GÃ¥ til innhold

Tror ikke han er interessert allikevel... 😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Har drevet å chattet med en veldig fin mann en stund nå. Har hatt planer om å møtes to ganger, men ble utsatt første gang for han ble syk og andre gang pga hans jobb. 

Jobben hans er litt uforutsigbar mtp reising og når han reiser kan han være borte i opptil 3 uker hver gang. 

Før han dro nå sa han at han ville vi skulle møtes ila den helgen han kom hjem. Det er denne helgen. Nå har jeg ikke hørt noe mer ifht oppfølging av det. Vi har hatt kontakt hele tiden mens han har vært borte og snakket sist i går. Men, ingen forslag fra hans side om når det passer å møtes. 

Jeg vet han har en litt tøff periode med familien nå. Han åpner seg mer og mer om det, og jeg lar han styre hvor mye han forteller når. Vil ikke presse på - vil heller at han bygger tillit til meg og snakker i eget tempo. 

Bør jeg bare sette meg på hendene her nå og være tålmodig? Det var jeg som skrev først i går for å høre at turen hjem hadde gått fint osv. Forventet absolutt ikke at det ble i dag, han trenger jo å slappe av, hvile ut og slikt. Jeg er ikke ei som maser.  

Føler liksom det ligger på han nå 😕 I går sa han at vi snakkes i dag, men har ikke hørt noe. 

Orker bare ikke å få noen forhåpninger. Hva tenker dere ? 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hvilket fylke?

Anonymkode: 559e6...2b4

Hvordan det ? 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Vanilje91 skrev:
 

Hadde spurt

Ja, kanskje det ... Får sikkert en melding i morgen med en eller annen unnskyldning mistenker jeg... 

Orker ikke å ha så mye kontakt med en person, komme "innpå" han på denne måten og så drar ut slik med å møtes. Det blir for tungt. Som sagt så har han sitt å stri med, men jeg orker ikke å ha halvveis avtaler. Jeg får faktisk forventninger om at vi da skal møtes. 

Det får bli opp til han nå - hvis ikke renner det ut i sandnen er jeg redd. 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Hei, 

Har drevet å chattet med en veldig fin mann en stund nå. Har hatt planer om å møtes to ganger, men ble utsatt første gang for han ble syk og andre gang pga hans jobb. 

Jobben hans er litt uforutsigbar mtp reising og når han reiser kan han være borte i opptil 3 uker hver gang. 

Før han dro nå sa han at han ville vi skulle møtes ila den helgen han kom hjem. Det er denne helgen. Nå har jeg ikke hørt noe mer ifht oppfølging av det. Vi har hatt kontakt hele tiden mens han har vært borte og snakket sist i går. Men, ingen forslag fra hans side om når det passer å møtes. 

Jeg vet han har en litt tøff periode med familien nå. Han åpner seg mer og mer om det, og jeg lar han styre hvor mye han forteller når. Vil ikke presse på - vil heller at han bygger tillit til meg og snakker i eget tempo. 

Bør jeg bare sette meg på hendene her nå og være tålmodig? Det var jeg som skrev først i går for å høre at turen hjem hadde gått fint osv. Forventet absolutt ikke at det ble i dag, han trenger jo å slappe av, hvile ut og slikt. Jeg er ikke ei som maser.  

Føler liksom det ligger på han nå 😕 I går sa han at vi snakkes i dag, men har ikke hørt noe. 

Orker bare ikke å få noen forhåpninger. Hva tenker dere ? 

Anonymkode: 88eca...a45

Nei syns du skal hive deg på Tinder igjen før kvelden er omme sånn som alle andre jenter gjør. 

Anonymkode: 085b7...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Nei syns du skal hive deg på Tinder igjen før kvelden er omme sånn som alle andre jenter gjør. 

Anonymkode: 085b7...172

Det gjør ikke alle kvinner. I hvert fall ikke jeg når jeg faktisk har sagt ja til å møte denne mannen. 

