AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har ingen venner, ønsker det ikke heller. Ønsker meg ikke kjæreste eller barn. Lever alene men er ikke ensom, føler meg mer ensom blant folk. Ser dere på meg som rar, eller noe annet ? Hilsen K40 Anonymkode: 3e2fd...e2e 1
Måbarefåsiat... Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Du er nok utenfor det mest vanlige. Jeg synes det er fint at du har funnet din måte å ha et godt liv på. Ingen andre trenger å legge seg opp i det. Så lenge du har det bra, ikke er ensom, så er det flott. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 tenker ikke så mye om det. Det er ditt liv. Så lenge du er konfortabel med det å være alene så ser jeg ikke problemet. :) Noen er bare sånn. Anonymkode: 0be1c...182
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Hadde ikke lagt meg oppi det Anonymkode: d0a1c...e2e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Grunnen til at jeg spør, er noen i nær familie, driver å maser er du ikke ensom osv, ser ikke ut til at denne personen helt forstår, at noen trives alene. Anonymkode: 3e2fd...e2e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Helt ok for meg. Anonymkode: 73c2f...a9e
Gjest IommI Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venner, ønsker det ikke heller. Ønsker meg ikke kjæreste eller barn. Lever alene men er ikke ensom, føler meg mer ensom blant folk. Ser dere på meg som rar, eller noe annet ? Hilsen K40 Anonymkode: 3e2fd...e2e Hvorfor i all verden bryr du deg, om hva folk tenker om deg? Hvis du er høflig og grei, spiller det ingen rolle.
Kontorotta Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Så lenge du er fornøyd med livet ditt, tenker jeg ikke noe spesielt over det. Foruten at det må være deilig å ha funnet en måte å leve på som passer for deg. Kommer jeg derimot i snakke med deg, eller du skriver her inne at du er lei deg for å ikke ha venner, eller du er lei av å sitte alene på nyttårsaften, da vil jeg synes synd på deg.
Kontorotta Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg spør, er noen i nær familie, driver å maser er du ikke ensom osv, ser ikke ut til at denne personen helt forstår, at noen trives alene. Anonymkode: 3e2fd...e2e Det er jo mange som ikke forstår hvor deilig det kan være å være alene. Noen må ha mennesker rundt seg hele tiden. Og man tror jo at man kjenner andre på seg selv. Det jeg liker, må jo så klart du også like. 😉
exictence Skrevet 18. oktober 2018 #10 Skrevet 18. oktober 2018 Synes det er så flott med de som er fornøyde med livet sitt, uansett hvordan de lever. Folk som viser at de er glade, er fantastiske mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå