mann. 

Så svaret blir ja for min del. 

Anonymkode: 9b3ad...151

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binge-watchet Folkeopplysningen på NRK sammen med typen og en kompis og han kompisen ble skikkelig sur for all kritikk vi hadde av programmet. Vi var ikke veldig kritiske, men hadde noen spøker her og der og noen og noen mer seriøse argumenter. Virket som han hadde et helt religiøst forhold til NRK. 

Akkurat det synes jeg var skikkelig usexy og noe som ville irritert meg grønn i et forhold. Er nok litt PK selv, kjæresten min også, men det går grenser haha.

Anonymkode: 9363d...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en mann med egne meninger. Om disse meningene er å anse som politisk korrekte eller ei, er mindre relevant. Dog vil jeg selvsagt ha en mann med samme verdi- og menneskesyn som meg - hvilket tilfeldigvis er relativt politisk korrekt. 

Anonymkode: 601bb...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kvinner få velge hvem de vil være med?

Anonymkode: f1aa4...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skal kvinner få velge hvem de vil være med?

Anonymkode: f1aa4...a3b

Du glemte at vi kan velge å ikke være sammen med noen. Det er det beste alternativet. 

Anonymkode: 70073...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er nok veldig PK. Han er (ivrig) medlem i et ganske sentrumsnært parti, og er veldig for feminisme, globalisering, innvandring, legalisering av narkotika, borgerlønn, og en hel haug ting som man blir "den store stygge ulven" hvis man er imot. Han er en smart og oppegående mann og har gode argumenter for alle sine synspunkter, selv om jeg ikke er enig i alle sammen. Så ja, jeg kan være og er sammen med "en PK mann". 

Anonymkode: 81637...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte at vi kan velge å ikke være sammen med noen. Det er det beste alternativet. 

Jeg klarer ikke å ta denne videre.

Hei. Jeg heter XXXXXXXX og er en politisk korrekt mann.

Anonymkode: f1aa4...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...