Gå til innhold

Tror dere forsvinningen til Madeleine blir oppklart?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

En annen ting er at de kanskje ikke fremsto som noen som hadde mistet det kjæreste de hadde - fordi de håpet de skulle finne og få igjen det kjæreste de hadde og levde i fortvilelse og håp og i kamp med klokka. 

Anonymkode: 30d46...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en side på facebook som er veldig interessant. Siden heter: "Madeleine McCann, The truth behind the lies"

Utrolig hva som kommer fram av informasjon på denne siden. Jeg klarte ikke å løsrive meg i starten. Der er også mange videoer å finne på YouTube, ofte linket fra denne siden. 

Jeg tror sannheten kommer for en dag. Når de er tom for penger i fondet, og når det ikke blir innvilget mer av folkets skattepenger til "å snu hver eneste sten" som foreldrene selv sier. Det er ikke mange stenene de har snudd. Istedenfor å lete etter Maddie, spilte foreldrene tennis og jogget de første dagene etter hun forsvant. Gerry ble filmet leende på balkongen, rett etter dattera var forsvunnet. ( Den filmen finner dere på you tube, google og dere finner den med en gang.) 

Pengene som foreldrene har fått inn i fondet, er brukt til å kjøpe seg nytt hus og til bl.a. å betale for advokater som foreldrene hyret, for å f.eks stanse den portugisiske poliitietterforskeren Amaral sin bok "the truth behind the lies. 

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun ligger dumpet på den stranden en. Mann ble observert bærende på en sekk samme natt. Da de skulle undersøke stedet ble etterforskningen omorganisert og de droppet å følge opp tipset. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Richard D Hall har etterforsket Madeleine saken. For de som ønsker svar i denne saken, anbefaler jeg dere å gå inn på YouTube å se hva han har kommet fram til. David Hyatt kommer også med analysering av foreldrene og saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes de virket veldig slitne, men fattet og redde. Og igjen tilegner jeg det yrket og det faktum at man ikke kan kollapse helt når man har to små barn til (tvillinger på 2 år?) som ikke forstår og som trenger foreldre som holder det gående med mat, lur midt på dagen, lek og latter midt på dagen og forenklet forklaring av hvor søsteren er. 

At de ikke gråt og stotret foran pressen var kanskje vel så mye for barnas skyld, dette ble vist overalt. 

Og igjen, så er leger gjerne mentalt sterke og rasjonelle. Og alle reagerer uansett ulikt. 

Anonymkode: 30d46...b59

Det var ikke bare dét innslaget jeg stusset over, men også at de fremsto like fattet og rolige ved senere intervjuer også. 

For min del er det noe som skurrer. Det var min første tanke når jeg først fikk se intervjuet med foreldrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange teorier, men vet ikke om denne saken noen gang kommer til å bli løst... Tror eneste måten de kan løse saken på, er hvis noen kommer frem, eller hvis de finner liket hennes. Da kunne de sett på skader eller forhåpentligvis funnet ledetråder, men er nok ikke mye igjen etter 11 år... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene fikk nøkkelen til kirken i praia De Luz, slik at de kunne gå inn i kirken når de ønsket og hadde behov for det. Kate er jo katolikk. Presten som ga dem nøklene gikk senere ut og sa han var blitt rundlurt og at livet hans var ødelagt av kate og Gerry. 

Inne i kriken var det en død kvinne i kiste. Hun skulle bli kremert. Det er blitt skrevet at foreldrene gjemte Maddie i kisten og ble kremert sammen med denne avdøde damen. Alt dette kommer frem i dokumentarer som er blitt laget. Skremmende og avskyelig om dette er blitt gjort. En mann, som iflg tegninger lignet på Gerry,  ble observert bærende på et barn i pyjamas. 

Det ble funnet spor av lik på klærene til Kate. Dette sa hun var pga hun hadde vært i kontakt med døde på sykehuset i forbindelse med jobben. Dette ble sjekket opp av politiet, og Kate hadde ikke vært i kontakt med lik. Hun løy. Kan det da være spor fra denne avdøde damen eller Madeleine som ble funnet på klærene?

 

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Rart hvordan forståsegpåere blir kroppsspråkseksperter med en gang de logger på internett. Det er mye sant i klisjeen om følelseskalde engelskmenn som verdsetter å være fattet under stressede situasjoner. De viser rett og slett ikke selv sterke følelser slik som man kanskje tror at alle gjør. Faktisk, jo sterkere følelser (sinne, sorg osv), desto viktigere å være samlet og under kontroll utad.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ser på YouTube finnes det uttalige dokumentarer om  hva som har skjedd med bevis. Og også hvorfor politiet sjekket foreldrene ut av saken. Dere som mener at alt ble gjort riktig har du satt deg inn i saken? For når man bare leser litt etter så blir man helt sjokkert. Blant annet skrev hun i sin bok at hun hadde ett grusomt syn om at hennes lille perfekte vagina blir voldtatt. Hvem skriver sånn??? Det står faktisk i boken til moren! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lillemy02 skrev:
 

Om man ser på YouTube finnes det uttalige dokumentarer om  hva som har skjedd med bevis. Og også hvorfor politiet sjekket foreldrene ut av saken. Dere som mener at alt ble gjort riktig har du satt deg inn i saken? For når man bare leser litt etter så blir man helt sjokkert. Blant annet skrev hun i sin bok at hun hadde ett grusomt syn om at hennes lille perfekte vagina blir voldtatt. Hvem skriver sånn??? Det står faktisk i boken til moren! 

