Gå til innhold

Fjernsyn som slår seg av og på av seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hva som skjer når fjernsynet mitt, Samsung av merke, eldre modell, slår seg på av seg selv iblant og slår seg av igjen etter ca et minutt. Når dette skjer har jeg ikke berørt fjernkontrollen for den lå på bordet.

 

Dette hender fra tid til annen. Kan noen forklare hva som skjer? Og nei er ikke overtroisk men tenker et teknisk fenomen som jeg gjerne skulle ha klarhet i

Anonymkode: 6991f...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det samme selv. Til slutt så klikket den så mye at den slo seg av bare etter 5 sekunder etter at den ble på slått. Så det var den TVen. Skaffet oss ny. 

Anonymkode: 55a66...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert spøkelser, ring åndenes makt! 😱

Anonymkode: 05732...4c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten at noen har lagt inn innstillinger på når TV'en skal slå seg på og av (man kan gjøre det på noen modeller), eller så synger den nok på samme verset. Er den gammel, så vet jeg ikke om jeg hadde giddet å reparere den (kan koste ca 1500 og oppover, avhengig av hva som er galt), hadde nok i så fall sett etter en ny. Det har skjedd en del på TV-fronten de siste årene, så jeg hadde nok neppe tatt en dyr reparasjon på en gammel tv. 

Anonymkode: c9a3e...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det naboen som lekte seg med sin "universal fjernkontroll" som gjorde at tv-en levde sitt eget liv.  (Det startet helt tilfeldig, men for å gjøre en lang historie kort: han oppdaget at hans fjernkontroll slo inn på vår tv, og begynte han å leke med oss. Det var først da vi fortalte at vi tenkte på å bytte tv, fordi den levde sitt eget liv, at vi fikk vite sannheten)

Er du sikker på at du ikke har en nabo som har en fjernkontroll som slår inn på deres tv?  Det behøver ikke være en bevisst spøk, men tilfeldigheter.

Ellers vil jeg tro at det er tv-en selv som har et problem.

 

Anonymkode: 2c2bf...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...