Gå til innhold

Er det rart å bestille godteri/brus på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noen energidrikker som ikke selges i Norge som jeg vil ha. Så tenkte å bestille på nettet. Fra maxgodis. Skal jo egentlig ikke kjøpe godteri men det står jo på pakke at det er mxgodis så de på posten ser vel det? Er det tydelig på utsiden av pakka at det står maxgodis? Noen so har bestilt derifra før? 

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle det vel? Alle gjør det og de ser det stadig vekk på postkontoret. Jeg har også gjort det. 

Anonymkode: 64590...9c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være rart?

Jeg har bestilt fra f.eks Maxgodis mange ganger selv. Men ja, det er klistret stor teip med logoen deres på. Men hvilken rolle spiller egentlig det? Det er jo mange som bestiller derfra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er selvsagt rart å gjøre det samme som titusener av andre.

Anonymkode: 06134...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke være den eneste som gjør det. Tror de i posten bryr seg lite om hvor pakkene kommer fra, så bare bestill uten å tenk på hva andre kommer til å tenke for de driter i det 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Spiller ingen rolle det vel? Alle gjør det og de ser det stadig vekk på postkontoret. Jeg har også gjort det. 

Anonymkode: 64590...9c7

de ser stadig vekk? 

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Filifjonkamor skrev:
 

Du vil ikke være den eneste som gjør det. Tror de i posten bryr seg lite om hvor pakkene kommer fra, så bare bestill uten å tenk på hva andre kommer til å tenke for de driter i det 😄

Ts: er det mange andre som gjør det? De har sånn grense i forhold til frakt, at det lønner seg å bestille for 330 kroner, og det er så billig så da blir det jo å bestille engod del. Det er det at de kjenner meg på butikken, så derfor kan jeg bli litt flau.

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts: er det mange andre som gjør det? De har sånn grense i forhold til frakt, at det lønner seg å bestille for 330 kroner, og det er så billig så da blir det jo å bestille engod del. Det er det at de kjenner meg på butikken, så derfor kan jeg bli litt flau.

Anonymkode: 6d204...fab

Hører støtt om folk som bestiller der ifra. Selv jeg har kjøpt der ifra (noen år siden nå)

Jeg tror ikke du har noe å være flau over, er nok bare noe du tenker på mens andre ikke vil tenke over det en gang (selv om de kjenner deg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SPOCA skrev:
 

Hvorfor skulle det være rart?

Jeg har bestilt fra f.eks Maxgodis mange ganger selv. Men ja, det er klistret stor teip med logoen deres på. Men hvilken rolle spiller egentlig det? Det er jo mange som bestiller derfra. 

Ts: et spm. når man bestiller, hva fyller man ut under "adress (ingen postbox)". Vil det si at man ikke skal oppgi leilighetsnummer? 

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Ts: et spm. når man bestiller, hva fyller man ut under "adress (ingen postbox)". Vil det si at man ikke skal oppgi leilighetsnummer? 

Anonymkode: 6d204...fab

Jeg har aldri oppført leilighetsnummer, kun vanlig adresse. Leveringen skjer via PostNord (ihvertfall her jeg bor), slik at sendingen blir sendt til nærmeste hentested uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SPOCA skrev:
 

Jeg har aldri oppført leilighetsnummer, kun vanlig adresse. Leveringen skjer via PostNord (ihvertfall her jeg bor), slik at sendingen blir sendt til nærmeste hentested uansett. 

Ts: Med leilighetsnummer mener jeg 5B f.eks. Jeg bor i 5b. Det er jo endel av adressa min og jeg mp vel fylle ut det? men så sto det ingen postbox. 

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts: Med leilighetsnummer mener jeg 5B f.eks. Jeg bor i 5b. Det er jo endel av adressa min og jeg mp vel fylle ut det? men så sto det ingen postbox. 

Anonymkode: 6d204...fab

Ja. Altså, leilighetnummer er jo f.eks H0304. Men ja, jeg fylte ut nummeret i adressen ja. xxxveien 34 a f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du allikevel skal bestille noe som ikke er tilgjengelig her, ser jeg ikke noe galt i å legge til litt godis også. :)
Hadde vært noe annet om du bestilte Freia melkesjokolade på nettet fordi du ikke gadd å gå i butikken. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts: Med leilighetsnummer mener jeg 5B f.eks. Jeg bor i 5b. Det er jo endel av adressa min og jeg mp vel fylle ut det? men så sto det ingen postbox. 

Anonymkode: 6d204...fab

Det betyr bare at adressen de skal sende til ikke kan være en postboks. Google hva en postboks er. 

Anonymkode: deea8...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gratis frakt eller billig frakt om man kjøper for 330 kr? Skjønner ikke helt det der. 

Kan man bestille to ganger på samme dag for 330 kr? 

Anonymkode: a29c6...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det gratis frakt eller billig frakt om man kjøper for 330 kr? Skjønner ikke helt det der. 

Kan man bestille to ganger på samme dag for 330 kr? 

Anonymkode: a29c6...c9c

Hvis man kjøper under 330 kr, går det innunder "lav vekt" og da koster det rundt 70 kr alt i alt for frakt. Over 330 blir frakten på mye mer, så det lønner seg for å få så mye så mye ut av frakten å bestille helt opptil 330 kroner. Ja, man kan bestille to ganger på en ag. 

Anonymkode: 6d204...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge inn et annet sted for uthenting og heller kjøre litt lenger om du synes det er flaut at de på butikken kjenner deg og ser du kjøper godis. 

Har ikke bestilt godis på nett selv, men har bestilt annet med postnord og tror jeg da kunne velge hvilken butikk eller bensinstasjon jeg ville ha det levert til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i PiB på et lite sted og det er mange som bestiller og vi er få som bryr oss. 

Eneste er at de ofte er tunge, så da forbanner jeg de litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...