At en mor beskriver sin datters vagina på den måten er uææ! Tenker noen foreldre i det hele tatt slik om sine barns kjønn? Nei!! Det må være de som har pedofile tendenser. Ble  dårlig når jeg leste dette selv. Har også lest hva som ble.sagt av David Payne på en ferietur på Mallorca. En av morene som var med på turen slapp ikke datteren sin av syne etter hva hun hørte David Payne. Denne moren vitnet også til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg har virkelig gått inn i denne saken selv og lest avhør og alt jeg kom over, og vet jeg kom til den konklusjonen at foreldrene ikke kunne gjort det. Men husker desverre ikke så mange detaljer lenger. Det må være helt grusomt å ikke vite hva som har skjedd med sitt eget barn. Det blir faktisk ikke verre enn denne saken ... Det at foreldrene lot barna sove alene, ja, det var ikke lurt. Men å gi dem skylda for at dattera forsvant, det syns jeg blir vanvittig drøyt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 hour ago, lillemy02 said:
 

Dere som mener at alt ble gjort riktig har du satt deg inn i saken? 

Ingen har sagt at alt ble gjort korrekt. Det er bare en meningsløs påstand som er tatt fra løse luften, og beviser hvordan internettbrukere bare finner opp ting uten å forholde seg til fakta. 

Hvis vi ser på det de profesjonelle anser som fakta i kriminalsaker, og ikke bare eventyraktige omstendigheter som utrente lekmenn gjentar og gjentar over hele nettet, så er det en ting som skiller seg ut, nemlig fraværet av kalde fakta i saken. Det finnes rett og slett ikke faktiske bevis, bare et tåkeleggende puslespill av rykter. I et velfungerende demokrati blir vi ikke dømt på rykter og synsing fra "etterforskere" som sitter hjemme i go'stolen og titter på youtube.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 16.40, Pipaluk skrev:
 

Tror dere at hun fortsatt er i live et sted og gjemmes av pedofile nettverk eller er forsvinningen foreldrenes dekkhistorie?

https://m.nettavisen.no/nyheter/utenriks/pensjonert-etterforsker-avslrer-sjokkerende-teori-om-madeleine-mccann/3423549178.html

Håper virkelig ikke at hun er i live, det tror jeg ikke at hun er heller, men skulle hun være det har jeg ingen tro på ett nettverk-teori, skulle hun være tatt av en pedofik  så er det en (maks to) gjerningspersoner tenker jeg. Mest tro har jeg på at det her er foreldrene som kommer med en dekkhistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Sacramone skrev:
 

Jeg vet jeg har virkelig gått inn i denne saken selv og lest avhør og alt jeg kom over, og vet jeg kom til den konklusjonen at foreldrene ikke kunne gjort det. Men husker desverre ikke så mange detaljer lenger. Det må være helt grusomt å ikke vite hva som har skjedd med sitt eget barn. Det blir faktisk ikke verre enn denne saken ... Det at foreldrene lot barna sove alene, ja, det var ikke lurt. Men å gi dem skylda for at dattera forsvant, det syns jeg blir vanvittig drøyt.

Her i Norge hadde trolig barnevernet gått inn og tatt over omsorgen for de andre barna. Med god rett!

Nå tror jo jeg at foreldrene står bak, som nevnt tidligere, men la oss nå si at det ikke er reelt. Jo, det blir deres skyld, når de forlot barna alene, på et hotelrom, i et ukjent land. Uten tilsyn. Hvem i sitt rette element, med vett i hodet, våger å gjøre det?! Synes helt klart de burde fått en eller annen straff for dette - dog du nok tenker at de har blitt straffet nok. 

Jeg lurer fortsatt på hvorfor det ble funnet liklukt på både mor og i leiebilen deres. Sistnevnte markerte likhundene i bagasjerommet på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gonzalo Amaral mente de ikke hadde gått ifra ungeme om kvelden. 1 av foreldrene av de som reiste sammen var alltid fraværende fra middagen. Amaral mente derfor de samlet alle barna i David Payne sin leilighet, da den var størst, og 1 voksen satt barnevakt hver kveld. Madeleine skal ha sovet i egen seng i egen leilighet mente politietterforsker Amaral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Overrasket skrev:
 

Ingen har sagt at alt ble gjort korrekt. Det er bare en meningsløs påstand som er tatt fra løse luften, og beviser hvordan internettbrukere bare finner opp ting uten å forholde seg til fakta. 

Hvis vi ser på det de profesjonelle anser som fakta i kriminalsaker, og ikke bare eventyraktige omstendigheter som utrente lekmenn gjentar og gjentar over hele nettet, så er det en ting som skiller seg ut, nemlig fraværet av kalde fakta i saken. Det finnes rett og slett ikke faktiske bevis, bare et tåkeleggende puslespill av rykter. I et velfungerende demokrati blir vi ikke dømt på rykter og synsing fra "etterforskere" som sitter hjemme i go'stolen og titter på youtube.

Har du satt deg inn i saken? Der finnes avhør av alle foreldrene bl.a. og boka til Amaral. Der er mye ekte lesning om denne saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en Netflix-dokumentar på 8 episoder om saken snart. Blir spennende å se hva som kommer fram der.. Foreldrene har takket nei til å delta i dokumentaren.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...