Gå til innhold

Bokollektiv - hvor ofte sier du ifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å si ifra om det er noe som irriterer deg med de andre?

Hva er greit å si ifra om, hva kan man la gå? Hvor mange ganger må ting skje før du sier noe?

Hva slags ting sier du ifra om?

Anonymkode: 3f031...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa i fra om rot på kjøkken og stue. Gamle middagsrester kan man fint kaste, og sette tallerken i oppvaskmaskinen. Noen i kollektivet mente at det var sunt med litt bakterier, og nektet å være med på vaskeliste. Jeg flyttet fra kollektivet en ferie når alle var borte, uten å gi beskjed, tok med meg mine ting (det meste fra kjøkkenet og tv i stuen). Litt barnslig oppførsel, jeg vet, men hadde fått nok av gjengen, og til mitt forsvar var jeg 20 år. Det var tider det 😂

Anonymkode: c8e34...f61

• Liker 1
Skrevet

Lar dere ting gjenta seg flere ganger før dere sier ifra, eller sier dere ifra med en gang det skjer?

Skrevet

Har selv sagt fra om: rot/skitt, rot/skitt, rot/skitt, rot/skitt og rot/skitt. Dette synes jeg er helt greit og sier fra ofte og med én gang jeg begynner å irritere meg og vet at vedkommende har hatt mulighet til å rydde/vaske.

Har blitt sagt fra til om: sexlyder (kan være greit, men fei i så fall for din egen dør først!), høy musikk/TV-lyd (helt greit), uanmeldte gjester i fellesområdet (her er vi litt uenige i kollektivet, men mitt parti har føyet seg).

Anonymkode: 0b5c7...5b1

• Liker 1
Skrevet
På 18.10.2018 den 8.10, AnonymBruker skrev:

Lar dere ting gjenta seg flere ganger før dere sier ifra, eller sier dere ifra med en gang det skjer?

Unntak er ok men dårlige vaner nøler jeg ikke med å si fra om.

Anonymkode: 44b96...140

Skrevet

Hos oss sier vi det rett ut eller skriver lapper når enkelte nesten aldri er hjemme. 

Skrevet

Hei!

Anonymkode: d901b...ae5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Anonymkode: d901b...ae5

Jaha... og hva prøvde du å oppnå med det? Du syns kanskje det hadde relevans til tråden?

Anonymkode: d57ab...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...