Gå til innhold

Skulle grille på ved en gapahuk , men sementsirkelen var tettet med masse torv. Er det normalt?


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg skulle grille pølser ved en gapahuk, men den var tettet full av torv. Risten var flyttet til siden. Dette har jeg aldri sett før. Hva er greia her? Vi har alltid kunne grille nedi denne sementringen, eller satt engangsgrill der. 

Noen som kan forklare? Er det varmen som går ned i bakken de vil unngå? Det er jo snart frost.

Denne grillen var åpen forrige helg, men stengt helgen etter på denne måten...

0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser mest ut som herverk for meg...? Altså, våt jord/torv som fryser vil jo i løpet av vinteren kunne sprenge sund den betongringen?

Anonymkode: d34b6...b3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 12.03, AnonymBruker skrev:
 

Det ser mest ut som herverk for meg...? Altså, våt jord/torv som fryser vil jo i løpet av vinteren kunne sprenge sund den betongringen?

Anonymkode: d34b6...b3d

Mye mulig. Kanskje jeg skal ta en spørsmålsrunde til de som er ansvarlig for dette. Vet ikke akkurat hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hærverk. Dessverre. Ser ingen god grunn for å putte torv oppi der. 

Torv brenner. Kan ulme godt i tørr torv. Så å kvele et bål med torv, er rimelig høl i hue. 

Ønsker de ikke at denne skal brukes, så tar de vekk hele rista og eventuelt vipper røret opp/flytter det. Ikke slik som dette. 

Anonymkode: 7d534...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...