Gå til innhold

Tror dere menneskehten vil kolonisere solsystemet


Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

Gjest Rocka69
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det må være artig å sitte å sitere ting du har lest, men ikke har fnugg av peil på om stemmer siden du ikke har noen mulighet til å teste det ut selv😁

Anonymkode: cff50...cb5

Nei jeg er nok død før vi ev koloniserer Mars ev andre planeter så jeg får nok ikke testet det ut selv, dessuten har jeg ikke penger nok til utvikle den teknologien. Men ut ifra at Jupiter og Saturn er gassplaneter så er det lite sannsynlig at vi koloniserer disse to - er du enig i det ? For ingen mennesker jeg vet om har vinger, kanskje noen fremtidige avansert og svært intelligent fugler koloniserer Jupiter, jeg vet ikke - men kanskje du vet? Og at NASA har bevist gjennom sine sonder, som har passert Jupiter, funnet ut at den magnetiske strålingen fra Jupiter er sterkere enn Solens - det var bare så vidt sonden Galileo taklet det slik at de kunne undersøke Jupiters måner før de styrtet den i Jupiter for å unngå ev kontaminering av månene til Jupiter. Mennesker vil ikke takle en slik sterk magnetisk stråling.

Men jeg går ut ifra du vet at vi aldri kommer til kolonisere Mars eller andre planeter, eller at vi det hele tatt kommer til å gjøre en bemannet romferd til Mars - O du allmektige Gud. Du vet at mennesker aldri kommer til å komme med teknologi som gjør oss i stand til en gang til å dra til månen - for vi vet jo at dette bare ble filmet i et studio i Hollywood, ikke sant?

Kan du ikke fortelle verden at NASA, ESA og SpaceX kaster bort penger på å forske om man kan kolonisere f.eks Mars, for du vet at det aldri vil skje?

Egentlig så sitter du bare å kjøre en simulering på PCen din, ingenting av dette eksisterer ikke sant? Du har jammen laget en hefting simulering av et univers - det skal du ha.

Men hvis dette ikke er en simulering, så synes jeg faktisk at du kan komme med en teoretisk fremgangsmåte for hvordan vi skal f.eks kolonisere Merkur, Venus og Mars. Begynn med Mars, tror den er enklest å kolonisere rett og slett på grunn av det er lettere å dra dit pga grunn av rakettteknologien mennesker har i dag. Hva ser du får deg som teknologi som må bygges for å kolonisere Mars og ev terraforme Mars? Jeg utfordrer deg til å komme med en teori eller et teknologisk forslag. Jeg håper du kan det, eller så beviser du en gang for alle at du er et nettroll. Du har innen i morgen tidlig med å komme med et teknologisk forslag. Jeg skal komme med konstruktiv kritikk og spørsmål - og finner jeg den virkelig interessant så vil jeg anbefale deg å oversette den til engelsk og sende den til ESA og NASA så fort som mulig før andre stjeler idéene dine - husk at tar du patent så kan du bli virkelig rik på dette. Du kan ligge på en sydhavsstrand, sammen med vakre tjenere, og drikke alle favorittdrinkene dine.

Tar du utfordringen, hvordan vil du kolonisere Mars og terraforme Mars. Og du har ikke lov til å sitere andre teknologer - ja jeg gjorde det. Men de har tydelig feil eller tenker feil. Så da må du komme opp med skisser til teknologi innen i morgen som kommer ut av ditt hode og du må også kunne beskrive hvordan vi skal kunne teste ut din teknologi.

Klarer du ikke dette, så er du et nettroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Rocka69 skrev:
 

Nei jeg er nok død før vi ev koloniserer Mars ev andre planeter så jeg får nok ikke testet det ut selv, dessuten har jeg ikke penger nok til utvikle den teknologien. Men ut ifra at Jupiter og Saturn er gassplaneter så er det lite sannsynlig at vi koloniserer disse to - er du enig i det ? For ingen mennesker jeg vet om har vinger, kanskje noen fremtidige avansert og svært intelligent fugler koloniserer Jupiter, jeg vet ikke - men kanskje du vet? Og at NASA har bevist gjennom sine sonder, som har passert Jupiter, funnet ut at den magnetiske strålingen fra Jupiter er sterkere enn Solens - det var bare så vidt sonden Galileo taklet det slik at de kunne undersøke Jupiters måner før de styrtet den i Jupiter for å unngå ev kontaminering av månene til Jupiter. Mennesker vil ikke takle en slik sterk magnetisk stråling.

