Gå til innhold

Frx laser på strekkmerker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😄 eg har begynt på laserbehandling av strekkmerka mine på magen 😄 

det første bildet er tatt nokon timar etter behandlinga. Det andre er tatt i dag, 2 dager etter :) 

såg no i ettertid at nokon av strekkmerka ikkje var behandla. Burde eg ta kontakt og be ho gå over dei, eller er det dumt sidan eg må bruke bedøvelsessalve og slikt, med tanke på at den andre huda tren å heale? Skjønar jo at det kan skje, sidan huda blei veldig rød 😊

IMG_0995.JPG

IMG_0996.JPG

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, IommI skrev:
 

Er det der strekkmerker etter graviditet? 🤭

Ja, men dette er jo etter laserbehandlinga ;) her er det brukt laser på alt, bortsett frå nokon litt på sida som ho har oversett.

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, men dette er jo etter laserbehandlinga ;) her er det brukt laser på alt, bortsett frå nokon litt på sida som ho har oversett.

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Ja, det har jeg fått med meg. Men jeg har aldri sett lignende. Kan du ikke ringe klinikken, og høre? 

Håper sluttresultatet, blir bra. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tatt et veldig stort område på første behandling. Tror nok ikke hun har glemt det på siden, men utsatt det til neste behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Belima skrev:
 

Synes det er tatt et veldig stort område på første behandling. Tror nok ikke hun har glemt det på siden, men utsatt det til neste behandling.

Hvorfor er det stort til å være første behandling? :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, IommI skrev:
 

Ja, det har jeg fått med meg. Men jeg har aldri sett lignende. Kan du ikke ringe klinikken, og høre? 

Håper sluttresultatet, blir bra. 🙂

Virkelig?:) mykje strekkmerker etter svangerskap er ikkje uvanlig 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Virkelig?:) mykje strekkmerker etter svangerskap er ikkje uvanlig 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Da har vi i så fall gode gener i min slekt. Ingen har fått sånne strekkmerker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IommI skrev:
 

Da har vi i så fall gode gener i min slekt. Ingen har fått sånne strekkmerker. 

På bildet ser du brannsår etter laser. Over strekkmerka. Strekkmerka er ikkje synlige på bildet 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

På bildet ser du brannsår etter laser. Over strekkmerka. Strekkmerka er ikkje synlige på bildet 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Men området er svært. 

Hvor mange behandlinger er anbefalt? 

Jeg fjernet en tatovering, og den måtte ha 8 behandlinger. Det var kun svart blekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, IommI skrev:
 

Men området er svært. 

Hvor mange behandlinger er anbefalt? 

Jeg fjernet en tatovering, og den måtte ha 8 behandlinger. Det var kun svart blekk. 

Ja, området blir svart av skurven som kommer etter behandlingen :) siden huden er svidd ☺️

Ho trur eg treng 3-4 behandlinger. Har brukt derma roller (nålrulle), collagen og vitaminsyre for å forbetre strekkmerka tidligare. Blei ikkje heilt fornøgd, så då blei det laser :) 

om 4-6 veker kan eg ta ny behandling, alt etter tilhealinga mi :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele kroppen min er full i strekkmerker, fra topp til tå. Til og med på armer/armhuler og bak knærne, og magen er helt ødelagt. Er veldig interessert i å få vite om dette faktisk fungerer (har nemlig hørt at det ikke fungerer noe særlig) så blir SVÆRT takknemlig om du vil følge opp tråden etterhvert TS!

Men jeg ville ringt klinikken og sagt at det er noen strekkemerker som ikke er behandlet og så kan du høre hva hun sier. Kanskje har hun oversett de eller så tenker hun at de skal behandles neste gang.

Anonymkode: fad63...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fornøyd med resultatet. 😊

 

 

Jeg bruker Derma Roller selv... 🙂 På arr pleier jeg å bruke,  Bio-oil. 

 

Anonymkode: 106ab...15d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, området blir svart av skurven som kommer etter behandlingen :) siden huden er svidd ☺️

Ho trur eg treng 3-4 behandlinger. Har brukt derma roller (nålrulle), collagen og vitaminsyre for å forbetre strekkmerka tidligare. Blei ikkje heilt fornøgd, så då blei det laser :) 

om 4-6 veker kan eg ta ny behandling, alt etter tilhealinga mi :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Håper du blir fornøyd med resultatet. 😊

 

 

Jeg bruker Derma Roller selv... 🙂 På arr pleier jeg å bruke,  Bio-oil. 

 

Anonymkode: 106ab...15d

Var ikke mening å poste den siste anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hele kroppen min er full i strekkmerker, fra topp til tå. Til og med på armer/armhuler og bak knærne, og magen er helt ødelagt. Er veldig interessert i å få vite om dette faktisk fungerer (har nemlig hørt at det ikke fungerer noe særlig) så blir SVÆRT takknemlig om du vil følge opp tråden etterhvert TS!

Men jeg ville ringt klinikken og sagt at det er noen strekkemerker som ikke er behandlet og så kan du høre hva hun sier. Kanskje har hun oversett de eller så tenker hun at de skal behandles neste gang.

Anonymkode: fad63...447

Det kan eg 😊 Eg er veldig spent, og etter timesvis med lesing har eg komt fram til at laser er det som virker best på strekkmerker. 

Ho var veldig opptatt av at eg må ha realistiske forventninger. Strekkmerka forsvinner ikkje heilt, men vil bli betre, og det vil bli en synlig forskjell :) har tatt  førbilde av magen før første behandling, og kan sikkert poste det når eg har noko å sammenligne med :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det kan eg 😊 Eg er veldig spent, og etter timesvis med lesing har eg komt fram til at laser er det som virker best på strekkmerker. 

Ho var veldig opptatt av at eg må ha realistiske forventninger. Strekkmerka forsvinner ikkje heilt, men vil bli betre, og det vil bli en synlig forskjell :) har tatt  førbilde av magen før første behandling, og kan sikkert poste det når eg har noko å sammenligne med :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Å så bra! Dette blir spennende! Krysser fingrene for et godt resultat!

Anonymkode: fad63...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Å så bra! Dette blir spennende! Krysser fingrene for et godt resultat!

Anonymkode: fad63...447

Det gjør jeg også 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor er det stort til å være første behandling? :)

Anonymkode: 4e8ee...b6b

På min venninne ble det bare tatt 1/4 av det som er tatt på deg første gangen. Hun fikk beskjed om de tok bare litt og litt, ikke hele området for å se om det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:
 

Håper du blir fornøyd med resultatet. 😊

 

 

Jeg bruker Derma Roller selv... 🙂 På arr pleier jeg å bruke,  Bio-oil. 

 

Anonymkode: 106ab...15d

Har du god erfaring med bio-oil? Har vurdert å bruke det når skurvene blir borte 😊

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke og to dager siden behandlingen 😁

Skal innrømme at eg har hatt nokon intense dager med kløe og svie, i forbindelse med at skurvene har flassa av. Men har det veldig fint igjen no 😊

IMG_0999.JPG

IMG_1001.JPG

Anonymkode: 4e8ee...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...