Gå til innhold

Fryseforsøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsøket vårt ble avbrutt pga overstimulering. Har nå fått første mens etter uttak og gitt klinikken beskjed om det, men har ikke fått noen videre plan for innsett enda. Når etter uttak fikk du innsett? Måtte du vente til neste syklus igjen? Har forstått at man setter inn i både styrt og naturlig syklus, men hva er det som avgjør dette? Jeg får forresten ikke eggløsning selv uten hormonstimulering. Takk for alle svar!

Anonymkode: fd3b1...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

St Olavs krever at man går en syklus uten noe før fryseforsøk, mange offentlige har det. Noen private har ikke det, så det spørs helt på klinikken du tilhører. Naturlig syklus brukes for dem som har stabile sykluser med EL, så det høres ut som om du vil trenge styrt syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Ginny! Jeg har tenkt det samme - derfor jeg synes det var så rart å ikke ta Femar denne syklusen for å sikre eggløsning og at neste syklus kommer som den skal... 

Anonymkode: fd3b1...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar, Ginny! Jeg har tenkt det samme - derfor jeg synes det var så rart å ikke ta Femar denne syklusen for å sikre eggløsning og at neste syklus kommer som den skal... 

Anonymkode: fd3b1...045

Det er litt rart ja.. Men hvordan pleier syklusen din å være til vanlig? 

Ut fra det som du skriver her så virker det som om klinikken vil du skal gå en sykluse uten noe, og så bblir det fryseforsøk i den neste. Ellers hadde du jo fått beskjed om når du skulle starte på progynova og ha første kontroll. Men de har sikkert en plan :) Du kan jo ringe dem og høre uti neste uke hvis du ikke hører noe fra dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ginny skrev:
 

Det er litt rart ja.. Men hvordan pleier syklusen din å være til vanlig? 

Ut fra det som du skriver her så virker det som om klinikken vil du skal gå en sykluse uten noe, og så bblir det fryseforsøk i den neste. Ellers hadde du jo fått beskjed om når du skulle starte på progynova og ha første kontroll. Men de har sikkert en plan :) Du kan jo ringe dem og høre uti neste uke hvis du ikke hører noe fra dem :)

Med hormonstimulering er syklusene mellom 32-35 dager. Uten hormonstimulering ingen. Begynner å bli redd for at klinikken tuller det til nå og at vi ikke får/rekker innsett før jul... 

Anonymkode: fd3b1...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fryseforsøk rett etter en mislykket fersk forsøk. Blodprøvene viste seg å være negativ, og da fikk jeg begynne rett etter jeg fikk mensen og eggløsning. Og nå er jeg gravid på dpo 10😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring klinikken! Men må være proaktiv med ivf, ellers blir man fort glemt 

Anonymkode: d591d...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...