Gå til innhold

Hva spiser deretil lørdagsgodt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unner dere, dere godteri og chips eller spiser dere fruktsalat?

jeg pleier å spise 15 smågodt biter og litt sørlands chips. Vi har også en god middag på lørdager, i dag hadde vi taco(:

Anonymkode: b3b90...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til spiser jeg lørdagsgodt. Andre ganger ikke. Kommer litt ann på hvordan kostholdet har vært ellers i uka😁

Og ja...lørdagsgodt består av sjokolaaade...eller smågodt❤

Endret av TeamWP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sjokolade eller smågodt hvis jeg vil, og jeg teller ikke biter. Jeg spiser også chips hvis jeg vil, helt uten å telle. I dag har jeg spist en stor skål med is og ganske mye nøtter. På lørdager spiser jeg det jeg har lyst på, men det skal sies at jeg teller kalorier resten av uka. 

Anonymkode: 182aa...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuttet "lørdagsgodt" da jeg flyttet for meg selv for mange tiår siden. 

En sær, rar og usunn del av norsk kultur som jeg klarer meg veldig fint uten. 

Vi spiser ekstra god mat om lørdagen. 0 sjokolade/smågodt/potetgull. Og sånn har det vært i mange tiår. 

Anonymkode: c163f...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Teller du bitene?

Anonymkode: 065f1...ea9

Ja

Anonymkode: b3b90...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser som oftest smash og gulrøtter og dip, men unner meg fruktsalat med vaniljekesam og mørk sjokolade innimellom. Syntes det er utrolig godt 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smeller i meg en pose potetgull, en sjokolade og en pen liten haug med smågodt. 

Fruktsalat spiser jeg av plikt som dessert på julaften. 

Anonymkode: b8e56...a40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Unner dere, dere godteri og chips eller spiser dere fruktsalat?

jeg pleier å spise 15 smågodt biter og litt sørlands chips. Vi har også en god middag på lørdager, i dag hadde vi taco(:

Anonymkode: 958d7...60c

Girl please.... (eller mann) 

lev litt! Når du teller nøyaktig antall biter og litt chips, bør man slappe litt mer av

Anonymkode: 34b57...0eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser alt jeg vil ha. Sjokolade, smågodt, smash, pops.. Kanskje litt popcorn og chips også, men er mest glad i sjokolade og godteri! Kjøper gjerne inn sjokoladeis eller sjokoladepudding med masse vaniljesaus! Alt er lov å spise på lørdager uten å få dårlig samvittighet 😁 

Anonymkode: 08125...94b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Girl please.... (eller mann) 

lev litt! Når du teller nøyaktig antall biter og litt chips, bør man slappe litt mer av

Anonymkode: 34b57...0eb

Jeg teller kalorier for å gå ned i vekt, vet at i de 15 bitene er det ca 500 kcal. Hvis jeg skal spise det jeg vil på lørdager så blir det fort rundt 3500 kcal, da er det ikke noe poeng at jeg spiser mindre de andre dagene.

Anonymkode: 958d7...60c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smågodt i går og smash i dag. Kan ta en glass vin osv. Drikker aldri brus eller noe annet usunt. Holder meg unna juice osv. Drikker kun vann og litt alkohol i helger. 

Spiser magert og lite ellers, små sunne måltider. 

Anonymkode: a206e...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg teller kalorier for å gå ned i vekt, vet at i de 15 bitene er det ca 500 kcal. Hvis jeg skal spise det jeg vil på lørdager så blir det fort rundt 3500 kcal, da er det ikke noe poeng at jeg spiser mindre de andre dagene.

Anonymkode: 958d7...60c

Trener du også? Hvis ikke, tren bort de kaloriene, så kan du kanskje spise litt ekstra eller gå ned mer

Anonymkode: a206e...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg teller kalorier for å gå ned i vekt, vet at i de 15 bitene er det ca 500 kcal. Hvis jeg skal spise det jeg vil på lørdager så blir det fort rundt 3500 kcal, da er det ikke noe poeng at jeg spiser mindre de andre dagene.

Anonymkode: 958d7...60c

Da bør du jo heller bare droppe snopet

Anonymkode: 34b57...0eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå så har jeg godtestopp så jeg har bare en flaske Pepsi Max. 

Vanligvis så blir det sjokolade og eventuelt litt is :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser det jeg har lyst på. Smågodt (men ikke så ofte lenger) går som regel i sjokolade, melkesjokolade eller Pops. Sjokolade er favoritten. Jeg teller ikke kalorier i godteri/snacks. Fredag og lørdag er to dager hvor jeg velger å kose meg. Lager ofte noe god mat også, også går det ofte noen glass rødvin. Skulle jeg telt 10 sjokoladebiter mister helgekosen litt av meningen sin. Det er viktig for meg at helgen er kos og at man kan kose seg uten å tenke så mye på det. Det begrenser seg ofte selv da man fort blir kvalm av for mye, men jeg kan glatt sluke en pose Pops alene både fredag og lørdag.

Anonymkode: 58f0b...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper en boks smågodt som vi deler på husstandens beboere. (4stk) drikker bris til. Skikkelig god den med kiwi og jordbær som kom i sommer☺️

Anonymkode: 684ab...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...