Gå til innhold

Han drar til kompiser i flere dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stikker kjæresten deres også i noen dager til en kompis eller vennine? 

Er det bare jeg som syntes det er egoistisk av han og la meg sitte her med en liten unge?😱

Anonymkode: 0d797...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Stikker kjæresten deres også i noen dager til en kompis eller vennine? 

Er det bare jeg som syntes det er egoistisk av han og la meg sitte her med en liten unge?😱

Anonymkode: 0d797...840

Nei det er faktisk helt normalt når man har fått barn med et rasshøl. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er ikke tilstede over flere dager i strekk, både titt og ofte? Ja, det synes jeg er egoistisk hvis du blir sittende ofte alene med barnet. Man skal jo være to om det, så lenge man er sammen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hva pokker! Stikke av til ev venninde i flere dager er en elskerinne! Stikke av til kompiser i flere dager er en drittsekk! Det må det bare bli slutt på! 

Anonymkode: 0cc75...2b2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lite er barnet? La han kjenne på egen medisin. Stikk til en venninne i flere dager du også, så får han alene ansvaret for barnet. Så fremt barnet ikke er så lite at det ammer, ikke spiser fast føde da 

Anonymkode: 002be...c98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke greit eller normalt å gjøre det. 

Men du tillater det tydeligvis. 

Det går faktisk å si at dette finner jeg meg ikke i, og jeg forlater deg om du ikke forstår at du også har fått barn. At en av oss skal dra til venner er noe vi må avtale og bli enige om, og det skal være like mye meg som deg som kan være sosial innimellom. Etter avtale. 

Og så faktisk gå fra dusten dersom han fortsetter slik. 

Eller du kan velge å godta det, og forbli trist fordi han gjør som han vil, mens du føler det er egoistisk. Uten at du gjør noe med det. 

Anonymkode: 7c4c8...cf4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer reiser til kamerater over flere dager titt og ofte, men vi har ikke barn. 

Anonymkode: 3297b...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er vel ikke uhørt, men slike ting bør man jo helst være samstemte om. Ville han latt deg gjøre det samme, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du får gjøre det samme så. Hadde vi hatt ett barn og samboer ville tatt en weekend tur til ett eller annet sted ned venner så skulle jeg også gjort det samme med mine venner. Det der går begge veier. 

 

Anonymkode: ba824...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:
 

Stikker kjæresten deres også i noen dager til en kompis eller vennine? 

Er det bare jeg som syntes det er egoistisk av han og la meg sitte her med en liten unge?😱

Anonymkode: 0d797...840

Bor de langt unna disse vennene siden han er der i flere dager?

Anonymkode: 7c962...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i måneden hadde jeg da ikke reagert på. Hvorfor reagerer du egentlig? Selv om man har barn så kan man reise bort eller finne på noen annet enn bare å sitte inne. 

Anonymkode: f4eed...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du reiser bort noen dager en gang i mnd, synes han det er greit?

Anonymkode: ffacc...63d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

En gang i måneden hadde jeg da ikke reagert på. Hvorfor reagerer du egentlig? Selv om man har barn så kan man reise bort eller finne på noen annet enn bare å sitte inne. 

Anonymkode: f4eed...981

I et par timer, ja... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh?? Dere som reagerer på dette. Er dere aldri på besøk hos venner eller reiser bort noen dager? Sitter dere hjemme hele mnd og holder hverandre i hendene? Ærlig talt.

Endret av Jodaneida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har venner en del timer unna, og han reiser for å treffe dem innimellom, men han stikker ikke bare av gårde, nei. Han hører først med meg om det passer å ha barna alene, og han har gjerne barna alene om jeg skal bort ved en annen anledning. 

Jeg hadde ikke trivdes med en mann som bare tok for gitt at han kunne komme og gå som han ville. 

Endret av Hactar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at han "stikker" som om han drar fra deg, og åpenbart mot din vilje. Da skjønner jo vi at dette her er ikke greit, for det er ikke noe du synes er greit. 

I par hvor man har god kommunikasjon og en fordeling man er enige om så er det jo ikke noe galt i å gjøre andre ting enn å sitte hjemme og dele på bleieskift, men dette er jo tydeligvis ikke et av de tilfellene. Får du gjøre lignende selv, at han tar barnet en helg og du drar bort for eksempel? Eller vil du kanskje ikke dra fra barnet, og mener derfor at han aldri kan gjøre det heller? 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reise bort en helg i måneden syns ikke jeg er noe problem, men det gjør jo åpenbart du. Da burde dere snakke sammen om at du føler at det ikke er ok og at du mener han er uansvarlig

Anonymkode: ccd6e...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...