Men jeg går ut ifra du vet at vi aldri kommer til kolonisere Mars eller andre planeter, eller at vi det hele tatt kommer til å gjøre en bemannet romferd til Mars - O du allmektige Gud. Du vet at mennesker aldri kommer til å komme med teknologi som gjør oss i stand til en gang til å dra til månen - for vi vet jo at dette bare ble filmet i et studio i Hollywood, ikke sant?

Kan du ikke fortelle verden at NASA, ESA og SpaceX kaster bort penger på å forske om man kan kolonisere f.eks Mars, for du vet at det aldri vil skje?

Egentlig så sitter du bare å kjøre en simulering på PCen din, ingenting av dette eksisterer ikke sant? Du har jammen laget en hefting simulering av et univers - det skal du ha.

Men hvis dette ikke er en simulering, så synes jeg faktisk at du kan komme med en teoretisk fremgangsmåte for hvordan vi skal f.eks kolonisere Merkur, Venus og Mars. Begynn med Mars, tror den er enklest å kolonisere rett og slett på grunn av det er lettere å dra dit pga grunn av rakettteknologien mennesker har i dag. Hva ser du får deg som teknologi som må bygges for å kolonisere Mars og ev terraforme Mars? Jeg utfordrer deg til å komme med en teori eller et teknologisk forslag. Jeg håper du kan det, eller så beviser du en gang for alle at du er et nettroll. Du har innen i morgen tidlig med å komme med et teknologisk forslag. Jeg skal komme med konstruktiv kritikk og spørsmål - og finner jeg den virkelig interessant så vil jeg anbefale deg å oversette den til engelsk og sende den til ESA og NASA så fort som mulig før andre stjeler idéene dine - husk at tar du patent så kan du bli virkelig rik på dette. Du kan ligge på en sydhavsstrand, sammen med vakre tjenere, og drikke alle favorittdrinkene dine.

Tar du utfordringen, hvordan vil du kolonisere Mars og terraforme Mars. Og du har ikke lov til å sitere andre teknologer - ja jeg gjorde det. Men de har tydelig feil eller tenker feil. Så da må du komme opp med skisser til teknologi innen i morgen som kommer ut av ditt hode og du må også kunne beskrive hvordan vi skal kunne teste ut din teknologi.

Klarer du ikke dette, så er du et nettroll.

 

Ok her beviser du at du ikke er en bruker noen kommer til å ta alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rocka69 skrev:
 

Nei jeg er nok død før vi ev koloniserer Mars ev andre planeter så jeg får nok ikke testet det ut selv, dessuten har jeg ikke penger nok til utvikle den teknologien. Men ut ifra at Jupiter og Saturn er gassplaneter så er det lite sannsynlig at vi koloniserer disse to - er du enig i det ? For ingen mennesker jeg vet om har vinger, kanskje noen fremtidige avansert og svært intelligent fugler koloniserer Jupiter, jeg vet ikke - men kanskje du vet? Og at NASA har bevist gjennom sine sonder, som har passert Jupiter, funnet ut at den magnetiske strålingen fra Jupiter er sterkere enn Solens - det var bare så vidt sonden Galileo taklet det slik at de kunne undersøke Jupiters måner før de styrtet den i Jupiter for å unngå ev kontaminering av månene til Jupiter. Mennesker vil ikke takle en slik sterk magnetisk stråling.

Men jeg går ut ifra du vet at vi aldri kommer til kolonisere Mars eller andre planeter, eller at vi det hele tatt kommer til å gjøre en bemannet romferd til Mars - O du allmektige Gud. Du vet at mennesker aldri kommer til å komme med teknologi som gjør oss i stand til en gang til å dra til månen - for vi vet jo at dette bare ble filmet i et studio i Hollywood, ikke sant?

Kan du ikke fortelle verden at NASA, ESA og SpaceX kaster bort penger på å forske om man kan kolonisere f.eks Mars, for du vet at det aldri vil skje?

Egentlig så sitter du bare å kjøre en simulering på PCen din, ingenting av dette eksisterer ikke sant? Du har jammen laget en hefting simulering av et univers - det skal du ha.

