Gå til innhold

Han ringer kun når han er full


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten i ca 6 mnd. Vi treffes ca 2 ganger i uka (noen ganger mer) og ellers snakkes vi lite sammen mellom treffene. Han sier han ikke er så glad i å snakke på telefon, noe som jo er helt greit. Telefonen for ham er når han må gi en beskjed eller vi skal avtale noe, ikke bare for å «prate». Så han ringer meg altså aldri. Men! Når han er full gjør han! Hver eneste gang han har vært ute etter vi ble sammen ringer han. Og alltid midt på natta når jeg sover. Så jeg vet aldri hva han vil. Et par ganger spurte jeg neste dag om han ville noe spesielt men han husker aldri, så nå gidder jeg ikke spørre mer. 

Hva kan grunnen være da KG-ere til at han ringer når han er full? (Han bor i en annen by et par timer unna, så det kan ikke være det at han vil komme på besøk/og sextalk er garantert utelukka)

Anonymkode: 72e8d...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han syns det er enklere å prate på tlf så enkelt kan det være. 

Anonymkode: 12a47...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner deg vel da, når han har drukket.. Kanskje på vei hjem fra byen. Han jeg driver med sender meg meldinger når han er på vei hjem fra byen.

Anonymkode: 8e69a...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terskelen for å gjøre ting i fylla er lavere. Han vil nok egentlig snakke med deg til vanlig også, men syns telefon er kleint. Det er mange som ikke liker å snakke i telefonen. Når han er full blir som sagt terskelen lavere, og da gjør han ting som han egentlig vil men som han vanligvis ikke "tør". Jeg tror ikke det er verre enn at han savner deg og tenker på deg når han er sentimental midt på natta

Anonymkode: cf9e9...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...