Gå til innhold

Hans syn på å skrive seksuelt med andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville helt klart ha vist at jeg gjør det samme tilbake. Vær hemmelighetsfull med mobilen og lås den. Han synes sikkert ikke at det er like greit at du flørter gjennom mobilen. 

Anonymkode: baa1d...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, visp skrev:
 

Litt sjokkert over å høre at han har passert 50! Jeg mener ikke dette noe slemt, men jeg får inntrykk av at du kanskje er litt dørmatte i forholdet? Siden du kaller han kjæreste, får jeg inntrykk av at dette er et nytt forhold?

Du har jo reagert på dette nok til å stille spørsmål ved det, men tror du trenger å bli sint også. Det er nok ikke det eneste problemet i forholdet. Ærlig talt høres han helt idiot ut, men han har kanskje noen sider du liker.

Vi har hatt gjentagende drama i forholdet nettopp pga dette. Vi var samboere men jeg gjorde det slutt. Nå er vi sammen igjen, men ikke samboere. Vi er vel i en slags avklaringsfase. Jeg kan ikke leve med at han skriver slik til andre bak ryggen min, men det er også vanskelig å la han gå.  

Anonymkode: 26559...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vi har hatt gjentagende drama i forholdet nettopp pga dette. Vi var samboere men jeg gjorde det slutt. Nå er vi sammen igjen, men ikke samboere. Vi er vel i en slags avklaringsfase. Jeg kan ikke leve med at han skriver slik til andre bak ryggen min, men det er også vanskelig å la han gå.  

Anonymkode: 26559...a97

Ja, da er vi veldig forskjellige- for meg hadde han ikke kunnet gå fort nok.

Jeg er kanskje litt kald og kynisk når det kommer til forhold da, jeg ser ingen vits i å være med et menneske som får meg til å føle meg crap. Jeg syns også sex er veldig viktig i et forhold og har lyst på eneretten der. Hvorfor i helvete skal du stå og lage mat og vaske de sure sokkene hans mens en annen får alt det positive? Hva har man blitt da? En irriterende mor for en tenåring?

Men.... ikke hør på meg. Du vet best hva dere har og har dere ting som gjør det verdt det, så tar du jo avgjørelsen utifra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg (kvinne), som din samboer mener også at det er stor forskjell på meldinger og handling.

I visse tilfeller kan man begynne å lure på hva som er galt med han eller oss siden han har begov for å sende slike meldinger med andre damer.

Jeg prøver ikke å forsvare det, men det er kanskje mer vanlig enn du tror. De fleste gjør det i smug, men det er ikke et godt tegn at han holder mobilen skjult.

Jeg har fått tilsendt og skrevet mange deilig og pirrende meldinger med andre menn, men jeg holder det på avstand til mitt virkelige liv. Det er en verden jeg kan drømme meg bort i inni mellom.

Etter å ha gjort det noen år så begynner det nå å bli kjedelig. Det gir meg lite og ingenting. Been there done that! Så det er kanskje en fase som går over 😂

Anonymkode: 0a24b...b0e

 

Som du skriver så blir det kjedelig, og da er neste naturlige skritt for mange som holder på slik å sette teori ut i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere nylig har blitt sammen så er det et dårlig tegn. Mulig han mangler spenning i forholdet deres?

Kanskje du kan spørre om det er greit at du gjør det samme?

Ønsker han åpent forhold?

Anonymkode: 0a24b...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har hatt gjentagende drama i forholdet nettopp pga dette. Vi var samboere men jeg gjorde det slutt. Nå er vi sammen igjen, men ikke samboere. Vi er vel i en slags avklaringsfase. Jeg kan ikke leve med at han skriver slik til andre bak ryggen min, men det er også vanskelig å la han gå.  

Anonymkode: 26559...a97

Let it go. 

Om dette har vært en grunn til gjentagende drama i forholdet, så betyr det ganske enkelt at slik ønsker han å holde på, med eller uten din velsignelse, og det ønsker ikke du. 

Ikke kast bort mer tid på en så umoden mann.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Om dere nylig har blitt sammen så er det et dårlig tegn. Mulig han mangler spenning i forholdet deres?

Kanskje du kan spørre om det er greit at du gjør det samme?

Ønsker han åpent forhold?

Anonymkode: 0a24b...b0e

Vi har vært sammen i mange år, og har også barn. Han ønsker ikke et åpent forhold. Da det var slutt nå nettopp var han sjalu og redd for at jeg skulle finne meg en ny.

Han skriver nok slik for spenningens skyld.

Anonymkode: 26559...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har vært sammen i mange år, og har også barn. Han ønsker ikke et åpent forhold. Da det var slutt nå nettopp var han sjalu og redd for at jeg skulle finne meg en ny.

Han skriver nok slik for spenningens skyld.

Anonymkode: 26559...a97

Vel, du ønsker ikke dette! 

Det har ingenting å si hvorfor han gjør det. Om det er for spenning, om det er for å pleie sin følelse av å være attraktiv, om det er for å øve grammatikk eller å finne inspirasjon til en roman han skriver. 

Dette gjør deg sjalu og redd, og det er ikke ok for deg. 

Joda, han ønsker et åpent forhold, men kun for seg selv. 

Sett ned foten kvinne, og krev respekt for deg selv! 

Anonymkode: 8fe73...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:
 

Kjæresten min synes at det er helt greit at vi skrive meldinger til motsatt kjønn med seksuelt innhold. Han mener at det er milevis mellom det å skrive seksuelle tilnærmelser med andre, og det å gjøre disse tingene man skriver " in real life".

Mobiltelefonen hans er helt utilgjengelig for meg, så dette er noe han gjør i det skjulte.

Hvilket syn har dere på slik kontakt med motsatt kjønn? Kunne dere ha vært i et slikt forhold?

Anonymkode: 26559...a97

Hvorfor er du sammen med en sånn type? Nei, det er helt uakseptabelt. Det er unormalt.

Anonymkode: d7077...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi har vært sammen i mange år, og har også barn. Han ønsker ikke et åpent forhold. Da det var slutt nå nettopp var han sjalu og redd for at jeg skulle finne meg en ny.

Han skriver nok slik for spenningens skyld.

Anonymkode: 26559...a97

Spør om han tror barna vil synes det er greit å ha en pappa som holder på med andre damer på denne måten. 

Anonymkode: d7077...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså partneren din er jo utro mot deg. Stå opp for deg selv! 

Det hadde selvfølgelig vært noe helt annet om dere hadde avtalt å ha et åpent forhold, og da også selvfølgelig være åpne angående meldingene man skriver. 

Her virker det jo som han er interessert i alle andre enn deg og du bare er hun som er praktisk å ha hjemme mens man fantaserer om andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...