Gå til innhold

vet ikke helt hvorfor, men alle følelser er helt slått av.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er 3 menn som er spesielt ingressert i meg, jeg har sagt til de alle tre at jeg ikke vil i noe forhold nå eller noe liksomforhold. så to av disse respekterer det. føler eg. men han ene, som har i 3 år vært vilt forelsket i meg, inviterer meg stadig ut på date eller fest. 

eg har aldri blitt med, men.. det har og mye med omstendighetene. men nå fikk jeg skikkelig snurr i hodet. dårlig samvittighet osv. han er virkelig en kjempeflott fyr. men  jeg er virkelig ikke klar nå for å inn i noe nytt. jeg er fortsatt veldig sår etter d siste forholdet jeg var i og har en god vei igjen og gå før jeg "finner meg selv igjen". og klamrer meg fast til "singelivet" på en måte. jeg føler jeg går på tå i fra kjekke snille og gode menn. fordi eg er livredd.. tror jeg. vet ikke helt. 

er jeg ufin som tror vi kan være venner? 

Anonymkode: 682b7...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venner med noen som liker deg som noe mer og har vært forelska i deg i flere år går aldri. 

Anonymkode: 4c9ea...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Venner med noen som liker deg som noe mer og har vært forelska i deg i flere år går aldri. 

Anonymkode: 4c9ea...a98

jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal navigere denne personen til siden. han har til og med begynt å prate med min mor om meg om hvorfor jeg er så avisende. det synes jeg var litt merkelig egentlig selv om d er helt normalt at dem treffes tilfeldig. men dette var at han sendte melding til henne. vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal reagere på det.. 

Anonymkode: 682b7...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal navigere denne personen til siden. han har til og med begynt å prate med min mor om meg om hvorfor jeg er så avisende. det synes jeg var litt merkelig egentlig selv om d er helt normalt at dem treffes tilfeldig. men dette var at han sendte melding til henne. vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal reagere på det.. 

Anonymkode: 682b7...e7b

Argh, det hadde jeg fått hetta av! Hvorfor søren kan han ikke akseptere at du ikke vil?? Det er jo ekkelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1918 så hadde det vært romantisk men i 2018 så er det creepy? En mann som holder/orker ut i 3 år? Dagens menn orker ikke 3 min på chat en gang. Virker ikke troverdig men men. Men TS fra et manns perspektiv, er du sikker på at du ikke holder han på gress?

Anonymkode: 6b42c...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

I 1918 så hadde det vært romantisk men i 2018 så er det creepy? En mann som holder/orker ut i 3 år? Dagens menn orker ikke 3 min på chat en gang. Virker ikke troverdig men men. Men TS fra et manns perspektiv, er du sikker på at du ikke holder han på gress?

Anonymkode: 6b42c...4bb

Hun sier nei til alle invitasjoner og han klager til moren hennes! Hun sier hun ikke er klar for noe nytt og får dårlig samvittighet for det! Fyren presser seg jo på, og det er ikke greit! Det er lov å prøve seg, for all del, men han må akseptere et nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten tror jeg ikke alle følelsene dine er slått av, TS! Du føler bare ikke noe for DISSE tre mennene! Kanskje du synes at du burde være forelsket i han masete, fordi han er kjekk og "et bra catch", men det er ikke sånn følelser virker!

Plutselig en dag faller du for en eller annen og da bare BLIR du klar, det er sånn det funker! Hjelper ikke hvor flott alle andre sier at en fyr er hvis du ikke klarer å føle det ekstra for han. Tviler på at det bare er dårlig timing, det er rett og slett ikke mannen for deg, uansett timing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel kjærlighetssorg du trenger bearbeide eller noe? Hvorfor lar du ikke bare være å treffe menn til du er har lyst til å finne noen igjen? Det blir jo bare rot, og du kan ikke være venner med menn som er forelsket i deg. Det er bare vondt for dem og plagsomt for deg.

Anonymkode: b8d0e...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...