Gå til innhold

Hjelp - trenger svar raskt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Seff. Kaffe først. Fylla og sex neste gang. Han vil hvertfall ikke ha kjæreste det kan du være 99% sikker på 

Anonymkode: 1ae5d...d6a

Hvorfor skal han gidde å møte meg for kaffe hvis målet hans er å ligge med meg én gang? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skal han gidde å møte meg for kaffe hvis målet hans er å ligge med meg én gang? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Ikke heng deg så mye opp i slike teorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Da han svarte fikk jeg et nytt barisbilde, det tyder vel på at han ikke tok det så veldig tungt? Jeg har bare så dårlig erfaring med sånt tidligere... 

Så du får slike bilder av "din" uten å svare med samme mynt tilbake? 

Svarte med et bilde der jeg satt i senga med bare skuldre og dyna som akkurat dekket brystene, samt at jeg holdt den ene hånden foran halve ansiktet for å illustrere at jeg var småflau. Satte også inn en "👌🏻". Fikk ikke noe svar, men det var vel ikke noe særlig å svare på? 

 

Noen måte jeg kan gjøre det godt igjen? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Du er TS ikke sant? Sendte du et sengebilde allikevel? Selv om du ikke egentlig ville men for å "gjøre det godt igjen?" Jeg syns du bare skal være deg selv, men heller overse det du ikke liker i stedet for å virke prippen. :) Så får du se etter du har møtt han om du vil flørte litt eller ei. ;) Ja, jeg har ikke sendt tilsvarende bilde tilbake, men gir sånn passe positiv oppmerksomhet når han sender bar overkropp bilder. Han er bare søt og skryter ikke av seg selv i det hele tatt, ikke med bildene heller. 

BTW. Alle vil vel ha sex? Altså, før eller siden? Jeg synes det fremstår så rart her inne noen ganger. Venner har vi jo fra før, nå leter vi etter en som vi blir fysisk tiltrukket av og har lyst på. Eller?! Grensen for hvor godt vi trenger å kjenne hverandre og hvor forelsket vi må være er ulike, men hvem sitter på "den rette grensen"? Så lenge man er ærlige og sier fra at det kun er sex eller om man er klar for et forhold, må det være greit. Jeg opplever at det er mennene som sjekker ut hva jeg vil og sier fra hva de vil, så da er det jo greit. Har chattet med alt fra de som vil dekke sine behov med meg mens de leter etter en yngre (?!?! 😄til de som ser etter den eviglange kjærligheten. 

Anonymkode: 01640...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er TS ikke sant? Sendte du et sengebilde allikevel? Selv om du ikke egentlig ville men for å "gjøre det godt igjen?" Jeg syns du bare skal være deg selv, men heller overse det du ikke liker i stedet for å virke prippen. :) Så får du se etter du har møtt han om du vil flørte litt eller ei. ;) Ja, jeg har ikke sendt tilsvarende bilde tilbake, men gir sånn passe positiv oppmerksomhet når han sender bar overkropp bilder. Han er bare søt og skryter ikke av seg selv i det hele tatt, ikke med bildene heller. 

BTW. Alle vil vel ha sex? Altså, før eller siden? Jeg synes det fremstår så rart her inne noen ganger. Venner har vi jo fra før, nå leter vi etter en som vi blir fysisk tiltrukket av og har lyst på. Eller?! Grensen for hvor godt vi trenger å kjenne hverandre og hvor forelsket vi må være er ulike, men hvem sitter på "den rette grensen"? Så lenge man er ærlige og sier fra at det kun er sex eller om man er klar for et forhold, må det være greit. Jeg opplever at det er mennene som sjekker ut hva jeg vil og sier fra hva de vil, så da er det jo greit. Har chattet med alt fra de som vil dekke sine behov med meg mens de leter etter en yngre (?!?! 😄til de som ser etter den eviglange kjærligheten. 

Anonymkode: 01640...f89

Jeg er TS, ja. Sendte et "sengebilde" , men det var jo meget uskyldig. Viste ingenting annet enn bare skuldre. Lot dyna gå akkurat slik at jeg ikke viste noe pupper. Det kan jo eventuelt oppfattes som spennende/irriterende at han ikke fikk se noe mer? Men samtidig stresser jeg litt over at han ikke kom med noen respons. Men igjen; hva skulle han ha svart?! Håper bare jeg hører fra han senere.  

 

Jeg ønsker å flørte, men ikke ved å sende nakenbilder. Kan jeg spørre hvordan du flørter via snap? Er for øvrig redd for at han synes det blir mas ettersom ballen ligger hos han vedrørende når det passer å møtes... 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skal han gidde å møte meg for kaffe hvis målet hans er å ligge med meg én gang? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Fordi han skjønner at det må til for å øke sjansene. Få lar seg bruke som en prostituert og avtale sextreff første gangen. 

Anonymkode: 1ae5d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter!

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

 
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...