Gå til innhold

Sendte han melding, nå angrer jeg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjente meg veldig igjen her... Han jeg holder på med kan også finne på å la være å åpne i flere dager. Men han svarer alltid når han åpner da. Men tydelig veldig lite interessert når de holder på sånn. I går sa han god natt til meg fordi han var så trøtt, og etter dette var han pålogget en god stund, og snapscoren steig. Føler meg rimelig teit. 

Anonymkode: 8508c...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjente meg veldig igjen her... Han jeg holder på med kan også finne på å la være å åpne i flere dager. Men han svarer alltid når han åpner da. Men tydelig veldig lite interessert når de holder på sånn. I går sa han god natt til meg fordi han var så trøtt, og etter dette var han pålogget en god stund, og snapscoren steig. Føler meg rimelig teit. 

Anonymkode: 8508c...b99

Så dårlig gjort!

Anonymkode: d7278...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt at en tråd har kommet så langt uten at en eller annen anonym har skrevet ''dump ham'' eller ''blokk og dump''.

De trollene er så morsomme :tongue:

Men til saken: jeg hadde ikke slettet. Du er du og har dine ønsker og preferanser for at et forhold skal funke for DEG. Den meldingen er DEG og det skal du ikke gå på akkord med. At han ikke svarer er hans problem, som du må ta stilling til om du orker å finne deg i.

 

#power

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv og venter på at en kompis skal åpne snap. Snakket bittelitt med han på snap i slutten av sist uke og på fredag fikk jeg en godmorgen snap. Siden har han ikke åpnet fra meg eller sendt noe. Ser at scoren øker med 150-200 pr dag, men mine 4 åpner han ikke.

Jeg føler meg så verdiløs og kjenner faktisk på skamfølelse fordi jeg blir ignorert/ghosta, og skjønner ikke hvorfor

Anonymkode: 3d077...de9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Har han fortsatt ikke åpnet den?

Anonymkode: 52c95...65e

Nei.. 

Anonymkode: 45c5f...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Sitter selv og venter på at en kompis skal åpne snap. Snakket bittelitt med han på snap i slutten av sist uke og på fredag fikk jeg en godmorgen snap. Siden har han ikke åpnet fra meg eller sendt noe. Ser at scoren øker med 150-200 pr dag, men mine 4 åpner han ikke.

Jeg føler meg så verdiløs og kjenner faktisk på skamfølelse fordi jeg blir ignorert/ghosta, og skjønner ikke hvorfor

Anonymkode: 3d077...de9

Hva er snapscore og hvordan vet du at han er pålogget? Hvis snapscore er antall snaper sendt, og de øker med 150 hver dag, mottar han sikkert mange også, og da er det ikke rart om han ikke får med seg dine kanskje? 

Hvorfor føler du skam for å bli ghosta av en fyr? DU er jo like mye verdt for det! Tenk på alle venner og familie som er glad i deg. Skjønner at du er skuffet, men ikke la han styre følelsene dine for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, McMary skrev:
 

Hva er snapscore og hvordan vet du at han er pålogget? Hvis snapscore er antall snaper sendt, og de øker med 150 hver dag, mottar han sikkert mange også, og da er det ikke rart om han ikke får med seg dine kanskje? 

Hvorfor føler du skam for å bli ghosta av en fyr? DU er jo like mye verdt for det! Tenk på alle venner og familie som er glad i deg. Skjønner at du er skuffet, men ikke la han styre følelsene dine for mye.

Jeg skjønner hva hun mener. 

Det hjelper ikke å tenke på alle andre som er glad i en. Fordi man føler seg allikevel teit og dum når man opplever å bli ignorert eller vraka. 

Og så må man jo bare fokusere på det som er bra selvfølgelig, men jeg skjønner godt følelsene oppi dette. 

Anonymkode: 718a2...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, McMary skrev:
 

Hva er snapscore og hvordan vet du at han er pålogget? Hvis snapscore er antall snaper sendt, og de øker med 150 hver dag, mottar han sikkert mange også, og da er det ikke rart om han ikke får med seg dine kanskje? 

Hvorfor føler du skam for å bli ghosta av en fyr? DU er jo like mye verdt for det! Tenk på alle venner og familie som er glad i deg. Skjønner at du er skuffet, men ikke la han styre følelsene dine for mye.

Takk for oppmuntring☺️

Ja, snapscore er antall snap sendt og mottatt. Sendte mine fire over 3 dager, så snap fra meg har ligget øverst. Så han har sett at jeg har sendt, men velger å ikke åpne dem.

