Gå til innhold

Ufin vertinnegave? Rosa sløyfe osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på et arrangement i går hvor en av gjestene hadde med rosa sløyfe-produkter i vertinnegave. Hun virket glad og tok imot det, men sener hørte jeg ti snakket om at det var frekt å gi henne det, som hadde mistet faren i kreft? Bortsett giveren var det bare en annen som hadde med vertinnegave, hadde det vært bedre at hun ikke hadde med noe? 

Jeg tenker jo at de fleste av oss har mistet noen i kreft, både menn og kvinner, og jeg reagerte ikke på gaven men de to var veldig enige at det var upassende og frekt.. 

hva synes dere?

Anonymkode: 4aa94...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig merkelig å gi rosa sløyfe ting i gave. Det er jo sånne ting man kjøper til seg selv fordi mange ikke tåler å gi uten å ha noe å bevise det med. 

Anonymkode: 76ece...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vertinnen var for hårsår her. 

 

Selv har jeg hatt en godartet svulst i brystet, en svulst jeg opererte bort frivillig. Personlig hadde jeg blitt glad dersom jeg hadde fått noen av disse produktene. Synes ikke pin-sløyfen er like fin hvert år, men det er jo alltid noen gode/fine produkter i den serien årlig. Dersom jeg hadde fått en gave fra de produktene, så hadde jeg tatt det som en forståelse på at de har sett hva jeg har vært gjennom, og at de håper ingen andre må gjennom det.

Anonymkode: c9ce0...216

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at rosa sløyfe-produkt var litt vagt. Ville bare ikke gjøre det for gjennkjennbart. 

Det var snakk om blomster som det lang på en rosa sløyfe og kort. Slik at når man kjøper dette produktet (blomstene) går en del av summen til rosa sløyfe- aksjonen. 

Vertinnen virket glad, det var de to venninnene som mente det var ufint..

klem til deg over ❤️ Håper det går bra med deg nå! 

Anonymkode: 4aa94...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen skal alltid sladre og være ekle med andre. Hun hadde med gave og det hadde ikke disse andre? Hun gav da ikke blomster for å være frekk heller. 

Anonymkode: 3885b...ed5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Var på et arrangement i går hvor en av gjestene hadde med rosa sløyfe-produkter i vertinnegave. Hun virket glad og tok imot det, men sener hørte jeg ti snakket om at det var frekt å gi henne det, som hadde mistet faren i kreft? Bortsett giveren var det bare en annen som hadde med vertinnegave, hadde det vært bedre at hun ikke hadde med noe? 

Jeg tenker jo at de fleste av oss har mistet noen i kreft, både menn og kvinner, og jeg reagerte ikke på gaven men de to var veldig enige at det var upassende og frekt.. 

hva synes dere?

Anonymkode: 4aa94...a20

Min svigermor hadde med en sånn vaskemopp m fult tilbehør sist de var invitert hit. Jeg kunne blitt fornærmet, men Istede filk jeg og mannen en god latter da de hadde gått 😂

vi har småbarn og aldri tid til perfekt hjem....

Anonymkode: b0380...cd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle de som ikke hadde vert innehaver med og som baksnakker, er mye mer ufine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var baksnakkerenene her som var ufine og burde skamme seg. Virker som om noen har et behov for å rakke ned på andre da de tror de selv er så mye bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Var på et arrangement i går hvor en av gjestene hadde med rosa sløyfe-produkter i vertinnegave. Hun virket glad og tok imot det, men sener hørte jeg ti snakket om at det var frekt å gi henne det, som hadde mistet faren i kreft? Bortsett giveren var det bare en annen som hadde med vertinnegave, hadde det vært bedre at hun ikke hadde med noe? 

Jeg tenker jo at de fleste av oss har mistet noen i kreft, både menn og kvinner, og jeg reagerte ikke på gaven men de to var veldig enige at det var upassende og frekt.. 

hva synes dere?

Anonymkode: 4aa94...a20

Jeg blir helt matt over hva folk greier å oppfatte som støtende, sårende, frekt, osv....    Altså, hvis A har mistet noen i kreftsykdom, så skulle det være frekt at B gir en gave og samtidig viser at hun støtter aksjoner mot kreft?  :rolleyes:

Anonymkode: 18d31...163

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt idiotisk å bli krenka for at noen gir deg en gave, som er for å støtte kreftsaken Er det mulig!? Dramaqueens. 

Anonymkode: 08bba...2c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hun virket glad og tok imot det, men sener hørte jeg ti snakket om at det var frekt å gi henne det, som hadde mistet faren i kreft? Anonymkode: 4aa94...a20

Det eneste ufine her er sladrekjerringene som baksnakker giveren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Veldig merkelig å gi rosa sløyfe ting i gave. Det er jo sånne ting man kjøper til seg selv fordi mange ikke tåler å gi uten å ha noe å bevise det med. 

Anonymkode: 76ece...607

Virkelig? Jeg kjøpte en rosa sløyfe drikkeflaske. Mammaen min fikk konstatert forstadier til brystkreft, og har vært gjennom strålebehandling. Tror du jeg går rundt med drikkeflaska for å vise "Hei, se på meg som har støttet en god sak?" Jeg tror folk flest har ett oppriktig ønske om å støtte, samtidig gjør det å gå rundt med rosa sløyfe ol, å hjelpe sette fokus på det. Kanskje noen som ser den rosa sløyfa blir minnet på at man kanskje burde bli flinkere til å kjenne etter kuler i brystene sine. Eller minne de på at, kanskje det er lurt å gå på den mammografi undersøkelsen likevel. 

Anonymkode: 72342...919

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes blomster med rosa sløyfe var en flott vertinnegave. Det er da oktober. 

Selv vil jeg ikke gå rundt med rosa sløyfe produkter som vannflaske fordi vi har hatt så mye kreft i familien jeg tenker nok på det allerede. Trenger ikke mer påminnelser. Selvsagt greit om andre gjør det.

Anonymkode: 4af91...a6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:
klem til deg over ❤️ Håper det går bra med deg nå! 

Anonymkode: 4aa94...a20

Takk! Det går bra nå. :) Det er over ti år siden dette skjedde med meg, men det er jo en del av min egen historie. Brystene bør man jo også sjekke jevnlig uansett, selv om man har vært gjennom det jeg var gjennom. Er ikke garantert en frisk tilværelse videre i livet, selv om man har hatt noe slikt.

Anonymkode: c9ce0...216

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av mennesker som blir støtt, krenka, såret over småting. Er det noen som er frekke så må det  være dem, som pålegger andre tanker, meninger og egenskaper andre faktisk ikke har, ihverfall ikke med hensikt.  Gjerne er sånne verre med å komme med stikk til andre også, helt uten videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...