Gå til innhold

Tenk deg om før du blir venn med en kjendis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dønn sliten fordi min venn er kjendis. Fra før er jeg usosial, eller rettere sagt : et eksternt apparat.  En som ser og lytter + observerer.

Så ble vi venner. Ble med ham ut fordi han faktisk har sosial angst! Jeg er nå så lei. Alle vil snakke med ham. Fortelle at de har sett ham på TV. 

Jeg hadde ikke peiling på hvem han var i det hele tatt da vi ble venner. Han sliter ekstremt mye med selvtilliten og ja. Dere skjønner? Jeg svetter bort hundre liter hver gang vi er ute sammen, men han sier at jeg er tryggheten hans, så jeg blir med. Jeg er redd jeg får angstanfall, men det har gått bra hittil. Takk og pris.

Styggen på ryggen med onkel P

Anonymkode: 87bfe...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du laget en akkurat identisk tråd i går! men da var han kjæresten din..

Anonymkode: 9a778...911

Skrevet

Herregud, hvor mange ganger skal du poste om dette på KG??

Anonymkode: 1bca0...5dc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er dønn sliten fordi min venn er kjendis. Fra før er jeg usosial, eller rettere sagt : et eksternt apparat.  En som ser og lytter + observerer.

Så ble vi venner. Ble med ham ut fordi han faktisk har sosial angst! Jeg er nå så lei. Alle vil snakke med ham. Fortelle at de har sett ham på TV. 

Jeg hadde ikke peiling på hvem han var i det hele tatt da vi ble venner. Han sliter ekstremt mye med selvtilliten og ja. Dere skjønner? Jeg svetter bort hundre liter hver gang vi er ute sammen, men han sier at jeg er tryggheten hans, så jeg blir med. Jeg er redd jeg får angstanfall, men det har gått bra hittil. Takk og pris.

Styggen på ryggen med onkel P

Jeg er veldig glad i ham altså. Så det ligger ikke der!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvor mange ganger skal du poste om dette på KG??

Anonymkode: 1bca0...5dc

Hm. Trenger å få det ut da. Isteden for å få til psykolog. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal IKKE være psykologer. Det har vi faktisk ikke lov til. Jeg anbefaler deg heller å kontakte en ordentlig psykolog istedet for å lage tråder her inne om dette problemet

Anonymkode: c2d6c...def

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi skal IKKE være psykologer. Det har vi faktisk ikke lov til. Jeg anbefaler deg heller å kontakte en ordentlig psykolog istedet for å lage tråder her inne om dette problemet

Anonymkode: c2d6c...def

Vi har lov til å være psykologer helt frem til vi tar betalt for tjenesten, da er det ikke lovlig lenger. 

Anonymkode: 392b7...495

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

men, har du bestemt deg for om han er venn eller kjæreste da?

Jeg har ikke lest eller sett den andre tråden du har laget, så jeg vet ikke hva mer du har skrevet der. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er slitsomt for deg? Er det fordi han får all oppmerksomhet eller er det fordi du får for mye oppmerksomhet? Er det fordi du ikke liker at han får oppmerksomheten og blir du glemt oppi det hele, eller er det sånn at han klenger på deg og ikke vil ha oppmerksomheten? 

Anonymkode: 60a59...3d4

Skrevet
På 20.10.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev:

men, har du bestemt deg for om han er venn eller kjæreste da?

Jeg har ikke lest eller sett den andre tråden du har laget, så jeg vet ikke hva mer du har skrevet der. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er slitsomt for deg? Er det fordi han får all oppmerksomhet eller er det fordi du får for mye oppmerksomhet? Er det fordi du ikke liker at han får oppmerksomheten og blir du glemt oppi det hele, eller er det sånn at han klenger på deg og ikke vil ha oppmerksomheten? 

Jeg er en person som harer drama og oppmerksomhet i tide og utide. Han elsker det. Skjønner? Han har ordene i sin munn. Ser alltid oppegående ut. Alt er så lagd for medier. Skjønner du? Jeg orker ikke dette kjøret.  Jeg er dønn sliten og har valgt å gå til mitt.  

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en person som harer drama og oppmerksomhet i tide og utide. Han elsker det. Skjønner? Han har ordene i sin munn. Ser alltid oppegående ut. Alt er så lagd for medier. Skjønner du? Jeg orker ikke dette kjøret.  Jeg er dønn sliten og har valgt å gå til mitt.  

Det er vel en grunn til at han er kjendis da. Og hvis han vil opprettholde sin kjendisstatus så må han vel virke omgjengelig og oppegående og snakke med alle og være blid osv.

Jeg skjønner at du ikke orker kjøret, men da er det jo bare å la være å være med ut i offentligheten da. Du får jo ikke endret han. Du får ikke han vekk fra offentligheten. Så da må du velge å stå i det heller trekke deg unna. Så hvis du har valgt å gå til ditt så har du tatt din valg og må fortsette å være bare deg. 

Evt. møte han når han ikke er ute. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...