Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg har vært venn med i mange år, han har nå sagt til meg at han er interessert i meg, alltid vært det da uten å si noe! Nå vil han ha et svar på om det er noen sjans... han er 35 og jeg er 27. Jeg anser han kun som en venn og aldri tenkt tanken på noe annet enn vennskap. Jeg vil IKKE miste han som venn og syntes dette er vansklig, det vil jo skje at vi ikke beholder vennskapet på samme måte nå som jeg vet at han har følelser, det blir jo plutselig litt annerledes.. han er nå en veldig snill person, men ksnskje ikke helt min type da... da hadde jeg vel falt for han for lenge siden. Men går det an å bli forelsket da ? Eller hva skal jeg gjøre... hva skal jeg si.. jeg er litt målløs... går det an å gjøre noe sånn at han slutter å ha følelser ? 

Anonymkode: b1758...9af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en skikkelig overskrift. Tråd blir slettet.

Anonymkode: b001f...d97

Gjest LasVegas
Skrevet

Noen ganger så er det enten eller....

Skrevet

Du skal være voksen nå og så skal du være helt ærlig. Slutt å uffe og akke deg, du skal si rett ut at du ikke gjengjelder de følelsene. Vennskapet er over uansett, han baserte det på følelser for deg.

Anonymkode: 8c183...912

• Liker 1
Gjest andysowhat
Skrevet (endret)

Du vet ikke hva du skal si?

Du snakker sant. Du sier det du forteller oss nå. Noe annet hadde vært egoistisk manipulativt og ekkelt. Alt her i livet er ikke pose og sekk, og ofte så respekterer mennesker deg mer ved at du står frem og er ærlig. 

Og vist andre mennesker ikke viser seg å stole på deg når du velger å tale en tung sannhet, og ikke respekterer deg for det. Da er mest sannsynlig den personen ikke noe særlig god innvendig selv, og er kanskje bra at personen blir kastet til siden, uansett hva du tenker om h*n.

lykke til! 

Endret av andysowhat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...