Gå til innhold

Hvilken klestrend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.10.2018 den 9.12, AnonymBruker skrev:
 

Lei av klær uten noen former.

Jeg prøver å finne meg en vinterkåpe nå, men det går ikke. Får de igjen uten noe problem på overkroppen, men det spriker jo med rundt 20-30 cm over rumpa og lårene. Jeg bruker 75H i bh, så jeg er ikke så liten oventil heller. Og skal den passe til underkroppen, så drukner jeg i den på overkroppen. Det kan da ikke bare være meg som har stor rumpe.

Anonymkode: 2d800...3df

Riccovero Calli Trench har kommet med vinterkåpe. Den er helt nydelig, og passer også til de som har former både oventil og nedentil!

Anonymkode: ee345...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å dra på seg Canada goose ol. midt i oktober og 15 grader pluss. Ser så dumt ut. Ser ut som de skal på polekspedisjon bortsett fra at de kombinerer jakkene med tynne tøysko. 

Bootcutbukser som desverre har kommet tilbake. Mombukser (bare navnet er jo idiotisk) som ikke er kledelig på NOEN bortsett fra et par jeg har sett. Snakk om å ødelegge fine rumper og former. Prøvde en slik bukse for var nysgjerrig, aldri vært lettere å legge på seg 50 kg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av den kjedelige klesstilen til folk. 

Men samtidig glor de på dem som ikke er kjedelig. 

Det er så jævla frekt. 

Ta ansvar selv? Bli litt gøy selv før du er en ekkel tilskuer som ikke gjør annet enn å bruke de mongolide øynene dine. 

Jepp. Hva hvis 99% av de rundt deg hadde downs og var skikkelig nysgjerrig på deg. 

Hadde du følt deg bra da? Synes du den type oppmerksomhet er gøy? 

Oki men stirr på downserne i stedet for, da er du i det minste konsekvent. Rettferdigheten seirer. 

Men du gidder ikke sant? Du har lyst til å være downseren selv, og downsere får være i fred fordi de er ... downsere og kan ikke noe for det. Det er ikke noe gøy, liksom. De fleste ganger folk dømmer andre er fordi de føler dem som en trussel. 

Vakkert. Ytterst vakkert. 

Som om de selv hadde likt å gå på idiotteater eller høre idiotmusikk - frivillig. 

Hva er så galt med å være dum? Jævla slitsomt når ingen er interessert i resultat. Bare gloing for gloingens skyld. Betyr ikke noe mer. 

Hei, hvordan går der med sauemamma. Behandler hun deg pent? Så då så, det går så braaa atte. 

Anonymkode: 58e07...367

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er lei av den kjedelige klesstilen til folk. 

Men samtidig glor de på dem som ikke er kjedelig. 

Det er så jævla frekt. 

Ta ansvar selv? Bli litt gøy selv før du er en ekkel tilskuer som ikke gjør annet enn å bruke de mongolide øynene dine. 

Jepp. Hva hvis 99% av de rundt deg hadde downs og var skikkelig nysgjerrig på deg. 

Hadde du følt deg bra da? Synes du den type oppmerksomhet er gøy? 

Oki men stirr på downserne i stedet for, da er du i det minste konsekvent. Rettferdigheten seirer. 

Men du gidder ikke sant? Du har lyst til å være downseren selv, og downsere får være i fred fordi de er ... downsere og kan ikke noe for det. Det er ikke noe gøy, liksom. De fleste ganger folk dømmer andre er fordi de føler dem som en trussel. 

Vakkert. Ytterst vakkert. 

Som om de selv hadde likt å gå på idiotteater eller høre idiotmusikk - frivillig. 

Hva er så galt med å være dum? Jævla slitsomt når ingen er interessert i resultat. Bare gloing for gloingens skyld. Betyr ikke noe mer. 

Hei, hvordan går der med sauemamma. Behandler hun deg pent? Så då så, det går så braaa atte. 

Anonymkode: 58e07...367

At det var? HÆ???

Anonymkode: 42246...7b2

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er lei av den kjedelige klesstilen til folk. 

Men samtidig glor de på dem som ikke er kjedelig. 

Det er så jævla frekt. 

Ta ansvar selv? Bli litt gøy selv før du er en ekkel tilskuer som ikke gjør annet enn å bruke de mongolide øynene dine. 

Jepp. Hva hvis 99% av de rundt deg hadde downs og var skikkelig nysgjerrig på deg. 

Hadde du følt deg bra da? Synes du den type oppmerksomhet er gøy? 

Oki men stirr på downserne i stedet for, da er du i det minste konsekvent. Rettferdigheten seirer. 

Men du gidder ikke sant? Du har lyst til å være downseren selv, og downsere får være i fred fordi de er ... downsere og kan ikke noe for det. Det er ikke noe gøy, liksom. De fleste ganger folk dømmer andre er fordi de føler dem som en trussel. 

