AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Pleier du å si ifra om det er noe som irriterer deg med de andre? Hva er greit å si ifra om, hva kan man la gå? Hvor mange ganger må ting skje før du sier noe? Hva slags ting sier du ifra om? Anonymkode: 3f031...8d0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg sa i fra om rot på kjøkken og stue. Gamle middagsrester kan man fint kaste, og sette tallerken i oppvaskmaskinen. Noen i kollektivet mente at det var sunt med litt bakterier, og nektet å være med på vaskeliste. Jeg flyttet fra kollektivet en ferie når alle var borte, uten å gi beskjed, tok med meg mine ting (det meste fra kjøkkenet og tv i stuen). Litt barnslig oppførsel, jeg vet, men hadde fått nok av gjengen, og til mitt forsvar var jeg 20 år. Det var tider det 😂 Anonymkode: c8e34...f61 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Lar dere ting gjenta seg flere ganger før dere sier ifra, eller sier dere ifra med en gang det skjer? Anonymkode: 3f031...8d0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Har selv sagt fra om: rot/skitt, rot/skitt, rot/skitt, rot/skitt og rot/skitt. Dette synes jeg er helt greit og sier fra ofte og med én gang jeg begynner å irritere meg og vet at vedkommende har hatt mulighet til å rydde/vaske. Har blitt sagt fra til om: sexlyder (kan være greit, men fei i så fall for din egen dør først!), høy musikk/TV-lyd (helt greit), uanmeldte gjester i fellesområdet (her er vi litt uenige i kollektivet, men mitt parti har føyet seg). Anonymkode: 0b5c7...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 På 18.10.2018 den 8.10, AnonymBruker skrev: Lar dere ting gjenta seg flere ganger før dere sier ifra, eller sier dere ifra med en gang det skjer? Anonymkode: 3f031...8d0 Unntak er ok men dårlige vaner nøler jeg ikke med å si fra om. Anonymkode: 44b96...140
Oddy Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Hos oss sier vi det rett ut eller skriver lapper når enkelte nesten aldri er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Anonymkode: d901b...ae5 Jaha... og hva prøvde du å oppnå med det? Du syns kanskje det hadde relevans til tråden? Anonymkode: d57ab...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå