AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Vet ikke om dette inlegget burde stå under jobb og kariere, eller vennskap. Jeg prøver i allefall her. Verden er merkelig... Og mange mennesker som på denne planeten er enda merkeligere. Gjennom hele min barndom har jeg blitt mobbet av en såkalt gruppe mobbere. Jeg og mine venner. Dette er snakk om 6-7 stk som har holdt på helt fra barneskolen til fullført videregående. Kan si at jeg er mann. Jeg og mine venner var de skoleflinke og sportsidiotene, mens de var liksom de "kule"... De gjorde ting mot meg /osss om påvirket hele min selvtillit gjennom hele oppveksten. Det var først når jeg begynnte å studere at jeg bygget meg opp og fant tilbake min styrke. Men det tok tid da også. Jeg skal ikke gå inn på detaljene her, men jeg kan si at hele skolen var klar over dette, det blei aldri gjort noe fra styret/lærerens side. Foreldrene til disse mobberne var også klar over hva deres barn holdt på med, uten at de noen gang gjorde noe med det. Kun den ene guten blei satt på plass av sine foreldre, og alle merket at han ikke var en del av denne mobber-gjengen lenger og ikke venn med dem heller. Gutten blei til en veldig fin ungdom og senere på videregående også bedt om unskyldning for det han gjorde mot oss tidligere. Jeg har merket at han nærmest skammet seg i lenger periode, men dette er nok takket være foreldrene hans som tok hele greia opp med han. Uansett... denne mannen er en kjernekar idag og jeg har sagt til han flere ganger at han bare skal glemme hele greia og at vi bare var barn. har sagt til han at jeg nærmest er stolt/imponert over måten han forandret seg og behandlet oss i etterkant. Etter fullført videregående flyttet jeg til en større by på sørlandet, fikk utdanning og jobb innenfor bransjen. Gjennom årene har jeg bygd opp relasjoner i bransjen spesielt i denne byen, men også i hele Sør-Norge. Og jeg har en stilling som lar meg jobbe sammen med folk i svært mange bedrifter. Mine tidligere venner tok ganske lik utdanning som meg, og jobber i samme by. Vi jobber i ulike bedrifter, men ganske høye posisjoner. Det som er merkelig er at 4 stk fra denne mobber-gjengen havner i samme by som oss. Jeg har ikke så mye kontakt med dem lenger, men har vært bort i dem ved noen anledninger. Kan si mentaliteten deres har ikke forandret seg mye som en skulle forvente når man bli voksen. Men nok om det.. de mobber ikke meg lenger, trur ikke de hadde turt å prøve seg heller idag. Nå er det slik at disse har litt lavere utdanning innenfor samme bransje og er ute etter jobb i samme bransje som meg. Når de søker, så får jeg stort sett vite det via kontakter og relasjoner jeg har. Arbeidsgivere spør meg da om hvordan de er som personer, referanser osv osv... Vel, la oss si at jeg ikke snakker til deres fordel. Det rare er at det egentlig er enkelt å få seg jobb i denne bransjen, men disse fire har altså stått uten fast jobb i noen måneder nå . Enda rarere er at to av dem sett meg opp som refferanse... idioten skjønner ikke at jeg ikke kan være hans refferanse da han aldri har jobbet for meg eller at vi på noen måte har jobbet sammen....De trur at dersom de kjenner meg, og spesielt med den posisjonen jeg har, så går det sikkert bra... Han ene har faktisk ring og spurt meg om han kan sette meg opp som refferanse og om jeg kan legge inn ett godt ord for han. Sæææærlig! Svarte han: Nå må du slå på enhver av de 10 gjenstående hjerneceller i full kraft og hvis du tenker ut EN god grunn til at jeg skal legge ut gode tanker om deg, så skal jeg med glede gjøre det. Det var litt stille på den andre siden... Han la på, så jeg tror dene ene hjernecellen skjønte beskjeden. Uansett, disse 4 går fortsatt uten fast jobb... Jeg er ikke noe bitter på dem, bryr meg heller ikke om hva de holder på med. Men jeg må nesten inrømme at jeg synnes det er litt morsomt hvordan ting har snudd seg. De må gjerne søke og få seg jobb, men jeg kommer ALDRI til å legge utt noen gode ord for dem. ALDRI. Det rare et at disse, som nå er i 30-årene fortsatt går rundt og er hipp på å være de ""kule". Nesten så mentaliteten har stangert en gang for lenge siden. Jeg kunne knipset med fingrene og de hadde fått seg jobb. Det er ikke slik at jeg ansetter, den posisjonen har jeg ikke. Men blir svært ofte kontaktet når det kommer til refferanser. Og har en indirekte påvirkning da. Anonymkode: c82ee...b8d 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Det er nok en blanding av karma, og at du har en viss makt! 😄 Stå på ditt! 😄 Anonymkode: 26306...689 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Så fint at det ordnet seg i livet ditt. Jeg har også noenlunde like erfaringer i livet. Jeg har smakt på livets bakside. Det rare er at de som utfører handlinger og ord, som sårer andre, ikke husker særlig det de har gjort. Den som blir såret grovt husker det fordi det etser seg i hukommelsen og blir værende som et arr. Derfor tror jeg at mobberne husker hendelsene som noe morsomt eller ufarlig. Eller de ikke husker noe som helst. Jeg syns det er fint du avviser dem når de ønsker referanse av deg. Det får dem kanskje til å tenke selv. Kanskje de til slutt oppdager den egentlige grunnen til din avvisning. Du har nå begynt å stå opp for deg selv. Mobberne blir avvist (og kanskje såret) når de selv er i en sårbar posisjon (arbeidsledig). De får selv kjenne på sårheten og kanskje de lærer av det. Jeg tror det er karma på sitt beste, som du først spurte om: Til alle mobbere der ute: "vær snill med de du møter på vei opp, fordi det er de du møter på vei ned" Lykke til videre! Anonymkode: 1319d...224 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Haha så sinnsykt tilfredsstillende det må være for deg! Denne historien skulle vært skrevet ned i bok og utdelt som pensum i skolen. Godt å høre en solskinnshistorie fra mobbeofferet sin side. De smarte vinner til slutt! Sånn må det være. Er så glad jeg slapp å lese at en smart skolegutt ble ødelagt av mobberne. Dette var fantastisk lesning og så sinnsykt til pass for mobberne. Live it. Anonymkode: 0c654...2e9 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Så enig TS. Jeg er hun som ble sablet ned her tidligere da jeg fortalte at jeg både nøt og bidro til at mine mobbere skulle føle seg «mindre vellykket» enn meg og at jeg derfor alltid deltok på små og store happenings i hjembygda for at folk skulle se, vite og føle at selv om de var vinnerne i oppveksten så er det slik at noen av de menneskene de prøvde å ødelegge nå lever det livet de selv bare kan drømme om. Når jeg ser mennesker som systematisk har gjort livet mitt til et helvete stå der med fedme, billigklær og en falleferdig bil så nyter jeg å komme kjørende i dyr ny bil og representere det stikk motsatte på den sosiale skalaen. Når du nevner anbefalinger og muligheter for å trekke i tråder, så forstår jeg godt hva du snakker om. Jeg har hjulpet både venner og venners barn inn i stillinger vha mitt profesjonelle nettverk. Jeg har også bidratt til at en del mennesker aldri vil kunne få arbeide i en del store selskaper - og det føles godt. Anonymkode: 69aaa...3e0 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Godt å se at et mobbeoffer kommer ut av det uten hat og bitterhet som mange gjør. Å bli mobbet gjør en del mennesker virkelig fæle, og handler skikkelig ondskapsfullt noen ganger. De blir et verre speilbilde enn mobberne, og føler at det er deres rett til å handle stygt. Hevn er vel noe av det nedrigste. Jeg mister sympati når ofrene blir verre enn mobberne. Deg fikk jeg lett sympati med. Du har hevet deg over, og du er ikke blitt ødelagt følelsesmessig. Du er rettferdig. De mobbet deg og kan faktisk ikke innbille seg at du skal hjelpe dem! Haha, så dumt av dem. Eller selvgodt. Litt artig å lese ditt innlegg trådstarter. Ingen ondskapsfullhet, du koser deg bare over ironien, og det er lov! 