Gå til innhold

Kan nå gå videre med livet, og er klar for å treffe noen. Men har null peiling, noen råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk fantastiske nyheter idag, etter en ekstremt lang kamp som har inkludert lange innleggings perioder på sykehuset, og for å ha råd til å leve måtte jeg flytte hjem fordi jeg ble kraftig syk. Nå får jeg endelig pengene jeg trenger slik at jeg har råd til å leve for meg selv og vil få noe hjelp av pleiere for ting jeg ikke kan gjøre selv bestandig. Jeg har ikke kunnet konsentrere meg noe særlig om et dating liv fordi jeg har måttet fokusere så mye på helsen. Var på min første date i sommer på flere år, ting virket å gå veldig bra, hun sendte meg alle rette signaler og normalt sett er jeg ikke typen men mot slutten av kvelden etter vi hadde sett på film sammen kysset jeg henne. Litt bekymret for reaksjonen dro jeg meg tilbake, men hun bare smilte og tok tak i bakhodet mitt og vi endte opp med å kline i en halvtime før hun trengte å legge seg og jeg dro hjem.

Ringte henne neste dag, og hun sa vi ikke burde møtes mer om jeg ville være mer enn venner, og siden jeg kysset henne så regnet hun med at vennskap ikke var det jeg var ute etter. Jeg kunne ljugd da jeg likte selskapet hennes veldig godt, men har vært venn med ei jeg var veldig forelsket i, og ei om jeg direkte elsket. Det ville vært uærlig av meg å forsette på falske premiser, så jeg sa til henne at det var greit, men om hun kunne fortelle hva jeg hadde gjort feil. Sa jeg beklagde om hun følte seg tvunget til å kysse meg, jeg trodde at det var det hun ville. Hun sa jeg leste tegnene rett, og at hun hadde ikke forsatt å kysse meg om hun ikke ville det. 

Hun sa hun ville kysse meg for å se om det kunne komme noen følelser utav det fordi hun syntes jeg var en bra fyr, hun følte bare ikke noe spesielt når vi kysset, og hun la merke til at jeg er uerfaren. Hun hadde full forståelse for livssituasjonen min men når det kommer til kjærester så trenger hun en mann som vet hva han vil ha og kan få det til å krible i magen. Mens med meg beskrev hun det som "koselig" og hun hadde virkelig trivdes å snakke med meg den uka vi ble kjent før vi møtes, men det må være noe mer der for at hun skulle ville fortsette.

Var selvfølgelig litt kjipt men jeg tok det ikke som noe enormt stort nerderlag, var sjokkert at hun overhode gav meg en sjanse og selv om det ikke var ekte føltes det godt å tro at noen likte meg om så bare for 1 dag. 

Nå som økonomien er på plass og jeg skal få leve på egenhånd igjen har jeg lyst å begynne å date regelmessig igjen. Jeg kommer jo ikke til å bli flinkere til å kysse om jeg aldri får sjansen, og virker som eneste måten å finne den rette å kysse er ved å ha nok erfaring slik at når dagen kommer og jeg møter den rette så vil hun kan føle det som gjør at kvinner vil på andre og tredje date med deg. Jeg er bare usikker på om jeg bør skjule min mangel på seksuelle erfaringer. Når jeg var 13 var jeg og storesøsteren min hjemme alene, hun inviterte en gjeng med venniner og en av dem kom inn på badet, låste døren og fikk utforsket kroppen hennes litt tils hun plaserte fingrene slik hun ville ha dem, og når hun var ferdig gikk ned på meg og var på det tidspunktet så kåt at jeg kom på knappe 20 sekunder. Det er det eneste seksuelle jeg har gjort med noen og vet jeg ikke bør fortelle det til en date, men vil bare at dere skal forstå hvor lite peiling jeg faktisk har. Hadde det ikke vært for at hun var eldre og tok full kontroll ville jeg aldri ha turt å gjøre noen av de tingene med henne da jeg skiftet mellom å være sprengkåt og nervøs. 

Jeg vet alt det der "vær deg selv" opplegget og selvfølgelig møter jeg rett dame jeg kan være meg selv med så hadde det vært best. Men kan jo ikke skade at jeg har litt peiling på hva jeg gjør og kan overaske på en god måte når den rette dama kommer, og for det trenger jeg trening. Så var er nybegynner feil som jeg kan unngå og hvordan virke som at jeg faktisk har litt peiling for å møte jenter som er interessert i å ha det gøy nå som jeg kan ta dem med hjem til egen leilighet snart. Fyller 28 år, 1. januar, og jo eldre jeg blir jo mer føles det som at jeg ikke er en del av menneskeheten over å ikke ha gjort de mest grunnlegende tingene. Drømmen hadde jo vært en dame som brydde seg om meg og var villig til å gi meg tid, men tror det er mer realistisk om det hadde vært et ONS som utviklet seg til noe mer, da jeg tror det er lite sannsynlig at en kvinne vil bli kjent med meg om hun vet sannheten fra starten av.

Vet jeg også burde prøve å gå yngre, men for å være ærlig har jeg problemer med å snakke med kvinner i tidlig 20 årene da vi sjeldent har samme interesser. Mens kvinner på min egen alder ser ut til å like at ved meg som en personlig venn, men ikke som en potensiell elsker, da de er på det stadiet at de vil ha en mann som er klar for familie, ikke en guttonge som ikke kan gjøre noe så enkelt som å tilfredstille dem ordentlig. 

Tenkte dette nye året kan være året hvor jeg faktisk får lov prøv og feil metoden innafor dating etter å bare ha måttet fokusere på å klare meg fra en dag tils den neste. Jeg skulle bare ønske jeg viste hva kvinner sånn ca vil ha og se om jeg kan forfylle deler av det, og i retur få forfyllt gamle guttedrømmen når jeg så venner av meg ligge på sofaene med kjærestene sine og koste med hverandre foran tvn. Drømte bestandig om at en dag ville det skje meg, at jeg skulle få være store skjeen som fikk leke med håret, stryke på armene, kysse på halsen osv. 

Anonymkode: 471f5...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen som har tips for nybegynnere som har vært ute av dating livet?

Anonymkode: 471f5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingen som har tips for nybegynnere som har vært ute av dating livet?

Er selv litt der etter en tid som singel! Men har ikke noen gode råd egentlig, du må treffe den rette! Det er som før alltid like vanskelig som det alltid har vært! Joda man kan via forum treffe veldig mange forskjellige partnere, men å velge den rette er akkurat like vanskelig. Så det er bare å gå løs :) Forsøke seg frem med forskjellig metoder! Datingforum, treffe folk på byen, på jobben, på interesser man har i alle forskjellige former. Men å finne den rette? Det kan ta tid, og må utføres med et kritisk blikk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...