Men hvis dette ikke er en simulering, så synes jeg faktisk at du kan komme med en teoretisk fremgangsmåte for hvordan vi skal f.eks kolonisere Merkur, Venus og Mars. Begynn med Mars, tror den er enklest å kolonisere rett og slett på grunn av det er lettere å dra dit pga grunn av rakettteknologien mennesker har i dag. Hva ser du får deg som teknologi som må bygges for å kolonisere Mars og ev terraforme Mars? Jeg utfordrer deg til å komme med en teori eller et teknologisk forslag. Jeg håper du kan det, eller så beviser du en gang for alle at du er et nettroll. Du har innen i morgen tidlig med å komme med et teknologisk forslag. Jeg skal komme med konstruktiv kritikk og spørsmål - og finner jeg den virkelig interessant så vil jeg anbefale deg å oversette den til engelsk og sende den til ESA og NASA så fort som mulig før andre stjeler idéene dine - husk at tar du patent så kan du bli virkelig rik på dette. Du kan ligge på en sydhavsstrand, sammen med vakre tjenere, og drikke alle favorittdrinkene dine.

Tar du utfordringen, hvordan vil du kolonisere Mars og terraforme Mars. Og du har ikke lov til å sitere andre teknologer - ja jeg gjorde det. Men de har tydelig feil eller tenker feil. Så da må du komme opp med skisser til teknologi innen i morgen som kommer ut av ditt hode og du må også kunne beskrive hvordan vi skal kunne teste ut din teknologi.

Klarer du ikke dette, så er du et nettroll.

Hva fikk deg til å snu så brått? Jeg sa ikke at de hadde feil, jeg sa at du sluker alt de kommer med rått, uten å ha mulighet til å teste det selv. På den måten blir du bare en siterer, du har ikke kommet opp med noe av dette selv.

Forøvrig er du ekstremt opphengt i trolling og nettroll.

Anonymkode: cff50...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
54 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

 

Ok her beviser du at du ikke er en bruker noen kommer til å ta alvorlig. 

Fordi jeg utfordret han som hele tiden prøver å trolle meg!? Og som mener det er forbudt å sitere andre teknologer og forskning? Er det bare han som har lov til sitere og ingen andre, i hvilken norsk lov står dette, lenke til Lovdata med paragraf - takk! 

Han tror at materie med masse meget mulig kan bevege seg raskere enn lyset, som er vitenskapelig motbevist? Ikke vet forskjellen på Mørk Materie og Mørk Energi. Og ei heller hvor store anslagene til fysikere er av hva Universet består av. De tar feil, kun han har rett.

Når han kritiserer meg for å bruke grunnforskning og teknologiutvikling som andre har gjort, og at i tillegg disse har feil og det er kun han som har rett. Da må han faktisk komme opp med noe alternativt, som faktisk virker troverdig. I motsatt fall, så tar jeg ikke han seriøst.

Jeg begynner å lure på det er du som er den som troller meg. Jeg tror at menneskeheten vil kolonisere Mars i løpet av de neste par tusen årene, men nøkkelen for å klare dette er å mestre fusjon - og refererer til forskning som er igang.

Men etter denne jeg tar ikke deg heller seriøst lengre, for trolig er du også et nettroll som er høy på heroin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva fikk deg til å snu så brått? Jeg sa ikke at de hadde feil, jeg sa at du sluker alt de kommer med rått, uten å ha mulighet til å teste det selv. På den måten blir du bare en siterer, du har ikke kommet opp med noe av dette selv.

Forøvrig er du ekstremt opphengt i trolling og nettroll.

Anonymkode: cff50...cb5

OK, så hvordan vil du løse energiproblemet uten å ta i bruk fusjon eller fisjon på f.eks Mars? Tror ikke du klarer det, solstyrken er for svak pga avstanden så trolig vil det ikke være nok effekt til å fø en befolkning på titalls millioner, eller milliarder av mennesker som bosetter seg og lever på Mars, særlig når man også må areal til bolig og dyrkning av mat - logikk.

