Gå til innhold

Mørke hår på leggene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har siden jeg var 12 år barbert leggene mine. Har en periode når hvor jeg er singel, så orker rett og slett ikke barbere de. Før jeg barberte de første gang, var hårene skikkelig lyse og man så de egentlig ikke. Jeg har aldri barbert lårene, så de hårene er veldig lyse, og ser de heller ikke. Men nå når det vokser ut på leggene er de skikkelig mørke (er blond naturlig) og veldig stive. Vil dette normalisere seg? Hadde vært greit å ha lyse, tynne hår.. så jeg slapp noen gang å barbere de! 

Anonymkode: 614c8...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Du får ikke tynne lyse hår igjen. 

Anonymkode: 83b09...c89

Virkelig? Skikkelig nedtur 

Anonymkode: 614c8...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke av selve barbering. Det er på grunn av at du tar bort det tykkeste laget når barberer. Men du kan jo heller vokse, epliere, ta laser evt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tapas skrev:
 

Det kommer ikke av selve barbering. Det er på grunn av at du tar bort det tykkeste laget når barberer. Men du kan jo heller vokse, epliere, ta laser evt... 

Har ikke råd til laser.. prøvd epilering før, det var helt grusomt, så ga meg fort med det for å si det sånn!

Anonymkode: 614c8...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg blir det bedre om det går litt tid uten barbering (er blond som deg) Når alle hårene vokser ut samtidig, ser det mer voldsomt ut enn når det blir mykt og naturlig og tynnere. 

Anonymkode: 3e4ff...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne å vokse eller epilere. Jeg er brunette, og har derfor naturlig mørk hårvekst. Men ved å vokse, som jeg har gjort i mange år. Så er hårene tynne, meget lyse og flere stedet har hårene sluttet å vokse ut. Jeg anbefaler å vokse, hvis du har råd og ønsker et langvarig hårfritt resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...