AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg er ei jente i 20-årene som mistet en svært nær venninne i går. Det er ubeskrivelig vondt og jeg gråter konstant. I dag er det flere som har sendt meg melding for å spørre hvordan hun døde. Ikke en gang en kondolanse. Kan ikke folk bare la meg være i fred? Tror de virkelig jeg har lyst eller energi til å svare på slikt når jeg sitter her totalt knust? Er det virkelig normalt å holde på slik? Anonymkode: a162d...5b8 1
Antoinette Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente i 20-årene som mistet en svært nær venninne i går. Det er ubeskrivelig vondt og jeg gråter konstant. I dag er det flere som har sendt meg melding for å spørre hvordan hun døde. Ikke en gang en kondolanse. Kan ikke folk bare la meg være i fred? Tror de virkelig jeg har lyst eller energi til å svare på slikt når jeg sitter her totalt knust? Er det virkelig normalt å holde på slik? Anonymkode: a162d...5b8 Klart folk lurer, sånn er det bare når et ungt menneske dør brått og uventet. Om de ikke får et ærlig svar så oppstår det rykter, noe som er svært belastende. Det beste er å bare si sannheten. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente i 20-årene som mistet en svært nær venninne i går. Det er ubeskrivelig vondt og jeg gråter konstant. I dag er det flere som har sendt meg melding for å spørre hvordan hun døde. Ikke en gang en kondolanse. Kan ikke folk bare la meg være i fred? Tror de virkelig jeg har lyst eller energi til å svare på slikt når jeg sitter her totalt knust? Er det virkelig normalt å holde på slik? Anonymkode: a162d...5b8 Jeg syns heller ikke det er greit at de ikke engang kondolerer. Du får svare dem når du orker, bare bruk din tid. Anonymkode: cb9bd...bee 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har aldri vært i den situasjonen selv, så jeg kan ikke uttale meg om det er vanlig, men det høres nå utrolig spesielt ut. Veldig lite empatisk. Anonymkode: ca2da...84a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Kondolerer sååååå mye! Du må ha det forferdelig vondt nå! Å ja desverre er det ikke unormalt at folk lurer på dødsårsak og tenker mer på å få tilfredstilt egen nysgjerrighet enn de nærmestes sinnstilstand og sorg. Du trenger ikke svare, bare slett og ignorer meldingene og sørg i fred og ro nå Anonymkode: 503bf...872
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Man kondolerer med familien, ikke venner. Ellers er det greit å bare si kort om dødsårsak så det ikke blir spekulasjoner. Opplevde en perifer venninne som døde av kreft i sommer, ikke sp mange som visste at hun var syk. Fra dødsannonsen kom på nett til konspirasjonsteoriene om hvordan hun tok livet sitt florerte gikk det under en time, ikke gi nøring til noe sånt. Anonymkode: 438ad...80e 1
Edie Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg