Gå til innhold

Litt off topic: prøver sjekke opp ei dame ved å møte på henne ved hundetur. Når går dere tur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker sjekke opp ei dame jeg kjenner...jeg jogger i området der jeg vet hun går tur med sin hund. Har jogget der i mange år, så det er ikke noe nytt... Men skulle gjerne visst når det er vanlig å gå på kveldstur med hunden? Nå blir det jo mørkt ganske tidlig... 

Og hvor lang tur pleier dere gå på kvelden?

Innspill og hjelp mottas med takk. 

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg ønsker sjekke opp ei dame jeg kjenner...jeg jogger i området der jeg vet hun går tur med sin hund. Har jogget der i mange år, så det er ikke noe nytt... Men skulle gjerne visst når det er vanlig å gå på kveldstur med hunden? Nå blir det jo mørkt ganske tidlig... 

Og hvor lang tur pleier dere gå på kvelden?

Innspill og hjelp mottas med takk. 

Anonymkode: bc546...fa1

Sitat

 jeg vet hun har hund som hun går tur med i kveldingen (men vet ikke tidspunkt selvsagt).https://forum.kvinneguiden.no/topic/1208130-jeg-behøver-å-treffe-på-henne-og-trenger-tips-til-hvordan-få-det-til-uten-at-det-blir-stalking/

 

hmmmmm

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IommI skrev:
 

Er du han samme, kristne duden som skulle kontakte en kvinne, og gi henne penger? 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

hmmmmm

Anonymkode: bf9c1...1d0

Haha! Nå fikk jeg meg en god latter! Skjønner godt dere tror dere er meg. Ikke sett dette før og nei det er ikke meg 😊 jeg kjenner denne dama godt men blir litt suspekt å spørre om når hun går tur 😉

Ts

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg kjenner denne dama godt

Hvorfor ikke bare kontakte henne på sms, FB el.l. og be henne på date?

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om jeg synes dette er sjarmerende eller litt creepy :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Haha! Nå fikk jeg meg en god latter! Skjønner godt dere tror dere er meg. Ikke sett dette før og nei det er ikke meg 😊 jeg kjenner denne dama godt men blir litt suspekt å spørre om når hun går tur 😉

Ts

Anonymkode: bc546...fa1

Jeg har hund, og går fire turer pr. dag. Cirka hver 4-6 time. Første tur rundt 07:00. Siste rundt 23:00. 

Endret av IommI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:
 

Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg for om jeg synes dette er sjarmerende eller litt creepy :P

Creepy.

Og jeg som skal ut med bikkja nå :fnise: 

Anonymkode: 16be5...a99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg kjenner denne dama godt

Ja, da kan du vel sjekke henne opp når du vanligvis snakker med henne da, ettersom du kjenner henne godt.

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor ikke bare kontakte henne på sms, FB el.l. og be henne på date?

Anonymkode: bf9c1...1d0

Skal det men tør ikke helt enda... 😊

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Ja, da kan du vel sjekke henne opp når du vanligvis snakker med henne da, ettersom du kjenner henne godt.

Anonymkode: bf9c1...1d0

Joda men treffer henne litt for sjeldent. Skal nok etterhvert ta mot til meg via Facebook el sms 

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Creepy.

Og jeg som skal ut med bikkja nå :fnise: 

Anonymkode: 16be5...a99

Du gi deg da. Skjønner det har versert noen ville historer her før men  dette er da ikke creepy! 

Fint om folk med hund kunne svare og takk så langt for dem som gir svar på det jeg lurer på 😊

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du gi deg da. Skjønner det har versert noen ville historer her før men  dette er da ikke creepy! 

Fint om folk med hund kunne svare og takk så langt for dem som gir svar på det jeg lurer på 😊

Anonymkode: bc546...fa1

Det er creepy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg ønsker sjekke opp ei dame jeg kjenner...jeg jogger i området der jeg vet hun går tur med sin hund. Har jogget der i mange år, så det er ikke noe nytt... Men skulle gjerne visst når det er vanlig å gå på kveldstur med hunden? Nå blir det jo mørkt ganske tidlig... 

Og hvor lang tur pleier dere gå på kvelden?

Innspill og hjelp mottas med takk. 

Anonymkode: bc546...fa1

Hvis dette stemmer, er det jo rart at du ikke allerede har møtt på henne på en av dine mange joggeturer der de siste årene....

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hvis dette stemmer, er det jo rart at du ikke allerede har møtt på henne på en av dine mange joggeturer der de siste årene....

Anonymkode: bf9c1...1d0

Nei det er ikke det for hun har nettopp flyttet hit.

Jeg gir opp. Spør et enkelt spørsmål på KG og hele gjengen tror jeg er en tidligere galning eller at jeg har ufine hensikter....

Hadde sikkert fått helt andre svar om ei dame spurte om det samme... 

😳

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Joda men treffer henne litt for sjeldent. Skal nok etterhvert ta mot til meg via Facebook el sms 

Anonymkode: bc546...fa1

Men du sier at du kjenner henne godt? Hvorfor er det bedre for deg å sjekke henne opp i mørket på tur, ved å stalke henne? Hvordan tror du at det vil oppleves for henne?
 

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skulle gjerne visst når det er vanlig å gå på kveldstur med hunden? Nå blir det jo mørkt ganske tidlig... 

Om jeg var henne, hadde jeg blitt vettskremt  om jeg ble stalket  på tur med hunden min i mørket!

Anonymkode: bf9c1...1d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke det for hun har nettopp flyttet hit.

Ok. Kontakt henne på en annen måte.

Anonymkode: bf9c1...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Men du sier at du kjenner henne godt? Hvorfor er det bedre for deg å sjekke henne opp i mørket på tur, ved å stalke henne? Hvordan tror du at det vil oppleves for henne?
 

 

Om jeg var henne, hadde jeg blitt vettskremt  om jeg ble stalket  på tur med hunden min i mørket!

Anonymkode: bf9c1...1d0

Dere er så på bærtur. Jeg har da ikke behov for å møte henne i mørket! Går gjerne ut kl 17 jeg hvis det er da det er mest vanlig med kveldstur? Men trodde bare det var litt tidlig. 

Er bare tilhenger av å ikke gå for fort frem og vil ikke be henne ut helt enda. Ønsker bare treffe på henne rett og slett... Om det er midt på dagen, kveld, med eller uten hund... Jeg vet bare at hund er den store hobbyen.

Men får jeg bare creepy svar her nå så lusker jeg ut med halen mellom beina...

 

Anonymkode: bc546...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men du sier at du kjenner henne godt? Hvorfor er det bedre for deg å sjekke henne opp i mørket på tur, ved å stalke henne? Hvordan tror du at det vil oppleves for henne?
 

 

Om jeg var henne, hadde jeg blitt vettskremt  om jeg ble stalket  på tur med hunden min i mørket!

Anonymkode: bf9c1...1d0

Stalking? Tror du virkelig at alle kjente du treffer på tur, stalker deg? Da er du rimelig innbilsk og paranoid.

Takk for meg og for svært lite hjelp å få. 🙄

Anonymkode: bc546...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...