Jeg prøver å ikke tenke på det, men er så såret og skuffet over at en venn behandler meg slik (ikke første gang heller), men nå er det nok på tide å avlyse det vennskapet😔

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skjønner hva hun mener. 

Det hjelper ikke å tenke på alle andre som er glad i en. Fordi man føler seg allikevel teit og dum når man opplever å bli ignorert eller vraka. 

Og så må man jo bare fokusere på det som er bra selvfølgelig, men jeg skjønner godt følelsene oppi dette. 

Anonymkode: 718a2...037

Takk for forståelsen☺️

Det er faktisk mye verre å miste noen på denne måten, enn å fått en ærlig melding om at vi ikke kan være venner mer. Grunnen er at en henger liksom bare der med tankekjør og spørsmål, en får aldri en avslutning på en måte!

Anonymkode: 3d077...de9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Surikatta skrev:
 

Haha, morsomt at en tråd har kommet så langt uten at en eller annen anonym har skrevet ''dump ham'' eller ''blokk og dump''.

De trollene er så morsomme :tongue:

Men til saken: jeg hadde ikke slettet. Du er du og har dine ønsker og preferanser for at et forhold skal funke for DEG. Den meldingen er DEG og det skal du ikke gå på akkord med. At han ikke svarer er hans problem, som du må ta stilling til om du orker å finne deg i.

 

#power

Hva mener du med troll? Det er jo naturlig å slette/blokkere folk som ikke oppfører seg. Ikke er det så kult sånn psykisk heller, å se en tidligere flamme eller kjæreste på sosiale medier. Jeg blir helt nedbrutt av det iafall, det samme gjelder mine venninner. Så du mener man heller skal gå rundt og ha det fælt enn å bli kvitt en person som ikke vil deg noe godt?

Merkelig innstilling. 

Anonymkode: 77b90...e08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva mener du med troll? Det er jo naturlig å slette/blokkere folk som ikke oppfører seg. Ikke er det så kult sånn psykisk heller, å se en tidligere flamme eller kjæreste på sosiale medier. Jeg blir helt nedbrutt av det iafall, det samme gjelder mine venninner. Så du mener man heller skal gå rundt og ha det fælt enn å bli kvitt en person som ikke vil deg noe godt?

Merkelig innstilling. 

Anonymkode: 77b90...e08

jeg tror den personen mente at det er de som roper dump og slett og blokker som er troll, ikke du :) 

Anonymkode: 718a2...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva mener du med troll? Det er jo naturlig å slette/blokkere folk som ikke oppfører seg. Ikke er det så kult sånn psykisk heller, å se en tidligere flamme eller kjæreste på sosiale medier. Jeg blir helt nedbrutt av det iafall, det samme gjelder mine venninner. Så du mener man heller skal gå rundt og ha det fælt enn å bli kvitt en person som ikke vil deg noe godt?

Merkelig innstilling. 

Anonymkode: 77b90...e08

Du...ikke ta det personlig. Mente ikke deg :lillesky2:

 

...men tråder som dette blir stadig ''spammet'' av troll som skriver ''dump ham! Blokker og dump!'' , selv i tråder der det ikke passer inn engang. Det var bare en komisk bemerkning ;) Skriftlig kommunikasjon er ikke alltid enkelt å tolke, ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

jeg tror den personen mente at det er de som roper dump og slett og blokker som er troll, ikke du :) 

Anonymkode: 718a2...037

Personen er helt enig med deg :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei.. 

Anonymkode: 45c5f...295

Så du lot være å slette meldingen? Skikkelig feigt gjort av han å ikke åpne/svare. Kanskje han har tømt hele samtalen til og med..

Anonymkode: 52c95...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for oppmuntring☺️

Ja, snapscore er antall snap sendt og mottatt. Sendte mine fire over 3 dager, så snap fra meg har ligget øverst. Så han har sett at jeg har sendt, men velger å ikke åpne dem.

Jeg prøver å ikke tenke på det, men er så såret og skuffet over at en venn behandler meg slik (ikke første gang heller), men nå er det nok på tide å avlyse det vennskapet😔

Takk for forståelsen☺️

Det er faktisk mye verre å miste noen på denne måten, enn å fått en ærlig melding om at vi ikke kan være venner mer. Grunnen er at en henger liksom bare der med tankekjør og spørsmål, en får aldri en avslutning på en måte!

