Gå til innhold

Hvilken klestrend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.11.2018 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Desverre er det slik at størrelser ble oppjustert mye for en del år tilbake. De er ikke engang nede i det de var enda. De oppjusterte for å tilpasse seg den generelle vektøkningen befolkningen hadde til felles. Så jeg syns det er bra at det justeres tilbake. Slik at man ikke narres til å tro at man er mindre enn man er. Kanskje folk folk tar seg sammen snart. 

Anonymkode: 793ac...61e

Som jeg skulle sagt det selv 👏🏻👏🏻👏🏻 

Synes fremdeles mange merker har VELDIG store størrelser. Alt fra Kari Traa til Ralph Lauren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke det jeg kaller elefantbukser.

De er høye i livet og føttene har nesten samme tykkelsen som låret hele veien ned til foten som en elefantfot. Silje i side om siden bruker ofte slike.

Skjønner ikke hvorfor noen vil gå med slike.

Anonymkode: 602de...9a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Disse joggeskoene alle "influencere" og bloggere går med. Sålen er jo sikkert 10 cm. Ser klumpete og teit ut. Kombinert med tennissokker, tightsshorts til over knærne og rumpetaske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, R730 skrev:

Disse joggeskoene alle "influencere" og bloggere går med. Sålen er jo sikkert 10 cm. Ser klumpete og teit ut. Kombinert med tennissokker, tightsshorts til over knærne og rumpetaske 

Ja, mote eller ei, de er så grusomt stygge. Og det er INGEN som det fine ut i dem, uansett hvor pene de er ellers. De kler seg ned med disse skone.

Anonymkode: 9a318...bac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mote eller ei, de er så grusomt stygge. Og det er INGEN som det fine ut i dem, uansett hvor pene de er ellers. De kler seg ned med disse skone.

Anonymkode: 9a318...bac

Det er jeg uenig :)  Syns klumpete sko er kult.

Derimot disse julegenserne som kommer hvert år. De blir jeg matt av. Vær så snill og ikke bruk sånne gensere :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Francoise skrev:

Det er jeg uenig :)  Syns klumpete sko er kult.

Derimot disse julegenserne som kommer hvert år. De blir jeg matt av. Vær så snill og ikke bruk sånne gensere :laugh:

Der et jeg uenig😁Liker de genseren, at ikke alt skal være så seriøst heletiden og bare går i svart/hvitt.

Anonymkode: 9a318...bac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, R730 skrev:

Disse joggeskoene alle "influencere" og bloggere går med. Sålen er jo sikkert 10 cm. Ser klumpete og teit ut. Kombinert med tennissokker, tightsshorts til over knærne og rumpetaske 

Kunne ikke blitt mer enig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Francoise skrev:

Det er jeg uenig :)  Syns klumpete sko er kult.

Derimot disse julegenserne som kommer hvert år. De blir jeg matt av. Vær så snill og ikke bruk sånne gensere :laugh:

Jeg og :)  Men jeg fatter ikke at noen vil gå med de skoene som ser ut som tøfler (aner ikke hva sånne sko heter, men de er flate,  tette foran, spisse og har ingen hælkappe). Det tror jeg er de styggeste skoene jeg vet om.

Anonymkode: 96f92...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke stikker armene inn i ermet på jakken, men lar jakken henge over skuldrene. Det ser så hel%$÷×+ idiotisk ut at jeg kan ikke få sagt det nok. 

Anonymkode: f78c4...fab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klestrenden eg er mest lei er den raske moten, bruk og kast-moten, billige "inn i dag, ut i morgon"-klede i låg kvalitet, sydd av folk som må jobbe for låg løn og under dårlege tilhøve, og som oppmuntrar til eit enormt forbruk av klede vi ikkje treng, ikkje set pris på og som kostar miljøet dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er så lei av overdeler som er store og formløse! Finner ingenting pent i butikkene som er ettersittende jo! Formløse plagg kan være veldig fint på noen, men på meg med store pupper og smal midje - det blir bare et rart telt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sokker som er trekt langt oppover leggen 

- Helsikes blomstermønster over alt 

- Slitte momjeans 

- Stramme, svarte lærbelter i midjen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jolene skrev:

Må si jeg er så lei av overdeler som er store og formløse! Finner ingenting pent i butikkene som er ettersittende jo! Formløse plagg kan være veldig fint på noen, men på meg med store pupper og smal midje - det blir bare et rart telt!

Så enig! Jeg fant en fin genser på salg i januar, etter det har jeg ikke klart å finne noe med fornuftig passform for oss som ikke trives i telt. Ofte av typen enormt tykt garn med blanding av litt ull og resten syntetisk drit som gjør at man svetter av ingenting og ikke får vasket det ordentlig ut. 

Anonymkode: 7308f...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enig! Jeg fant en fin genser på salg i januar, etter det har jeg ikke klart å finne noe med fornuftig passform for oss som ikke trives i telt. Ofte av typen enormt tykt garn med blanding av litt ull og resten syntetisk drit som gjør at man svetter av ingenting og ikke får vasket det ordentlig ut. 

Anonymkode: 7308f...931

Kunne ikke sagt det bedre selv. (Kan anbefale bruktbutikker for fine ullgensere forøvrig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jolene skrev:

Kunne ikke sagt det bedre selv. (Kan anbefale bruktbutikker for fine ullgensere forøvrig!)

Jeg bor dessverre langt unna bruktbutikker for tiden, men takk for tipset. Jeg skal huske på det neste gang jeg er i mer urbane strøk. 

Anonymkode: 7308f...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor dessverre langt unna bruktbutikker for tiden, men takk for tipset. Jeg skal huske på det neste gang jeg er i mer urbane strøk. 

Anonymkode: 7308f...931

Skjønner. Bare hyggelig forresten! :)

Endret av Jolene
Rettet opp skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 19.11.2018 den 19.54, Jolene skrev:

Kunne ikke sagt det bedre selv. (Kan anbefale bruktbutikker for fine ullgensere forøvrig!)

Eller strikke selv. Da får du akkurat den genseren du ønsker deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Eller strikke selv. Da får du akkurat den genseren du ønsker deg

Prøver å lære meg, men får så vondt i leddene av det :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boyfriend jeans

Høyvannsbukser

Prangende logoer eller merkevaremønster (beltespenner med D og G, solbriller med CC, LV og burberry etc) 

Fargene! Jeg vil ha mer farger men det er så mye dølt og jeg er lei av å finne plagg i fin form som kun kommer i jordtoner eller den grusomme sennepsgule greia. 

Vinterjakker og kåper uten noen kvinnelig form. 

At nesten ingen topper og tskjorter til jenter har V-hals lengre. Det er jo det som er penest? 

Også irriterer størrelser meg grenseløst. De største og minste forsvinner med en gang og BHer som finnes i A-F cup har stort sett bare B og C igjen dagen etter de er hengt opp (jeg vet ikke når de henges opp, men mistenker det). Skulle ønske butikker var flinkere til å bestille inn litt påfyll. 

Anonymkode: 5a52e...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...