Gå til innhold

Hvilken klestrend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dagens ungdom kler seg helt forferdelig. De er den første generasjonen uten egen stil. Alt de gjør er å kopiere 80 og 90 tallet.

 

 

Anonymkode: a81e5...32e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes dagens ungdom kler seg helt forferdelig. De er den første generasjonen uten egen stil. Alt de gjør er å kopiere 80 og 90 tallet.

 

 

Anonymkode: a81e5...32e

De er vel egentlig første generasjon som mangler det meste utover datakunskaper. 

Anonymkode: 9bd2c...6e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikler seg stygge turklær og disse grisestygge luene for å shoppe på byen

Anonymkode: 42246...7b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som akkurat har startet nå..løse høyvannsbukser. Det ser evig dumt ut med for kort bukse, men for kort løse/rette bukser tar seriøst kaka. Og trenings-tights-grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonymkode: bc8de...ed6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruter. Er så sjukt lei ruter. For å være mer spesifikk Prince of wales plaid. Med mindre du har KNALLkvalitet på både stoff og snitt ser det så sjukt fort billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/17/2018 at 9:08 PM, Trolltunge said:
 

Gutter med bukser omtrent under rumpa. Forsto aldri den trenden da det var en trend, og de som ennå går slik forstår jeg enda mindre. 

Helt enig! Det ser aldeles forjævlig ut. Sto en gang i kø bak en kar i tredveårene, på Gardermoen. Han hadde kraftig buksesig, og så bøyde han seg for å feste bagasjelappen. Ikke noe direkte vakkert syn med et hårete rasshøl på utstilling......

Anonymkode: f9cc3...c68

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 8.55, Kladd skrev:
 

Den grusomme vintage 90-tallstilen som tydeligvis er in nå. Altså, jeg er veldig for gjenbruk og kjøper de fleste klærne mine brukt, men hvordan slitte grilldresser, klumpete, slitte dad-sneakers og rumpetaske har blitt mote igjen kan jeg virkelig ikke forstå! 

Enig!! Det er så grusomt!

Anonymkode: 94d58...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 22.08, Trolltunge skrev:
 

Gutter med bukser omtrent under rumpa. Forsto aldri den trenden da det var en trend, og de som ennå går slik forstår jeg enda mindre. 

Når jeg går bak slike gutter, må jeg knytte hendene og ha dem i lomma. Det er så fristende å ta tak i buksen og dra den ned

Anonymkode: 42246...7b2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Når jeg går bak slike gutter, må jeg knytte hendene og ha dem i lomma. Det er så fristende å ta tak i buksen og dra den ned

Anonymkode: 42246...7b2

Ta heller tak og dra den opp du 😄. Det er ikke sikkert at de vet hvor en bukse egentlig skal sitte. 😄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt lei bukser som går opp til puppene omtrent,  og crop topper som skal matche det. Jeg har normalt smal midje, jeg vil at buksene skal stoppe under navlen der det er ment den skal, og toppene skal gå ned til den buksekanten!!

Anonymkode: 2ca05...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med bukser. Eller kvinner som transer og kler seg ut som menn generelt. 

Anonymkode: 12b99...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights som hverdagsplagg.....😩 grusomt..det ser bare teit ut og skriker at du liker oppmerksomhet rundt ræva di. Blitt mer og mer vanlig for hvert år som går..i all slags settinger. Treningstights er ment å bruke PÅ trening, ikke på butikken eller whatever annet du måtte foreta deg. Tacky tacky tacky.   noen det går opp et lys for her, PLEASE?!...😩😧

Anonymkode: 71d6f...455

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe imot at folk går i "joggebukser" ute og har en avslappa look. Men den der åletrange joggebuksa som er åpenbart litt for liten dratt langt opp i skrittet og rumpa syns jeg ikke er så heldig. Alltid kombinert med en kort jakke eller genser. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.10.2018 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Treningstights som hverdagsplagg.....😩 grusomt..det ser bare teit ut og skriker at du liker oppmerksomhet rundt ræva di. Blitt mer og mer vanlig for hvert år som går..i all slags settinger. Treningstights er ment å bruke PÅ trening, ikke på butikken eller whatever annet du måtte foreta

Misunnelig eller? Tror de fleste som bruker treningstights til vanlig, gjør det fordi det er meget behagelig! :) 

Anonymkode: 10f7d...cd8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:
 

Crop top. De forsvinner jo ikke! Det er så kjipt å se noe som ser ut som en kul topp, så tar du den frem og ser at den er kjempe kort :sur:

Anonymkode: f17fb...aed

Enig!! 

Anonymkode: 1858a...ab1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke trenden som er nå at størrelsene blir mindre.. En 46 idag er jo som en 42 var før! Kjipt å ha samme vekt og flabbmage, kjøpe samme bukse som man har gjort før i samme str, så går den bare på til midt på låret... 🤔😐 Joda, jeg kan å jobber med å få av noen kilo, men kjipt at man må endre kroppen for å få plass i samme klær man brukte før.. Er nå min erfaring. 

Anonymkode: 54a65...6cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...