Gå til innhold

Du er ute og går i skogen så ser du dette, hva gjør du ?


Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle jeg gjøre noe da? Hun sitter vel der og passer sine egne saker, og er ikke i veien for noen. Kanskje hun venter på noen, har en avtale.

Jeg hadde bare kikket og sett etter om hun ville se opp og kanskje nikke en hilsen, og så gått stille forbi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt så deilig hun sitter der å nyter skogens ro. Går ofte ut å setter meg ned alene i skogen. Eneste litt uvanlige her er koffertene, så det er mulig jeg kanskje hadde prøvd å sett etter om hun gråt og kunne være på rømmen eller om hun bare satt å nøt skogen eller ventet på noen, noen som skulle hente henne for overnatting, overlevere noe, har kofferten full av klær og venter på fotograf for å ha fotoshoot i skogen, ja det kan være så mye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er et barn hadde jeg selvfølgelig gått bort og spurt om alt gikk bra og om det var noen det sammen henne! Hadde aldri gått forbi et barn som satt alene i skogen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Panna skrev:
 

Siden det er et barn hadde jeg selvfølgelig gått bort og spurt om alt gikk bra og om det var noen det sammen henne! Hadde aldri gått forbi et barn som satt alene i skogen

Ser du et barn? Jeg ser en ung kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt uvanlig å sitte på et par kofferter i skogen, så jeg hadde nok spurt om hun trengte hjelp. 

Tror (og håper) forøvrig at jeg aldri kommer til å se noe så merkelig....

Endret av Hanne67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det bildet der virker veldig oppkonstruert, så jeg hadde tenkt det var en fotoshoot i skogen jeg var vitne til.

Dersom det ikke var noen fotografer eller andre personer i nærheten ville jeg spurt om alt var i orden. Det er ikke normalt å sitte på kofferter i skogen, i en gammel kjole som er for stor. Det er snø på bakken, og hun er for tynnkledd. Hun virker veldig ung (et barn?) og litt uflidd på håret. Om det ikke var en fotoshoot kunne jeg tenkt at det var psykisk sykdom og at hun hadde forvillet seg ut i skogen eller rømt. 

Endret av Kitcat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bilde.

 

Jeg ville vel ha prøvd å oppnå kontakt for å forsikre meg om at alt var i orden. Og hvis ikke...tilbudt nødvendig hjelp.

PS.  Ville vel undret meg over finkjolen og den type kofferter midt uti skauen...og nettopp derfor gjort som nevnt over.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmopptak-ALERT!!!  :ninja: Jeg hadde kastet meg under usynlighetskappa mi og rygget stille ut igjen.... 

P.s.det kunne jo faktisk også være Rosemarys nye Babysitter som ikke helt visste adressen.
Jeg hadde reagert på akkurat samme vis: ut herfra med seg...Bort...VEKK!!! :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde løpt som et helvete der jeg kom fra. For meg ser det ut som et gjenferd. 

Men utrolig vakkert bilde!! 😍😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:
 

Filmopptak-ALERT!!!  :ninja: Jeg hadde kastet meg under usynlighetskappa mi og rygget stille ut igjen.... 

P.s.det kunne jo faktisk også være Rosemarys nye Babysitter som ikke helt visste adressen.
Jeg hadde reagert på akkurat samme vis: ut herfra med seg...Bort...VEKK!!! :ninja: 

Pysa!   😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen...utenfor tema...vil jeg påpeke hvor fantastisk nydelig det bildet er!

 

Antakelig vil den skumle jenta drepe meg, men hadde tatt henne med til skauhytta jeg har i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HankySpanky

Jeg ville bedt henne sitte litt lengre til venstre i bildet, fordi komposisjonen tilsier at vedkommende skal ha rom til høyre.

Så hadde jeg bedt om å ta ned oppskarpingen, fordi man får halo's på grenene.

Så ville jeg gått videre.

 

Når vi først er i det hypotetiske hjørnet.

Endret av HankySpanky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

Jeg hadde gått bort og tilbudt henne litt iskrem fra tursekken min, og forhørt meg om hva hun visste om værmeldingen for morgendagen. Hvis hun var imøtekommende hadde jeg invitert henne med på sopp- og bærplukking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun der sitter alt for rett i ryggen for at dette er et menneskebarn. Si meg, har hun hansker på? Det var alvorlig hvite hender.

Hadde jeg hørt et høyt brak hadde jeg blitt mere redd...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...