Vakkert. Ytterst vakkert. 

Som om de selv hadde likt å gå på idiotteater eller høre idiotmusikk - frivillig. 

Hva er så galt med å være dum? Jævla slitsomt når ingen er interessert i resultat. Bare gloing for gloingens skyld. Betyr ikke noe mer. 

Hei, hvordan går der med sauemamma. Behandler hun deg pent? Så då så, det går så braaa atte. 

Anonymkode: 58e07...367

Poenget ditt er..?

Anonymkode: 5b9d2...e26

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er lei av den kjedelige klesstilen til folk. 

Men samtidig glor de på dem som ikke er kjedelig. 

Det er så jævla frekt. 

Anonymkode: 58e07...367

Har det noen gang slått deg at folk "glor" fordi de synes stilen er kul, stilig eller morsom?  Jeg er nok litt kjedelig i hverdagsstilen min, men drar på med litt spesielle antrekk når jeg skal ut på byen, og da synes jeg det er hyggelig å bli lagt merke til jeg da.

(Hvis du bor langt utpå landet kan det vel hende at folk er negative til spesielle ting som skiller seg ut, de er ofte påvirket av saueflokkene de "bor sammen med")  😉

Anonymkode: 96f92...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trenden med briller inspirert av 90 tallet bør fratre asap. Runde infatninger og sånne med en stang over nesen mellom glassene. Fysj!

Anonymkode: 2a162...19c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg får vondt inni meg når eg ser menn med dress der buksa sluttar rett over ankelen. Det er jo SÅ tidsbestemmande, og ein får aldri gjort det godt att når ein har kutta buksa så kort, då er det berre å kjøpe ny dress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle gensere har så utrolig vide ermer, er jo kul umulig å få en jakke utenpå. Og, her jeg bor, blåser det, så jeg må ha vindtett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Den trenden med briller inspirert av 90 tallet bør fratre asap. Runde infatninger og sånne med en stang over nesen mellom glassene. Fysj!

Anonymkode: 2a162...19c

Det ser jo helt koko ut. Wannabe Steve Urcle. 

Anonymkode: b2eb1...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Den trenden med briller inspirert av 90 tallet bør fratre asap. Runde infatninger og sånne med en stang over nesen mellom glassene. Fysj!

Anonymkode: 2a162...19c

Mye stygt som har kommet tilbake mem akkurat der er jeg litt uenig. Selvsagt ikke alt som er pent men runde briller kan være kult :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomster. Det må for ¤1@€6\&%#$!! være mulig å dikte opp et annet mønster på dameklær, enn BLOMSTER!

Anonymkode: 19989...a92

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 12.14, kvinne35+ skrev:
 

SLIM bukser. Siden det nesten er umulig å få tak i dem med løsere legger.

Agreed...

 

All ære til de som liker slimfit men når det går på bekostning av valgmulighet på andre passformer så blir jeg oppgitt. De forsvinner jo fanken meg aldri !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke det er en trend, men jeg ser i allefall en aksept, en toleranse, for visse klestyper jeg ikke liker

- Turklær når man ikke er på tur. F.eks. når man jobber på kontor. 

- Joggesko. Helt greit i visse sammenhenger, men ikke alle. Og definitivt ikke hvite joggesko. 

- Kort og trang bukse, ingen sokker (bare ankler) og små sko. Jeg syns det er en vanskelig trend på voksne menn. 

- Magetopper. Ingen kler de. 

- 80- og 90-tallsklær.

- Jenter/kvinner med langt hår og sånn 90-talls "knott! oppå hodet. 

 

Anonymkode: 40cfb...e24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna

Vet ikke om det er trendy, lengre men blomstermønster på absolutt alt, var helt umulig å finne noe det ikke var blomster på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 16.11, AnonymBruker skrev:
 

Treningstights som hverdagsplagg.....😩 grusomt..det ser bare teit ut og skriker at du liker oppmerksomhet rundt ræva di. Blitt mer og mer vanlig for hvert år som går..i all slags settinger. Treningstights er ment å bruke PÅ trening, ikke på butikken eller whatever annet du måtte foreta deg. Tacky tacky tacky.   noen det går opp et lys for her, PLEASE?!...😩😧

Anonymkode: 71d6f...455

Vel, trur du alle kler seg fordi ikke du skal få vondt i øynene? Det er godt å gå i og da bryr jeg meg lite om hva folk syns. Har ikke noe behov for å være trendsetter:P 

Anonymkode: 0b148...8b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crop top. Veldig lite funksjonelt når du har store pupper.

Anonymkode: 544d4...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Crop top. Veldig lite funksjonelt når du har store pupper.

Anonymkode: 544d4...691

Har man store pupper så bruker man ikke crop top. Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: 58b73...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...