Gå til innhold

Hvor får man kjøpt sterke nudler?


kikkana

Anbefalte innlegg

For få år siden kunne man kjøpe yum yum og den hadde sterk krydder. Nå har den også blitt pingle med litt grillkrydder smak. Jeg må ha skikkelige saker, som kikker inn. Må man på asia butikk for å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere innvandersjapper selger gode sterke nudler feks. koreanske Samyang-

Anonymkode: 930d6...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ekstremt sterke nudler i innvandrer butikk. 

Anonymkode: a13d8...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Finnes ekstremt sterke nudler i innvandrer butikk. 

Anonymkode: a13d8...c4d

Ja, de heter Samyang.

Anonymkode: 930d6...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe wok nudler i vanlig matvare butikk. See med soya eller sjøgress, de er vanligvis der. :) 

Anonymkode: 7c97e...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en pakke nudler og en pose av Chili Klaus sin Carolina Reaper-chilipulver. Hell hele posen i woken. Burde brenne ganske bra. ;) 

Anonymkode: 7952d...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tung-i-Ramen har også noen med ganske heftige smaker på. Jeg fant dem kun hos sånne asiatiske hull-i-veggen da jeg kjøpte dem i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minya skrev:
 

Tung-i-Ramen har også noen med ganske heftige smaker på. Jeg fant dem kun hos sånne asiatiske hull-i-veggen da jeg kjøpte dem i Oslo.

Er de eneste nudlene som duger. Kan ikke skjønne folk spiser noe annet enn tung i ramen npr de skal ha instant nudler.

Anonymkode: b04b7...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min kjøper sterke nudler hos en Holdbart-butikk. Han liker sterke krydder og mener den med reker er sterkest. Kikket på posen i skapet nå, og det står MAMA på den. Fant ikke noe annet merke.

Anonymkode: 59f69...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel etter de skulle kutte ut palmeolje at de gode gamle "yumyum" med biffsmak forsvant. Den pasten de hadde der var ganske sterk. Rema kuttet det ut, men Coop har nå palmeoljefri versjon. Den er nå erstattet med pulver som det ikke er like mye futt i.

Ellers er det vel ikke så vanskelig å få sterke nudler fra en hvilken som nudlepakke, det er vel bare å skaffe seg noe chiliolje eller annen chili å ha i. Det må jo selvsagt være smak som passer sammen med chili, men vil tro det meste av nudler vil passe.

Anonymkode: e1718...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Sønnen min kjøper sterke nudler hos en Holdbart-butikk. Han liker sterke krydder og mener den med reker er sterkest. Kikket på posen i skapet nå, og det står MAMA på den. Fant ikke noe annet merke.

Anonymkode: 59f69...768

Kan bekrefte at disse er veldig sterke. Jeg koker nudlene, heller av vannet, så har i krydderet - vanligvis er krydderet så svakt og alt blir jo borte med vannet. Men med disse her må jeg faktisk ha vann igjen for å blande ut, ellers blir det altfor sterkt.

Vet ikke hvorfor jeg spiser det, det er ikke så veldig godt akkurat, men har alltid et par bokser i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...