🙂 Anonymkode: 2941b...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette inlegget burde stå under jobb og kariere, eller vennskap. Jeg prøver i allefall her. Verden er merkelig... Og mange mennesker som på denne planeten er enda merkeligere. Gjennom hele min barndom har jeg blitt mobbet av en såkalt gruppe mobbere. Jeg og mine venner. Dette er snakk om 6-7 stk som har holdt på helt fra barneskolen til fullført videregående. Kan si at jeg er mann. Jeg og mine venner var de skoleflinke og sportsidiotene, mens de var liksom de "kule"... De gjorde ting mot meg /osss om påvirket hele min selvtillit gjennom hele oppveksten. Det var først når jeg begynnte å studere at jeg bygget meg opp og fant tilbake min styrke. Men det tok tid da også. Jeg skal ikke gå inn på detaljene her, men jeg kan si at hele skolen var klar over dette, det blei aldri gjort noe fra styret/lærerens side. Foreldrene til disse mobberne var også klar over hva deres barn holdt på med, uten at de noen gang gjorde noe med det. Kun den ene guten blei satt på plass av sine foreldre, og alle merket at han ikke var en del av denne mobber-gjengen lenger og ikke venn med dem heller. Gutten blei til en veldig fin ungdom og senere på videregående også bedt om unskyldning for det han gjorde mot oss tidligere. Jeg har merket at han nærmest skammet seg i lenger periode, men dette er nok takket være foreldrene hans som tok hele greia opp med han. Uansett... denne mannen er en kjernekar idag og jeg har sagt til han flere ganger at han bare skal glemme hele greia og at vi bare var barn. har sagt til han at jeg nærmest er stolt/imponert over måten han forandret seg og behandlet oss i etterkant. Etter fullført videregående flyttet jeg til en større by på sørlandet, fikk utdanning og jobb innenfor bransjen. Gjennom årene har jeg bygd opp relasjoner i bransjen spesielt i denne byen, men også i hele Sør-Norge. Og jeg har en stilling som lar meg jobbe sammen med folk i svært mange bedrifter. Mine tidligere venner tok ganske lik utdanning som meg, og jobber i samme by. Vi jobber i ulike bedrifter, men ganske høye posisjoner. Det som er merkelig er at 4 stk fra denne mobber-gjengen havner i samme by som oss. Jeg har ikke så mye kontakt med dem lenger, men har vært bort i dem ved noen anledninger. Kan si mentaliteten deres har ikke forandret seg mye som en skulle forvente når man bli voksen. Men nok om det.. de mobber ikke meg lenger, trur ikke de hadde turt å prøve seg heller idag. Nå er det slik at disse har litt lavere utdanning innenfor samme bransje og er ute etter jobb i samme bransje som meg. Når de søker, så får jeg stort sett vite det via kontakter og relasjoner jeg har. Arbeidsgivere spør meg da om hvordan de er som personer, referanser osv osv... Vel, la oss si at jeg ikke snakker til deres fordel. Det rare er at det egentlig er enkelt å få seg jobb i denne bransjen, men disse fire har altså stått uten fast jobb i noen måneder nå . Enda rarere er at to av dem sett meg opp som refferanse... idioten skjønner ikke at jeg ikke kan være hans refferanse da han aldri har jobbet for meg eller at vi på noen måte har jobbet sammen....De trur at dersom de kjenner meg, og spesielt med den posisjonen jeg har, så går det sikkert bra... Han ene har faktisk ring og spurt meg om han kan sette meg opp som refferanse og om jeg kan legge inn ett godt ord for han. Sæææærlig! Svarte han: Nå må du slå på enhver av de 10 gjenstående hjerneceller i full kraft og hvis du tenker ut EN god grunn til at jeg skal legge ut gode tanker om deg, så skal jeg med glede gjøre det. Det var litt stille på den andre siden... Han la på, så jeg tror dene ene hjernecellen skjønte beskjeden. Uansett, disse 4 går fortsatt uten fast jobb... Jeg er ikke noe bitter på dem, bryr meg heller ikke om hva de holder på med. Men jeg må nesten inrømme at jeg synnes det er litt morsomt hvordan ting har snudd seg. De må gjerne søke og få seg jobb, men jeg kommer ALDRI til å legge utt noen gode ord for dem. ALDRI. Det rare et at disse, som nå er i 30-årene fortsatt går rundt og er hipp på å være de ""kule". Nesten så mentaliteten har stangert en gang for lenge siden. Jeg kunne knipset med fingrene og de hadde fått seg jobb. Det er ikke slik at jeg ansetter, den posisjonen har jeg ikke. Men blir svært ofte kontaktet når det kommer til refferanser. Og har en indirekte påvirkning da. Anonymkode: c82ee...b8d vel, du virker bitter. og snakke "dritt" om noen som mobbet for mange herrrens år siden er vel mer umodent enn noe annet. at de ikke har jobb og er jobbsøkere har lite med karma å gjøre, at folk er jobbsøkere har vel lite med karma å gjøre, det er ganske vanlig at folk er uten jobb Anonymkode: 192bb...6c3 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt å se at et mobbeoffer kommer ut av det uten hat og bitterhet som mange gjør. Å bli mobbet gjør en del mennesker virkelig fæle, og handler skikkelig ondskapsfullt noen ganger. De blir et verre speilbilde enn mobberne, og føler at det er deres rett til å handle stygt. Hevn er vel noe av det nedrigste. Jeg mister sympati når ofrene blir verre enn mobberne. Deg fikk jeg lett sympati med. Du har hevet deg over, og du er ikke blitt ødelagt følelsesmessig. Du er rettferdig. De mobbet deg og kan faktisk ikke innbille seg at du skal hjelpe dem! Haha, så dumt av dem. Eller selvgodt. Litt artig å lese ditt innlegg trådstarter. Ingen ondskapsfullhet, du koser deg bare over ironien, og det er lov! 🙂 Anonymkode: 2941b...a2c innlegget oser av bitterhet Anonymkode: 192bb...6c3 2
Sensi Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg lurer på hva du egentlig sier om dem. Jeg skjønner at du ikke har noe godt å si om dem, men snakker du dem ned, eller er du nøytral? Hvis du snakker dem ned så kan det jo slå tilbake på deg selv. Noen her sier innlegget ditt oser av bitterhet. Jeg syns de som er blitt mobbet kan få kose seg over egen suksess og godte seg. Men ville egentlig holdt det til aller nærmeste eller for meg selv. For det er ikke pent å godte seg over at andre ikke har det bra heller. Da synker man nesten ned på deres nivå som de var på som barn og unge. Uansett..utrolig kult at du satte mobberen på plass i telefonen. Skjønner godt han ble paff og la på, men han burde sagt noe, eller tatt kontakt pånytt og sagt unnskyld. All den tid vi vet at mobbing kan gjøre ubotelig skade i ett sinn. Enhver opplyst voksen vet jo dette i dag. Lykke til videre i livet ditt. Kos deg forsiktig 😉
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel, du virker bitter. og snakke "dritt" om noen som mobbet for mange herrrens år siden er vel mer umodent enn noe annet. at de ikke har jobb og er jobbsøkere har lite med karma å gjøre, at folk er jobbsøkere har vel lite med karma å gjøre, det er ganske vanlig at folk er uten jobb Anonymkode: 192bb...6c3 Vet du hva? Jeg gir mildt sagt en stooooor F i om hva du synnes og om du mener jeg er bitter.... bitter er jeg ikke.... men jeg synnes det hele er morsimt ja. Om jeg nyter det? JA det gjør jeg så godt! 😁 Har jeg lov til det? JA det mener jeg også... Jeg håper du ikke var mobbeoffer selv og at du ikke har opplevd alt dette som jeg gjorde. Jeg skal ikke gi noen detaljer om det, for det er ikke relevant og inlegget handler ikke om akkurat det.. det eneste jeg skal si deg er at det er forferdelige ting. Alt sammen varte fra 3. Klasse til fullført videregående, så vi snakker om mange år. Og det pågikk hver dag. Jeg tror generelt det er vanskelig for folk å forstå hvordan det er å bli mobbet på denne måten uten å ha opplevd det. Uansett, jeg synnes det er komisk hvordan det hele utvikler seg, hvordan livet kan snu. Og igjen, jeg nyyyyyter det! 😁 folk må gjerne mene det ene og andre om meg... Anonymkode: c82ee...b8d 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel, du virker bitter. og snakke "dritt" om noen som mobbet for mange herrrens år siden er vel mer umodent enn noe annet. at de ikke har jobb og er jobbsøkere har lite med karma å gjøre, at folk er jobbsøkere har vel lite med karma å gjøre, det er ganske vanlig at folk er uten jobb Anonymkode: 192bb...6c3 Bare å nevne... i den bransjen vi jobber i kan man lett få seg jobb. Det VET jeg. Greia er at jeg faktisk kunne ordnet jobb for dem bare av å ta par tlf rundt. Og det vet de... Vil jeg gjøre det? 😁 Neeeiii. Anonymkode: c82ee...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #12 Skrevet 16. oktober 2018 Dette er egentlig ikke noe nytt. Jeg syns stadig jeg ser og hører om mobbeoffer som har blitt mye mer vellykket enn mobberne. Anonymkode: 71a5b...b94
Lita_go Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 Rart dette, hvordan enkelte kan påstå du eller andre mobbeoffer er bitter da man ikke unner sine tidligere mobbere noe. Faen meg ta alt så, livet mitt er ukentlig preget av usikkerheten som gradvis ble ødelagt fra barneskole alder til jeg kom meg bort etter grunnskolen! Å ja, jeg unner virkelig heller ikke disse noe godt, måtte bare vært så heldig som TS er😂 MEN som menneske er du litt dum om du setter noen opp som referanse uten å ha jobbet sammen med dem/grunn til at de skulle vært din referanse! Heier på deg TS!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 19 minutter siden, Sensi skrev: Jeg lurer på hva du egentlig sier om dem. Jeg skjønner at du ikke har noe godt å si om dem, men snakker du dem ned, eller er du nøytral? Hvis du snakker dem ned så kan det jo slå tilbake på deg selv. Noen her sier innlegget ditt oser av bitterhet. Jeg syns de som er blitt mobbet kan få kose seg over egen suksess og godte seg. Men ville egentlig holdt det til aller nærmeste eller for meg selv. For det er ikke pent å godte seg over at andre ikke har det bra heller. Da synker man nesten ned på deres nivå som de var på som barn og unge. Uansett..utrolig kult at du satte mobberen på plass i telefonen. Skjønner godt han ble paff og la på, men han burde sagt noe, eller tatt kontakt pånytt og sagt unnskyld. All den tid vi vet at mobbing kan gjøre ubotelig skade i ett sinn. Enhver opplyst voksen vet jo dette i dag. Lykke til videre i livet ditt. Kos deg forsiktig 😉 Skjønner godt hva du mener... og takk. Jeg skal være litt forsiktig ja. 😀 men det er ikke slik at jeg snakker dem ned. Jeg har dem vel aldri i tankene.. bryr.meg ikke og jeg har ett liv å leve. Barn og en lekker kone... 😀 Disse mobberne dukker opp som tema som regel når folk spør meg angående dem ifb jobb... thats it. Anonymkode: c82ee...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Lita_go skrev: Rart dette, hvordan enkelte kan påstå du eller andre mobbeoffer er bitter da man ikke unner sine tidligere mobbere noe. Faen meg ta alt så, livet mitt er ukentlig preget av usikkerheten som gradvis ble ødelagt fra barneskole alder til jeg kom meg bort etter grunnskolen! Å ja, jeg unner virkelig heller ikke disse noe godt, måtte bare vært så heldig som TS er😂 MEN som menneske er du litt dum om du setter noen opp som referanse uten å ha jobbet sammen med dem/grunn til at de skulle vært din referanse! Heier på deg TS! Jeg skjønte heller ikke hva han tenkte når han ville ha meg som refferanse når vi ikke har jobbet ett sekund sammen.... Derav ba jeg han sette fart på de få gjenværende hjerneceller og tenke seg litt om. Anonymkode: c82ee...b8d 2
Gjest Katteelskeren Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte heller ikke hva han tenkte når han ville ha meg som refferanse når vi ikke har jobbet ett sekund sammen.... Derav ba jeg han sette fart på de få gjenværende hjerneceller og tenke seg litt om. Anonymkode: c82ee...b8d Må bare påpeke at man må ikke nødvendigvis ha jobbet sammen for å kunne stå som referanse. Man kan faktisk sette opp hvem enn man ønsker.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #17 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel, du virker bitter. og snakke "dritt" om noen som mobbet for mange herrrens år siden er vel mer umodent enn noe annet. at de ikke har jobb og er jobbsøkere har lite med karma å gjøre, at folk er jobbsøkere har vel lite med karma å gjøre, det er ganske vanlig at folk er uten jobb Anonymkode: 192bb...6c3 Så du forsvarer mobbing? Du vet at mange får alvorlige senskader pga mobbing? Men du var kanskje en mobber selv eller? Jeg har PTSD og er livredd norske menn pga grov mobbing. Det er ikke noe jeg bare kommer over, sånn til info. Håper ikke du jobber med mennesker, som er så iskald og har mangel på empati. Håper ikke du har barn heller. Anonymkode: 98c9d...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #18 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, Katteelskeren skrev: Må bare påpeke at man må ikke nødvendigvis ha jobbet sammen for å kunne stå som referanse. Man kan faktisk sette opp hvem enn man ønsker. Hva skulle jeg sagt om fyren? At han er flink til å strø kritt i matpakken min eller at han var skolens vaskedame? For mine og minne venners klær havner veldig ofte i dusjen i gymtimen... 😁 Anonymkode: c82ee...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #19 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: innlegget oser av bitterhet Anonymkode: 192bb...6c3 Oi, spotter vi en tidligere mobber som føler seg truffet? Tror det gitt Syns TS takler dette bra. Mobbere er søplefolk som burde vært utrydda. Pga de norske drittguttene som gikk i min klasse og grovt mobbet og mishandlet meg så er jeg nesten ikke i stand til å gå ut døra en gang. Hvis en norsk mann snakker til meg så får jeg anfall og ruller meg til en ball og skriker mens jeg venter på slagene.. Og du mener at man bare skal AKSEPTERE mobbing? Hva er galt med deg? Heldigvis fikk mobberen min kreft og det gleder meg stort Jeg har arr på hele kroppen etter de sadistiske norske drittguttene utsatte meg for og jeg unner de å dø en sakte og pinefull død. FACT. Norske gutter er slemme onde mishandlere, jeg er livredd norske barn og. TS virker ikke like ødelagt av mobbing som meg, og det gleder meg å høre og ønsker TS alt godt! Anonymkode: 98c9d...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #20 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du forsvarer mobbing? Du vet at mange får alvorlige senskader pga mobbing? Men du var kanskje en mobber selv eller? Jeg har PTSD og er livredd norske menn pga grov mobbing. Det er ikke noe jeg bare kommer over, sånn til info. Håper ikke du jobber med mennesker, som er så iskald og har mangel på empati. Håper ikke du har barn heller. Anonymkode: 98c9d...6b4 TS her. Jeg vet godt hva du snakker om. Jeg kan si jeg var litt heldig som fant meg nye venner da jeg flyttet for å studere. Det tok meg tid, men jeg.mener jeg idag ikke har noen konnsekvenser lenger. Men han ene kameraten sleit leeenge. Og gjør det fortsatt litt selv om han klarer seg bra.. Anonymkode: c82ee...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå