Gå til innhold

Komplekser fordi jeg blir lett tent.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Har møtt en ny dame og vi har datet en liten stund og har hatt sex en god del ganger. Problemet mitt er at jeg får veldig lett ereksjon og dette plager meg veldig. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men hvis vi ligger på sofaen og ser på tv i en helt ikke-seksuell posisjon så får jeg ereksjon hvis hun kryper nærmere selv om jeg ikke har seksuelle tanker. Dette gjør at jeg skammer meg veldig og jeg har egentlig lyst til å bare bli monk sånn at jeg slipper å risikere at hun synes jeg er ekkel fordi jeg blir tent av henne hele tiden. Selv etter at vi har hatt sex så kan jeg ha ereksjon hvis vi ligger i senga bare fordi hun ligger naken ved siden av meg. Hører ofte om menn som blir slappe etter orgasme men min er like hard etter at jeg har kommet. Orker ikke mer av dette jeg blir så sliten av å bekymre meg over ereksjoner. Kunne ønske jeg var impotent. 

Anonymkode: 96b8a...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det roer seg nok når dere er ferdig med å være nyforelsket. Og dama er helt dust hvis hun reagerer på det, det er jo bare et kompliment at du hele tiden er tent på henne.

Anonymkode: 22f82...c58

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ha ståpikk da? Den går opp og ned hos alle. Vær stolt av den og ikke skam deg over den. 

Anonymkode: a58e9...c2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne om det. Både fordi da vet hun at det skjer bare så lett for deg, og fordi hun nok tar det som et kompliment. Ikke noe å være flau over. 

Anonymkode: 8048d...526

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG-hadde tatt det som et kompliment ;) Og en som orker en runde til- perfekt!! 

Anonymkode: 7b61a...364

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Er det mulig at dette bare er et problem fordi du gjør det til et? 

Som andre nevner, kvinner tar ofte en ereksjon som et kompliment. Kjæresten min kan f.eks få ereksjon når jeg gråter og forteller ham noe nært og sårt, nettopp fordi han da kjenner på følelsene hans for meg, eller om jeg ler veldig mye av noe, eller lignende ikke-seksuelle settinger, fordi sånn er det når ereksjonen blir styrt av følelsene og ikke bare tenning, kjemi og det seksuelle. 

Jeg har ofte sagt sånn "er du tent NÅ!?", fordi situasjonen er så ikke-seksuell og vanlig som du kommer og jeg forstår ikke hva seksuelt som har tent ham, men så forteller han hva han har tenkt på eller følt på (f.eks "jeg synes bare det er så fint å høre deg fortelle om xxx" eller "jeg er bare så forelska") og jeg blir bare rørt og glad av at jeg kan ha den "kraften" på en måte. Han blir også litt sånn "synes du jeg er helt rart som er hard nesten hele tiden med deg" og skammer seg litt men da får jeg bare prøve å si best mulig at det bare gjør meg glad. Er sikkert samme med jenta di også. 

Tror dette nok er ganske vanlig i den nyforelska fasen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:
 

Slapp av, kvinnfolk tar det ofte som et kompliment. Om du får ereksjon av å gi svigermor en klem derimot.. det kan bli et problem. 

Dette. Eg hadde blitt smigra ;) ein av dei tinga eg savner med unggutane i ungdommen. Dei blei så kåte, og då blei eg kåt ;)

Anonymkode: 897ab...dfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er slik, selv etter 10 år sammen så får han like lett stiv penis. Jeg vet at selv om han blir stiv, så betyr ikke det at vi må ha sex og jeg synes absolutt ikke han er ekkel av den grunn. Det er bare slik han er. Så lenge du er ærlig om "problemet" slik at hun ikke føler noe sexpress så går det helt fint. 

Anonymkode: 0c14a...53a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper munker også går med ståpikk, men de klare å skjule det bedre under klærne 😂😂😂

Vi jenter tar det som et kompliment 😉 mer slitsomt om du feks ba om sex hele tiden eller drev å tørrjukket på dama som om du var en hund 😅

Anonymkode: ccdd2...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er fortsatt sånn etter fem år, bare jeg gir ham en klem så står den rett opp. Jeg elsker det og føler meg så sexy og som verdens fineste dame. Synes absolutt ikke det er flaut, og det kan være veldig praktisk ;)

Anonymkode: 70726...599

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt samme kjæreste i 8 år og han får fortsatt stå når jeg kryper inntil på sofaen. Synes det er bedre enn om han sjelden eller aldri får stå, jeg da... Nå virker det jo som om han faktisk tenner på meg

Anonymkode: 24f6c...cb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Samboeren min er fortsatt sånn etter fem år, bare jeg gir ham en klem så står den rett opp. Jeg elsker det og føler meg så sexy og som verdens fineste dame. Synes absolutt ikke det er flaut, og det kan være veldig praktisk ;)

Anonymkode: 70726...599

Sånn er mannen min også, etter ti år sammen. Jeg synes det er deilig jeg. 

TS, ikke gjør dette til et problem, når det ikke er det. Det er godt for oss kvinner å vite/se/kjenne at mannen vi er sammen med reagerer positivt på oss. 

Anonymkode: 3e9d1...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare fint med ereksjon, som mange her sier så er det som et kompliment :) Men det forutsetter at mannen da ikke forventer eller maser om sex bare fordi han har ereksjon.  

Hilsen kvinne 42

Anonymkode: c3fa7...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer kan også bli lett kåt ved kos og etter orgasme - særlig i et nytt forhold. Ikke tenk så mye på det. Du er frisk og alt virker :)

Anonymkode: 6c904...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien for å bli munk om det er det du vil :) Kjør på! 

Anonymkode: b786b...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teip den inntil låret og ta på deg tykke klær. Så er det bare å krysse fingrene for at hun ikke oppdager den og anmelder deg.

Anonymkode: de0c7...f08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...