Anonymkode: 3d077...de9

Jeg skjønner så absolutt at du er såret og skuffet og lei deg! Ennå værre når det er en venn. Det var skamfølelse jeg ikke forsto. Det er skikkelig kjipt når en du tror du er på nett med, som du tror liker deg like godt som du liker han/henne plutselig velger å ikke ha kontakt. Man kan undre seg grønn og hvorfor / hva skjedde, sa jeg noe galt? Men så lenge ikke alle vennene dine flykter fra deg, er det noe mellom dere som ikke funket, eller noe med den andre. Bare det jeg prøvde å si, at det ikke er noe "galt" med deg. :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 11.56, AnonymBruker skrev:
 

Har møtt en fyr 4 ganger nå, og føler at kontakten mellom oss har dødd ut ganske mye de 2 siste gangene (over 2 uker). Snakket hver dag de første 2 ukene. Sendte han en chat melding på snap i går, og spurte hva han tenker om å fortsette å møtes. Skrev også at jeg føler vi ikke snakker så mye sammen lenger. Han har enda ikke åpnet meldingen og lest den. Han er jo helt klart ikke interessert! Det burde jeg vel i utgangspunktet innsett  tidligere. Nå vurderer jeg å slette meldingen og bare droppe han. Usikker på hva som er best her? Vente å se om han svarer eller slette chatmeldingen på snap. (dette vil han i såfall få beskjed om) Vanskelig dette her..

Anonymkode: 45c5f...295

For det første, ikke skriv sånt på snap! Ta det på melding eller messenger. Man kan i visse tilfeller gå glipp av snap. For det andre, hva er det å angre på? Du har ikke gjort noe feil, du har stilt et åpent og ærlig spørsmål. Om han ikke er tøff nok til å gi deg et svar, så er vel det svar nok for deg. Han er ikke interessert, og har ikke respekt eller mot nok til å fortelle deg det. Enten er han interessert, eller så er han ikke, og det er ikke om du sender en snap eller ikke som avgjør det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Så du lot være å slette meldingen? Skikkelig feigt gjort av han å ikke åpne/svare. Kanskje han har tømt hele samtalen til og med..

Anonymkode: 52c95...65e

Hadde han tømt samtalen eller ignorert den, ville snap stått som åpnet😉Enda en grunn til at snap er et skikkelig bedritent verktøy for drittsekker.

2 timer siden, Svartfugl skrev:
 

For det første, ikke skriv sånt på snap! Ta det på melding eller messenger. Man kan i visse tilfeller gå glipp av snap. 

Forholdsvis enig med deg i det, men noen av disse super drittsekkene åpner verken messenger meldinger eller sms heller. Uansett hvordan en prøver å ta kontakt blir en avvist.

Jeg blir virkelig sint på de som driver på slik! Er så mange feige mennesker uten oppdragelse, at slik oppførsel skulle vært ulovlig. Blir litt hevnfull av å bli behandlet sånn😤

Anonymkode: 3d077...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 11.56, AnonymBruker skrev:
 

Har møtt en fyr 4 ganger nå, og føler at kontakten mellom oss har dødd ut ganske mye de 2 siste gangene (over 2 uker). Snakket hver dag de første 2 ukene. Sendte han en chat melding på snap i går, og spurte hva han tenker om å fortsette å møtes. Skrev også at jeg føler vi ikke snakker så mye sammen lenger. Han har enda ikke åpnet meldingen og lest den. Han er jo helt klart ikke interessert! Det burde jeg vel i utgangspunktet innsett  tidligere. Nå vurderer jeg å slette meldingen og bare droppe han. Usikker på hva som er best her? Vente å se om han svarer eller slette chatmeldingen på snap. (dette vil han i såfall få beskjed om) Vanskelig dette her..

Anonymkode: 45c5f...295

Jeg mener at du ikke har noe å angre på ts. Hadde ikke slettet meldingen om jeg var deg. Du føler et behov for avklaring, noe jeg skjønner. Man ønsker jo å vite om det er gjensidig interesse, eller om den ene nå backer ut. Da er det riktig mener jeg å ta initiv til dialog. 

Velger han derimot å ikke svare er det bare å la det ligge. Ikke mas. La han få ta kontakt med deg. Hvis du ikke har forpliktet deg til han eller lovet noe, så åpner du øynene dine overfor nye. Jeg hadde ikke giddet å sitte å vente på en som ikke tar seg bryet med å svare. 

For fremtiden; unngå samtaler i snap. Bruk sms eller Messenger. 

Anonymkode: 0d1b7...087

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du angre? Du setter han høyere enn deg, når det bare er han som har «lov» til å kontakte, mens det liksom er teit når du gjør det. Snu på flisa og tenk at du som er så bra kan sende som du vil, og om han ikke svarer har det ikke noe å si for deg for du finner en ny. Var som deg før, og etter jeg sluttet å oppføre meg (ubevisst) underdanig for gutta fikk de mer respekt for meg også. 

Anonymkode: c35b1...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...