Gå til innhold

Får de en selvtillitsboost?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker at mange mannfolk bare ignorerer etter litt. Traff en fyr på byen, vi møttes noen ganger, alt virket tilsynelatende bra, men nå etter sist møte har jeg ikke hørt noe fra han. Det er snart gått en uke. Har opplevd dette flere ganger at de bare forsvinner. De kan også avtale å ringe, men så ringer de aldri. Typ "Ringer deg på fredag" fredag kommer å du hører ingenting, ikke lørdag heller og ikke søndag. 

Hvorfor ikke bare avslutte det? Send en melding og si det. Bare ikke ignorer oss! Får mannfolk en slags selvtillitsboost av det? Å la jenta gå å lure på hva som skjer? Er han intressert eller ikke. Du ødlegger fort en jente med den oppførselen der. Jeg har fått så utrolig lav selvfølelse av sånne menn. Det har dessverre ikke vært rent få heller som holder på sånn. Jeg har alltid vært like dum, så når de etter noen uker plutselig kjeder seg å sender en melding er jeg alltid tilgjengelig. Dum som jeg er. Nå er det slutt på det. Skal sette standarden min mye høyere fremover. 

Ee jeg den eneste jenta som opplever sånne mannfolk? 

Anonymkode: 0fe51...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig. Jeg tror bare ikke de legger så mye i dating og ser på det som en "lek". 

Anonymkode: ceeed...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi godt voksne mannfolk i 40-årene. Hvorfor er de sånn? 

Anonymkode: 0fe51...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Er jeg den eneste jenta som opplever sånne mannfolk? 

Anonymkode: 0fe51...fb7

NEI, DET ER STANDARD: Det eneste som nytter er å kjøre på med kynisk-kald bitch-holdning tilbake. Ikke vær grei: det er ikke vits.

Anonymkode: dae18...67f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...