Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


Antoinette

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Potatopotato skrev:
 

Gikk inn her med angst i magen. Var så redd jeg skulle finne noe negativt! Keep it up. Kun ros og positivtet 

hun har bidratt med kroppspositivitisme

hun har bidratt til åpenhet og forhindring av selvmord 

hun har gitt oss smil og latter 

hun har vært åpen om legning og usikkerhet rundt temaet

klapp på skulderen, applaus og en klem herifra!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun som «spiller på begge lag» burde da virkelig finne seg noen..,🤔 

Men det finnes så sjukt mangen frosker der ute, og Else fortjener og hoppe over froskestadiet og rett over til prinsen/prinsessa.. Så derfor tar det litt tid og finne den rette!! 🙃 

 

Digger den dama!! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor noen ikke finner seg kjæreste er ikke bestandig så lett og si. Kjenner flere jeg som er bra damer men som er single, og de ønsker seg innerst inne en partner. 

Så tror jeg og at mange blir i litt halveise forhold fordi de ikke orker å være alene, eller kan overskue å starte opp på nytt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Vanlig fyr skrev:
 

Det handler vel mer om at man får fler å velge mellom (Er selv overvektig med BMI på 28) ikke om man er et godt menneske eller ikke. Det er vanskelig å finne kjærligheten som det er, og det blir enda vanskeligere hvis det motsatte kjønn ikke finner deg attraktiv. 

På Skavlan i dag var det snakk om at det kanskje var en måte å takle sorgen på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ansjosen skrev:
 

Jeg er feit og har kjæreste, samboeren til venninna mi er feit... osv så dette var et lite gjennomtenkt argument syns jeg. Sjelden er det vel også en eneste grunn for at man ikke finner noen å dele livet med? 

Else Kåss Furuseth, så ærlig, så keitete og så helt fantastisk. Hun har rørt meg til tårer og fått meg til å le så jeg griner. Jeg er et engstelig menneske, jeg er redd for andres reaksjoner. At mennesker som Else finnes utgjør en stor forskjell for mennesker som meg. Måtte hun aldri bli noe annet enn den hun er og måtte hun finne noen det er verdt å slippe inn på seg, så hun får oppleve den kjedelige hverdagslige tosomheten ❤️

Wow. Så bra skrevet av deg 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Vanlig fyr skrev:
 

Det handler vel mer om at man får fler å velge mellom (Er selv overvektig med BMI på 28) ikke om man er et godt menneske eller ikke. Det er vanskelig å finne kjærligheten som det er, og det blir enda vanskeligere hvis det motsatte kjønn ikke finner deg attraktiv. 

Men nå er jo Else lesbisk/bifil da.

Også bør du forstå at kokosbollespisingen er en mekanisme. Når hun klarer å løse opp i alle tingene så vil hun ikke trenge denne trøsten. Kokosbollene alene er derfor ikke noe å fokusere på først.

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å egentlig spekulere i årsaker etc.: Den innlysende grunnen til at Else er alene er jo selvsagt at hun trenger og ikke minst fortjener en kjæreste som er like fantastisk som hun er selv. Og dem er det langt imellom.  :klem:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å høre intervjuet «Det som er sårt for Else Kåss Furuseth», en episode i podcasten Kraft. Intervjuet vant Radio Prix for beste intervju, noe som var vel fortjent. Kirsti Kraft er en en utrolig dyktig journalist i møte med mennesker, og i møte med en ærlig, åpen, sårbar Else blir det er sjeldent nært intervju.

https://www.nrk.no/dokumentar/kraft-1.13581922

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun tuller det til med for mye humor og blir friendzoned før hun får sukk for seg? Det er fort gjort å bli en av gutta på den måten. Tror nok også hun sliter med å åpne seg. Hun er en merkelig miks av kjempeåpen og reservert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...