Skal du terraforme Mars, dvs skape en levelig temperatur så må du skape drivhuseffekt. Dette er logikk, drivhuseffekten skaper levelige forhold på jorda, men kan også ødelegge miljøet. Fjerner du alle drivhusgasser, så vil du få avkjøling - er bevist av geologer og paleontologer. Jeg kan gjerne gjennomføre eksperimentet i fullskala for å bevise det for deg, men tør du ta risken på at jeg ikke sørger for en ny istid eller at jeg koker av atmosfæren. Skaffer du midlene, så tar jeg risken og gjennomfører eksperimentet. Dette er fakta, som er bevist flere ganger, når drivhusgasser i atmosfæren synker, så synker middeltemperaturen og øker disse så øker middeltemperaturen. Hvorfor skal jeg bevise at dette er korrekt? Bare for å kaste bort skattepenger nok en gang?

 

Skal du skape et magnetfelt så må du ha en katode og en anode, og bevegelse - altså en dynamo. Ok skal jeg bevise hvordan en dynamo virker? Ikke noe problem. Men må jeg bevise at kjernen i jorden skaper et magnetfelt, når tusener av geologer allerede har gjort det gang på gang? Og at jordens magnetfelt sørger for at vi ikke blir bombardert av solvinden men denne blir ledet til polene? Enda mer skattekroner som skal kastes bort? Jeg har ikke milliarder av dollar å kaste bort, så jeg er avhengig at noen sponser meg - skriver du søknaden for å midler til at jeg skal gjennomføre bevisene for deg? 

Mennesker trenger oksygen for å overleve, skal jeg motbevise dette? På Mars er det for lite oksygen til at vi kan overleve, det er mer oksygen ved toppen av Mt Everest enn det er på Mars. På Mars kan vi ikke leve uten romdrakter, skal vi overleve må vi skape en atmosfære som vi kan puste i - det vil si at vi må skape en jordatmosfære - nok en gang logikk. Men jeg kan gjerne fjerne atmosfæren på jorda for å bevise for deg at mennesker trenger oksygen og nitrogen. Du mener ikke at forskere faktisk skal gjennomføre en fullskala test for å overbevise deg!? 

Mars og Jorda er på en måte søsken. Mars har omtrent ikke magnetfelt idag, men har hatt det for milliarder år siden - kjernen er idag solid eller hovedsakelig solid - og veldig lite bevegelse. Ergo derfor er Mars som en dynamo som ikke går rundt. Skal du få magnetfelt på Mars, så må du få dynamoen der i kjerne til å bevege seg. Hvordan en dynamo fungerte lærte man på ungdomsskole! Hvordan skal du få en solid kjerne til å bevege seg, bruke en sykkel? Eller bruke kjernekraft for å varme den opp og tilføre energi slik at den begynner å rotere? Så du vil at jeg skal bevise noe som er allerede bevist av forskere? Ok det kan jeg med glede gjøre, men da får du skaffe de økonomiske midlene. 

Du er ikke gud, du er et ondt menneske. Hvordan klarer du å leve med deg selv, hadde jeg vært så ond så ville jeg ha hatt problemer med å se meg selv i live 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rocka69 skrev:
 

OK, så hvordan vil du løse energiproblemet uten å ta i bruk fusjon eller fisjon på f.eks Mars? Tror ikke du klarer det, solstyrken er for svak pga avstanden så trolig vil det ikke være nok effekt til å fø en befolkning på titalls millioner, eller milliarder av mennesker som bosetter seg og lever på Mars, særlig når man også må areal til bolig og dyrkning av mat - logikk.

Skal du terraforme Mars, dvs skape en levelig temperatur så må du skape drivhuseffekt. Dette er logikk, drivhuseffekten skaper levelige forhold på jorda, men kan også ødelegge miljøet. Fjerner du alle drivhusgasser, så vil du få avkjøling - er bevist av geologer og paleontologer. Jeg kan gjerne gjennomføre eksperimentet i fullskala for å bevise det for deg, men tør du ta risken på at jeg ikke sørger for en ny istid eller at jeg koker av atmosfæren. Skaffer du midlene, så tar jeg risken og gjennomfører eksperimentet. Dette er fakta, som er bevist flere ganger, når drivhusgasser i atmosfæren synker, så synker middeltemperaturen og øker disse så øker middeltemperaturen. Hvorfor skal jeg bevise at dette er korrekt? Bare for å kaste bort skattepenger nok en gang?

