Gå til innhold

Else Kåss Furuseth


Antoinette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er det slik at en kvinne med suksess og millionintekt automatisk støter fra seg menn? Jeg skjønner ikke greia. Hun burde jo funnet noen for lenge siden. 

Endret av Antoinette
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Antoinette skrev:
 

Men er det slik at en kvinne med suksess og millionintekt automatisk støter fra seg menn? Jeg skjønner ikke greia. Hun burde jo funnet noen for lenge siden. 

Nei jeg tror ikke hun «automatisk støter fra seg menn». At hun har «millioninntekt» er ikke særlig relevant du.

Noe som jeg synes generelt er påfallende likt blant flere av de store og beste komikerne er at de ofte kan ha dype (depressive/traumatiske) tanker/følelser.

Jeg tror mennesker som Else har blitt såpass suksessrik fordi hun har funnet en mestringsstrategi i det komiske og komedien. Humor blir en overlevelsesstrategi. Det betyr ikke dog at hun er et enklere menneske enn andre, kanskje heller tvert imot, så er hun mer kompleks fordi det ytre kamuflerer og holder sammen  det som egentlig er lagene innenfor.

Else minner meg mye om sitatet til avdøde komiker Robin Williams, som forøvrig døde av selvmord: 

 

4E4B0934-095D-4773-906E-317125F1E6D5.jpeg

Endret av veggteppe
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, fine Else. ❤️ Jeg digger henne. Forferdelig at hun mistet både moren og broren i selvmord. :( Håper hun finner Den Rette snart. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun finner noen. Hadde det ikke vært for at kjæresten min er min - så skulle hun fått ham. Tror de hadde vært knallbra sammen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, couscous skrev:
 

Håper hun finner noen. Hadde det ikke vært for at kjæresten min er min - så skulle hun fått ham. Tror de hadde vært knallbra sammen.

Jeg håper Else lager en sketsj om damer på KG som vurderer å donere bort kjærestene sine til henne 😋 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det manne eller damekjæreste hun ser etter? Håper uansett hun finner noen, hun virker som en skikkelig bra dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, veggteppe skrev:
 

Jeg håper Else lager en sketsj om damer på KG som vurderer å donere bort kjærestene sine til henne 😋 

Hun burde jo bare lage en hel serie basert på oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden må moderatorene følge stramt, ikke sant @Papirfly ? Dette er en fantastisk dame som gleder mange med sin sprø humor og fandenivoldskhet, samtidig som hun forteller åpent om vanskelige temaer. Slike mennesker fortjener både respekt og beundring.

Hurra for Else, håper hun finner kjærligheten ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan være tusen grunner til at man "ikke finner noen". Penger har ingen betydning. Jeg trodde hun var lesbisk by the way. 

Jeg digger henne og ønsker henne det aller beste! Det er noen der ute for alle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er allerede åpnet, la oss bruke den til å hylle Else :hjerte:

Hun burde så absolutt laget et show med utgangspunkt fra Kvinneguiden :nordvesta:

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn her med angst i magen. Var så redd jeg skulle finne noe negativt! Keep it up. Kun ros og positivtet 

hun har bidratt med kroppspositivitisme

hun har bidratt til åpenhet og forhindring av selvmord 

hun har gitt oss smil og latter 

hun har vært åpen om legning og usikkerhet rundt temaet

klapp på skulderen, applaus og en klem herifra!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Hun virker som en veldig fin person, men kanskje kokosbollene ødelegger for henne? De fleste liker jo de som i alle fall prøver å ta tak i helsa. Det. Handler ikke om at man skal se ut som en flis, men at man i alle fall prøver å ta tak i ting. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Else er ei skikkelig bra dame. At hun ikke har kjæreste handler helt sikkert om å slippe folk inn, det er ikke så lett alltid. 

Jeg ser veldig opp til Else, og ønsker henne alt godt i hele verden ❤️ 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...