Gå til innhold

trenger motivasjon til å gå ned 17 kg i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hei. Jeg mistrives virkelig med meg selv. Jeg er 159 cm og veier 79 kg.  Hvordan går man ned i vekt mest effektivt og fornuftig? Pr nå kan er jeg ikke i mitt livs verste form, men langt fra beste. Kan jogge en 5-km, men det er også det. Hater magen, puppene og kroppen min, og jeg burde veid mye mindre. Min største fiende er boller og sjokolade og pepsi max...Kan spise helt ekstreme mengder av det om jeg er in the mood og har en tendens til å overspise annen god mat også.  Føler meg så utrolig ræva under slike perioder..føler at sukkeret og fravær av fysisk aktivitet gjør noe med hele sinnet mitt, trives så utrolig mye bedre med å føle meg sunn og sterk og passe mett. Har to barn også, som jeg vil leve så lenge som mulig for. Nå har jeg abbonement på treningssenter, treningsmaskin hjemme og abbonement på vektklubb, slik at det ikke er noen unskyldninger igjen. Jeg har egentlig en aktiv livvstil, men velger ofte latskap og usunnhet. med påfølgende tiltaksløshet og slitenhet og dårlige tanker om meg selv. Jeg MÅ gå ned disse kiloene nå, da jeg er helt klar over at det er helseskadelig, og ikke minst veldig uattraktivt å se slik ut. Ingen menn vil jo ha meg når jeg ser sånn ut!!!

Trenger litt boost og oppmuntring. 

Anonymkode: f889c...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som hjalp meg var å ha noen å gjøre det sammen med. Vi var dønn ærlige, ingen unnskyldninger overfor hverandre, og vi ga støtte, oppmuntring, råd og oppstramming etter behov. 

En annen ting som hjalp var å ikke ha nei-regime på noe, men heller moderere meg kraftig. Jeg elsker spesielt potetgull. Det er min store svakhet. Jeg slutta ikke å spise det, men målte opp en liten mengde og koste meg med det. Det funker fortsatt fint. 

Det krever motivasjon og viljestyrke, og du vil sikkert sprekke av og til. Ikke gi opp for det. Det er bare en dårlig dag blant mange gode! 

Ønsker deg masse lykke til og heier på deg!

Anonymkode: 8354c...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsimax kan du fortsatt kose deg med altså:) Ingen kalorier der! Jeg anbefaler å bruke appen Lifesum. Da registrerer du alt du spiser, samt målet ditt. Det blir så utrolig tydelig hva som inneholder enorme mengder kalorier. Jeg var avhengig av sjokolade før, og valgte å trappe ned litt gradvis, før jeg sluttet helt å kjøpe det inn. Jeg kan ikke ha godteri eller boller i huset, for jeg har ikke viljestyrke til å la det ligge.

Anonymkode: 7500d...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare DU som kan motivere deg selv, ingen andre

Anonymkode: 89197...c7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...