 

Skal du skape et magnetfelt så må du ha en katode og en anode, og bevegelse - altså en dynamo. Ok skal jeg bevise hvordan en dynamo virker? Ikke noe problem. Men må jeg bevise at kjernen i jorden skaper et magnetfelt, når tusener av geologer allerede har gjort det gang på gang? Og at jordens magnetfelt sørger for at vi ikke blir bombardert av solvinden men denne blir ledet til polene? Enda mer skattekroner som skal kastes bort? Jeg har ikke milliarder av dollar å kaste bort, så jeg er avhengig at noen sponser meg - skriver du søknaden for å midler til at jeg skal gjennomføre bevisene for deg? 

Mennesker trenger oksygen for å overleve, skal jeg motbevise dette? På Mars er det for lite oksygen til at vi kan overleve, det er mer oksygen ved toppen av Mt Everest enn det er på Mars. På Mars kan vi ikke leve uten romdrakter, skal vi overleve må vi skape en atmosfære som vi kan puste i - det vil si at vi må skape en jordatmosfære - nok en gang logikk. Men jeg kan gjerne fjerne atmosfæren på jorda for å bevise for deg at mennesker trenger oksygen og nitrogen. Du mener ikke at forskere faktisk skal gjennomføre en fullskala test for å overbevise deg!? 

Mars og Jorda er på en måte søsken. Mars har omtrent ikke magnetfelt idag, men har hatt det for milliarder år siden - kjernen er idag solid eller hovedsakelig solid - og veldig lite bevegelse. Ergo derfor er Mars som en dynamo som ikke går rundt. Skal du få magnetfelt på Mars, så må du få dynamoen der i kjerne til å bevege seg. Hvordan en dynamo fungerte lærte man på ungdomsskole! Hvordan skal du få en solid kjerne til å bevege seg, bruke en sykkel? Eller bruke kjernekraft for å varme den opp og tilføre energi slik at den begynner å rotere? Så du vil at jeg skal bevise noe som er allerede bevist av forskere? Ok det kan jeg med glede gjøre, men da får du skaffe de økonomiske midlene. 

Du er ikke gud, du er et ondt menneske. Hvordan klarer du å leve med deg selv, hadde jeg vært så ond så ville jeg ha hatt problemer med å se meg selv i live 

 

Herregud, for en konklusjon:hoho:, Jeg ønsker deg og dynamoene dine lykke til videre😁

Anonymkode: cff50...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/21/2018 at 4:09 PM, AnonymBruker said:
 

Husk dette! En dag får du se hans skjønnet. Husk hva vi skrev her. En dag skal du få se at han har stått opp fra graven! Amen! ☺

Anonymkode: 8990e...f72

Joda, kanskje en dag. I mellomtiden får du gå å tilbe dfen usynlige bollen din og forværre ditt eget liv fordi du skal tro på en skymann, samme som alle før deg i 2000år...

Anonymkode: 81337...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rocka69 Du skriver mye saklig og interessant; men bare la vær å kommentere den/de som prøver å trolle deg.

Anonymkode: 432e7...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg åpen for at mennesker i framtiden kan gjøre oppdagelser og oppfinnelser som ingen i dag er stand til å forestille seg. Det er nærmest tragikomisk at uansett hvilken tidsalder vi lever i, ser folk ut til å mene at de vet alt som er å vite. At hvis noe ikke kan forklares vitenskapelig utifra hva man allerede vet, så er det liksom umulig.

Men husk at det aller, aller meste av det som er eksistens og virkelighet, er fortsatt ukjent for oss. Med vår høyst begrensede viten, hva vet vel vi om hva som faktisk er mulig. f.eks. når det gjelder kolonisering av solsystemet eller interstellar romfart? Hva vet vi om hva framtidens mennesker kan gjøre av vitenskapelige framskritt?

Anonymkode: 432e7...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:
 

@Rocka69 Du skriver mye saklig og interessant; men bare la vær å kommentere den/de som prøver å trolle deg.

Anonymkode: 432e7...fe7

Det kan sikkert virke slik for andre som vet enda mindre om dette enn ham, men fakta er at han forstår veldig lite. Det er f.eks. ingen av dem som seriøst snakker om kolonisering av Mars som mener den må terraformes. Kolonier der vil bo under bakken og glasskupler. Energi vil samles f.eks. med romspeil til solceller på bakken, og oksygen, vann og alt annet som trengs vil resirkuleres. Som ordtaket sier kan en tåpe spørre mer enn ti vise kan svare. Han skriver altfor mye svada til at jeg gidder å prøve å korrigere det.