Nå var sikkert den Tinde kommentaren ment som en spøk (?). Det gjør jeg ikke når jeg har snakket med denne personen så å si døgnet rundt gjennom en lang periode - hvor begge har bidratt like mye for å bli kjent og opprettholde kontakten. 

Ts

Anonymkode: 88eca...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er en sånn klein situasjon. På den ene siden vil man være en tolmodig person som forstår at ting kommer i veien men samtidig er det sannelig ikke morro å holde av en hel helg i tilfelle det passer. Man kan banne på at det kommer en forespørsel idet    man «gir opp» og finner på noe med venner. 

Jeg hadde ventet og dersom han ikke får tid ville jeg tatt praten om hvordan det er å være den som venter før neste avtale blir inngått. Det er noe med å bli prioritert, trenger ikke være en lang date men ett par timer som avtales og holdes. 

Anonymkode: 5671a...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Huff det er en sånn klein situasjon. På den ene siden vil man være en tolmodig person som forstår at ting kommer i veien men samtidig er det sannelig ikke morro å holde av en hel helg i tilfelle det passer. Man kan banne på at det kommer en forespørsel idet    man «gir opp» og finner på noe med venner. 

Jeg hadde ventet og dersom han ikke får tid ville jeg tatt praten om hvordan det er å være den som venter før neste avtale blir inngått. Det er noe med å bli prioritert, trenger ikke være en lang date men ett par timer som avtales og holdes. 

Anonymkode: 5671a...312

Ikke sant 😕 Vi har snakket såpass mye nå, og han har vært veldig ærlig om en del ting. Noen ganger møter man bare noen på et feil tidspunkt og det koker ifht andre ting. Det forstår jeg og har ingen problem med å være tålmodig. Han vet jeg har vært veldig tålmodig og sagt hvor mye det betyr for han. 

Men, som du sier så klarer man som regel å finne tid en time eller to til bare å møtes. Da føler jeg det går litt videre i tråd med det han hele tiden sier han vil. Jeg vet til og med hvor han bor - men skal absolutt ikke bare dukke opp på døren hans altså. 

Føler også det ligger på han nå. Uten at jeg skal hive meg på Tinder i kveld. Jeg er ikke på Tinder uansett. Så kommer jeg til å snakke med han om det du peker på. Med at den ene setter av tid i tråd med det som blir avtalt. Jeg vet han kommer til å forstå det. Dette er en fin mann og det er derfor jeg vil gi dette en sjanse. Slike som han vokser ikke på trær. 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du en plan. Avventer og sier ifra neste gang han avtaler at om han ikke er heeeelt sikker på at det blir noe av vil du heller prioritere å finne på noe annet. Venting suger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Duff skrev:
 

Da har du en plan. Avventer og sier ifra neste gang han avtaler at om han ikke er heeeelt sikker på at det blir noe av vil du heller prioritere å finne på noe annet. Venting suger. 

Takk! 

Du har helt rett. Sitte å vente er ikke noe kult. Jeg vet det skjer en del på hans kant akkurat nå. Men, da burde han heller la være å lage avtaler med meg. Da burde han vel heller bare si at "jeg tar kontakt når trøkket er litt mindre".

I denne sammenhengen kan det nevnes at han også har lagt meg til på Facebook for en god stund siden, så hvis han drev med mye annet ville jeg nok sett noe av det der. Hverken han eller jeg har 1000vis av venner på FB så det er nokså lett synlig at det er dukket opp noe nye hos han og meg. 

Takk for råd! 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering.

Etter å ha tenkt meg om i dag har jeg landet på at jeg ikke orker å sitte å vente. Har ikke hørt noe i dag. Jeg sitter med følelsen av at han synes jeg er ei fantastisk dame og veldig kjekk å skrive med. Men når det kommer til prioriteringer så kommer jeg langt nede på listen. Det oppleves ikke greit for meg. Vi hadde en avtale om å møtes denne helgen, men det er ikke fulgt opp. Da er tydeligvis andre eller annet blitt prioritert. 

