Gå til innhold

Hvorfor får noen så lett kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og andre ikke får det til? 

Det er så urettferdig. 

Anonymkode: 31b2d...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er i godt humør, har det godt med seg selv og møter verden med et åpent sinn. Ja, og så ferdes de der de treffer folk.

Slitsomt med så mange kjærester, tror jeg.

Endret av eller
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på ulike ting. Utseende, utadvendt, sosialt liv, utstråling, smilende osv.

Jeg synes for eksempel ikke at det er rart om en kvinne som er utadvendt, smilende og har sjarm har lettere for å få seg kjæreste enn meg. Jeg er introvert og er ikke sur, men er ikke av den smilende og sprudlende typen. Jeg er også sjenert og ikke veldig sosial. Tror også at jeg ikke virke litt utilnærmelig.

Allikevel så er jeg ikke så interessert i å ha kjæreste hele tiden siden jeg er såpass sær og da må det være en mann som fungerer sammen med meg. Tror også at det har noe med det å gjøre. Det er ikke alle som ønsker seg kjæreste hele tiden, men det er selvfølgelig en forskjell på det og aldri finne seg noen da.

Anonymkode: 586b6...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leter ikke og er svært fornøyde med livet slik det er. Jeg kunne aldri ha blitt sammen med en som aktivt var på leit etter dame. 

Anonymkode: 819cf...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at dem som lett får seg kjæreste også er dem som nettopp får seg kjæreste ofte nok til at det kan gjenkjennes at dem lett får seg kjæreste. Jeg ville ikke vært misunnelig på noen som ikke klarer å holde på et forhold. 

Anonymkode: b5c5b...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor , nå er det 3 jenten på 1 år ,hvor det har kommet så langt at jeg har fått følelser, så blir jeg dumpa 😔 blir helt oppgitt her . Liker dere ikke at menn blir glad i dere ?  

Anonymkode: aba9e...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler om utadvendthet og åpenhet for å få kjæreste, men kanskje enda mer om hvor en selv legger lista. Kjenner noen jenter som kan falle for nesten hvem som helst. Noen kjærester har vært typ lubne  håndverkere på 165 med rødt hår, tatoveringer og skjegg. Andre har vært glattbarberte leger eller lærere med slank kropp av typen «høy og mørk». Og så har vi alle kjærestene som på ulike vis havner midt i mellom. Hårfarge/mangel på hår, høyde, vekt og alle andre ytre tegn er uten betydning ved valg av kjæreste. På en måte er det en god egenskap å ha. På den annen side kan det bli et problem at man sliter med å velge 😊

Anonymkode: 07e65...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Husk at dem som lett får seg kjæreste også er dem som nettopp får seg kjæreste ofte nok til at det kan gjenkjennes at dem lett får seg kjæreste. Jeg ville ikke vært misunnelig på noen som ikke klarer å holde på et forhold. 

Anonymkode: b5c5b...da5

Trenger ikke være at man får seg ny kjæreste ofte. Jeg får meg lett kjæreste og har samtidig hatt få forhold. Ett av dem varte godt over 10 år (jeg er selv i 30-årene). 

Anonymkode: 74b65...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Trenger ikke være at man får seg ny kjæreste ofte. Jeg får meg lett kjæreste og har samtidig hatt få forhold. Ett av dem varte godt over 10 år (jeg er selv i 30-årene). 

Anonymkode: 74b65...82a

Enig her. Det kan kry av tilbud, men man trenger ikke si ja. 

Anonymkode: 819cf...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som får seg lett kjæreste er vanligvis dem som også er i kortvarige forhold da... Bedre å være litt mer selektiv og finne en du virkelig vil levet livet ditt med! :) Så om dere ikke får dere lett kjæreste, slutt å vær trist over det! En dag kommer mannen din når du minst forventer det. Det skjedde nettopp meg ❤️ 

Anonymkode: ea9ef...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på dette selv. Rike, mektige, og kjente menn er aldri single. Kanskje tilfeldig, men jeg tror det har en sammenheng. 

Anonymkode: d5241...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

De som får seg lett kjæreste er vanligvis dem som også er i kortvarige forhold da... Bedre å være litt mer selektiv og finne en du virkelig vil levet livet ditt med! :) Så om dere ikke får dere lett kjæreste, slutt å vær trist over det! En dag kommer mannen din når du minst forventer det. Det skjedde nettopp meg ❤️ 

Anonymkode: ea9ef...58e

Dette var jo bare tull. At du ikke er bra nok betyr ikke at du er selektiv. De som lett får kjæreste er vel strengt tatt de som avviser flest. 

Anonymkode: 819cf...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Dette var jo bare tull. At du ikke er bra nok betyr ikke at du er selektiv. De som lett får kjæreste er vel strengt tatt de som avviser flest. 

Anonymkode: 819cf...a04

Ikke bra nok? Jeg er ganske så selektiv og jeg ser alle de som går fra forhold til forhold heletiden har ingen standarder i det heletatt. Jeg kan lett få meg type om jeg vil helt klart men ikke alle man kunne tenke seg heller :))

Anonymkode: ea9ef...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Ikke bra nok? Jeg er ganske så selektiv og jeg ser alle de som går fra forhold til forhold heletiden har ingen standarder i det heletatt. Jeg kan lett få meg type om jeg vil helt klart men ikke alle man kunne tenke seg heller :))

Anonymkode: ea9ef...58e

De som går fra forhold til forhold er stort sett de som ikke tåler å være alene. Det er ikke synonymt med å lett få kjæreste. 

Anonymkode: 819cf...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er jo mer ønsket enn andre, og har bedre egenskaper enn andre - that's it. 

 

Anonymkode: d2f6b...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier ikke at det gjelder alle, men en del av de som alltid får seg ny kjæreste veldig raskt etter at et forhold er over har veldig dårlig selvtillit og er livredde for å være alene, være utenfor og at ingen liker dem. Det er viktigere å ha en kjæreste enn at den kjæresten de har er noe ok. Derfor går de også inn i forhold så fort det virker som om det er en person som liker dem litt. Slik er ikke videre bra i lengden. 

Det handler altså ikke bestandig om attraktivitet og gode egenskaper, langt derifra. Ofte handler det tvert imot om lavt selvbilde, dårlig selvtillit og destruktive holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ullvott skrev:
 

Jeg sier ikke at det gjelder alle, men en del av de som alltid får seg ny kjæreste veldig raskt etter at et forhold er over har veldig dårlig selvtillit og er livredde for å være alene, være utenfor og at ingen liker dem. Det er viktigere å ha en kjæreste enn at den kjæresten de har er noe ok. Derfor går de også inn i forhold så fort det virker som om det er en person som liker dem litt. Slik er ikke videre bra i lengden. 

Det handler altså ikke bestandig om attraktivitet og gode egenskaper, langt derifra. Ofte handler det tvert imot om lavt selvbilde, dårlig selvtillit og destruktive holdninger. 

Sant!🙌🏼

Anonymkode: ea9ef...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen er jo mer ønsket enn andre, og har bedre egenskaper enn andre - that's it. 

 

Anonymkode: d2f6b...0f2

For noe tull. Det er virkelig ikke "gode egenskaper" som gjør noen attraktiv. Jeg tror nok både kvinner og menn kan kjenne seg igjen i at det gjerne er folk av samme kjønn, man ALDRI ville valgt som venn engang, som er mest populær hos motsatt kjønn. 

Anonymkode: d42a0...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...