Anonymkode: 5c276...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det kan sikkert virke slik for andre som vet enda mindre om dette enn ham, men fakta er at han forstår veldig lite. Det er f.eks. ingen av dem som seriøst snakker om kolonisering av Mars som mener den må terraformes. Kolonier der vil bo under bakken og glasskupler. Energi vil samles f.eks. med romspeil til solceller på bakken, og oksygen, vann og alt annet som trengs vil resirkuleres. Som ordtaket sier kan en tåpe spørre mer enn ti vise kan svare. Han skriver altfor mye svada til at jeg gidder å prøve å korrigere det.

Anonymkode: 5c276...25e

Han siterer bare andre og har svært lite å komme med selv. Enig i at det er nytteløst å korrigere. Man får da til svar at man er svært ond og er en moron.

Anonymkode: cff50...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tror ikke det er et spørsmål om hvis, men et spørsmål om hva de MÅ gjøre på et punkt i fremtiden sånn som vi behandler planeten vår. Men det er jorda som er hjemmet vårt og hvor vi mennesker har de beste forholdene (i hvert fall som vi vet), så for å overleve på f.eks mars er det ikke noen annen løsning enn å bo i kupler og bruke romdrakt. Og hva slags liv er det egentlig? Er det naturlig for oss mennesker å leve sånn? Ta mars one prosjektet for eksempel - om det i det hele tatt blir noe utav det er jeg overbevist om at disse menneskene som skal opp der med en engangsbillett kommer til å slite både fysisk og psykisk. Å ikke kunne springe i skogen eller høre rennende vann fra en bekk, aldri høre fuglekvitter eller kjenne elementene på kroppen. Bare tanken gjør meg dårlig. 

Tror ikke det å kolonisere solsystemet blir noe som skjer utav behov for teknologisk fremskritt eller gleden av oppdagelse, det blir nok en nødløsning den dagen ting går rett vest her på jorda. Jeg synes det er fint at Elon Musk ser på galaksen med disse nysgjerrige og optimistiske øynene jeg åpenbart ikke har. Han ser på romferd og kolonisering som noe som skal gå side om side med driften av vår hjemplanet og at dette er en naturlig del av menneskets historiske fremskritt. Og jeg skjønner jo hvorfor det er behov for sånne mennesker, for om vi ikke ser etter alternativene som er der ute er det et faktum at vi en dag kommer til å dø ut. Det er før min tid, så hvorfor skal jeg bry meg... Men er på samme tid en deprimerende tanke å lenke menneskeheten til en døende planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2018 at 1:29 PM, Eugene Onegin said:
 

Så tror dere at menneskehten noen gang kommer til å kolonisere solsytemet?

Dessverre - nei.


 

 

https://www.real.video/5820689376001

 

Og dere som kjøper alt tullet rundt Elon Musk.
Mannen som dro i gang NASA (Never A Straight Answer) heter Wernher von Braun. I en bok han skrev på femtitallet (Project Mars) var handlingen om en(noe) som skulle kolonisere Mars, og han/de het intet annet enn Elon (riktignok The Elon).
Litt for tilfeldig at vi i dag har en Elon som skal nettopp kolonisere Mars.

Et enormt bedrag som det har gåt med fantasillioner skattepenger til.
Riktignok har det kommet mange tekniske oppfinnelser ut av dette, men folket får jo ikke igjen pengene - men får lov til å betale mer skatt og gjerne enda mer i sitt slaveliv. Bruk huet folkens.

 



 

 


 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det er tydeligvis slik at vi ikke klarer å overleve van-allen beltet, slik at vi ikke klarer å komme igjennom det. Hvis det er tilfellet, så er vi nødt til å teleportere forbi dette feltet.

Å terraforme en planet, burde være en enkel mulighet, men også tidkrevende og veldig kostbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TrekStar said:
Det er tydeligvis slik at vi ikke klarer å overleve van-allen beltet, slik at vi ikke klarer å komme igjennom det. Hvis det er tilfellet, så er vi nødt til å teleportere forbi dette feltet.

Hvis det var så farlig hadde ikke astronautene overlevd turen til Månen.

Anonymkode: 5c276...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...