Noen tips til hva jeg bør skrive hvis/når jeg hører fra han? 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, og var i en veldig lik situasjon for en tid tilbake... En jeg likte veldig godt. Virket som han likte meg også, gjensidig kontakt osv, men nøling med å møtes.. jeg ble sittende å vente og lure.. 

endte med at jeg etter to mnd spurte om han så for seg å utvikle dette videre. Fikk til svar at han ikke hadde helt de rette følelsene for å inngå noe forhold 😳 Lite kult etter to mnds «bli-kjent» fase. Håper du tar tak i dette. Jeg angrer på at jeg «ventet og så det an», for følelsene mine ble bare sterkere. 

Anonymkode: 90ae5...7fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han spør om å møtes er det bare å si at du er opptatt. Evt hvis han skriver som om ingenting har hendt kan du si at du ikke føler det samme lengre og ikke ser noen hensikt i å ta det videre.

kjipt men det er tross alt bedre å stoppe nå enn om noen måneder.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei syns du skal hive deg på Tinder igjen før kvelden er omme sånn som alle andre jenter gjør. 

Anonymkode: 085b7...172

Tinder = å bli ødelagt psykisk pga menn med dårlig moral som har dårlige verdier. Anbefales ikke. Er bare menn med gonoré og dårlig kvinnesyn der. 

Anonymkode: 9633e...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Oppdatering.

Etter å ha tenkt meg om i dag har jeg landet på at jeg ikke orker å sitte å vente. Har ikke hørt noe i dag. Jeg sitter med følelsen av at han synes jeg er ei fantastisk dame og veldig kjekk å skrive med. Men når det kommer til prioriteringer så kommer jeg langt nede på listen. Det oppleves ikke greit for meg. Vi hadde en avtale om å møtes denne helgen, men det er ikke fulgt opp. Da er tydeligvis andre eller annet blitt prioritert. 

Noen tips til hva jeg bør skrive hvis/når jeg hører fra han? 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Da sier du at du har planer. Ikke sitt å vent på han. Er han intressert i å treffe deg gjør han en innsats for å få det til å skje. Ikke gjør deg selv så tilgjengelig at så fort han finner det for godt så er du der, klar og parat. Vis at du har annet å gjøre og at han får prøve hardere om han ønsker se deg. 

Anonymkode: 8cb8b...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Føler med deg, og var i en veldig lik situasjon for en tid tilbake... En jeg likte veldig godt. Virket som han likte meg også, gjensidig kontakt osv, men nøling med å møtes.. jeg ble sittende å vente og lure.. 

endte med at jeg etter to mnd spurte om han så for seg å utvikle dette videre. Fikk til svar at han ikke hadde helt de rette følelsene for å inngå noe forhold 😳 Lite kult etter to mnds «bli-kjent» fase. Håper du tar tak i dette. Jeg angrer på at jeg «ventet og så det an», for følelsene mine ble bare sterkere. 

Anonymkode: 90ae5...7fa

Lei på dine vegne over at du har gått gjennom noe av det samme. Takk for at du delte dette. 

Jeg føler liksom ikke det har stått på initiativet fra begge parter om å møtes. Ting har kommet i veien hos begge, men har opprettholdt samme kontaktnivå. Er ikke jeg som har mast meg til noe - om du skjønner. 

Jeg synes den formuleringen din ifht "om han ser for seg å utvikle dette videre" var fin. For min del måtte det blitt å spurt om det eller om han er tilfreds med chatting og ikke har kapasitet til noe mer nå. Den føler jeg er innafor - dersom jeg velger å spørre. Som du skjønner er jeg relativt lei nå og vil helst bare sette en strek. 

Ts 😊

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Duff skrev:
 

Hvis han spør om å møtes er det bare å si at du er opptatt. