Gå til innhold

Litt off topic: prøver sjekke opp ei dame ved å møte på henne ved hundetur. Når går dere tur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere er så på bærtur. Jeg har da ikke behov for å møte henne i mørket! Går gjerne ut kl 17 jeg hvis det er da det er mest vanlig med kveldstur? Men trodde bare det var litt tidlig. 

Er bare tilhenger av å ikke gå for fort frem og vil ikke be henne ut helt enda. Ønsker bare treffe på henne rett og slett... Om det er midt på dagen, kveld, med eller uten hund... Jeg vet bare at hund er den store hobbyen.

Men får jeg bare creepy svar her nå så lusker jeg ut med halen mellom beina...

 

Anonymkode: bc546...fa1

På den tiden er det vanlig med ettermiddagsluftetur. Du som kjenner henne godt, vet  sikkert når  hun er ferdig på jobb og kommer hjem? Vanligvis lufter man hund  ganske snart etter at man  har kommet hjem fra jobb.

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KG i et nøtteskall, ts. Dessverre.

Her går vi på tur mellom 18-19 for tiden. Blir såpass mørkt at det er fint å gå ut på den tiden. Jeg går ca en halv time på kvelden. Håper du treffer henne og at det blir koselig 😊 lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Stalking? Tror du virkelig at alle kjente du treffer på tur, stalker deg? Da er du rimelig innbilsk og paranoid.

Takk for meg og for svært lite hjelp å få. 🙄

Anonymkode: bc546...fa1

Nei det tror jeg ikke. Men  oppskriften som du planlegger å bruke er jo en slags stalking.

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner hun godt er det ikke noe problem å sende hun en melding på Facebook vel! Å stalke henne ute er creepy deluxe og jeg håper faktisk ingen svarer deg mer i tråden om når det er vanlig å lufte hund for for alt vi vet er du en psykopat hun har blokkert over alt og er redd for og nå skal du presse deg enda mer på hun.... Eller en dame som skal banke henne eller noe. Folkens det kan være farlige folk på nett og når to og to ikke henger sammen av det han skriver skal man være forsiktig med hvordan type informasjon man gir han! 

Anonymkode: 5d63e...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette seg på en benk (eller stubbe) der hun pleier å gå tur, med solbriller, hatt og en avis med hull i :ler:

Neida, men tror det fungerer bedre å vente til neste gang du faktisk treffer henne tilfeldig og rett og slett slå av en prat med henne. Eller bare legg henne til på facebook og send henne en melding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvelden går jeg en halvtimes tur i 19-20 tida (etter hunden har fått middag) samt et kvarter ca rett før vi legger oss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Nei det tror jeg ikke. Men  oppskriften som du planlegger å bruke er jo en slags stalking.

Anonymkode: bf9c1...1d0

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis du kjenner hun godt er det ikke noe problem å sende hun en melding på Facebook vel! Å stalke henne ute er creepy deluxe og jeg håper faktisk ingen svarer deg mer i tråden om når det er vanlig å lufte hund for for alt vi vet er du en psykopat hun har blokkert over alt og er redd for og nå skal du presse deg enda mer på hun.... Eller en dame som skal banke henne eller noe. Folkens det kan være farlige folk på nett og når to og to ikke henger sammen av det han skriver skal man være forsiktig med hvordan type informasjon man gir han! 

Anonymkode: 5d63e...2df

WHAT??!! 😳😳😳

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tur med hunden min kl 9, 14, 18.30 og rundt kl 22. Hva andre gjør, aner jeg ikke. 

Anonymkode: 0256f...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tur en halvtime i 7 tiden, en time i 15-tiden og en halvtime rundt 22. Jeg tror de fleste har kveldstur mellom 20 og 22 et sted. 

Anonymkode: 96f40...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Altså...TS, du mener at en kvinne er innbilsk og paranoid hvis hun tror at en mann hun møter på når hun går tur med hunden, en mann som begynner å snakke med henne, kan være interessert i henne.

Likevel planlegger du å oppsøke turstier på et bestemt tidspunkt for å treffe på en bestemt kvinne, sånn at du kan sjekke henne opp, som du skriver. Men hun kan jo ikke skjønne at du er interessert, med mindre hun er innbilsk og paranoid?

Jeg synes også det er merkelig at du spør om turvanene til fremmede kvinner, når formålet er å møte én kvinne du etter eget sigende kjenner godt. Det framstår mer som et forsøk på å finne ut når kvinner generelt er ute og går tur - på kveldstid.

Hvorfor akkurat da, TS; hvorfor ikke andre tidspunkt? I dagslys?

Jeg skjønner gjerne at noen synes du framstår som "creepy stalker", men hvis du er seriøs anbefaler jeg for dere begges skyld at du kontakter denne kvinnen på et mer ryddig og direkte vis, via FB eller lignende. Framfor å luske rundt i høstmørket.

Anonymkode: 84257...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor på kveldstur da? Synes heller du skal ta kontakt på SMS hvis du kjenner henne. Det blir mere personlig. Inviter henne på en sosial kveld med andre venner. Da blir det mere «casual».

Jeg går som regel tur med hunden når jeg føler for det. Siste turen når jeg begynner å bli trett. Første turen når hunden står opp og så en legere tur midt på dagen en gang og små turer når hunden spør om det.

Anonymkode: 73604...bb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, siden jeg har hund og nettopp har flyttet hit og er singel, så går jeg kveldstur mellom 19 og 19.30 hver kveld. 😅

Anonymkode: 0e454...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går tur med min i 21-22 tiden. Og da møter jeg på mange andre som går med hundene sine også, så vil tro det er en fin tid å forsøke å jogge på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/15/2018 at 10:46 PM, AnonymBruker said:
 

Jeg ønsker sjekke opp ei dame jeg kjenner...jeg jogger i området der jeg vet hun går tur med sin hund. Har jogget der i mange år, så det er ikke noe nytt... Men skulle gjerne visst når det er vanlig å gå på kveldstur med hunden? Nå blir det jo mørkt ganske tidlig... 

Og hvor lang tur pleier dere gå på kvelden?

Innspill og hjelp mottas med takk. 

Anonymkode: bc546...fa1

Du får bli i så god form at du kan jogge leeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...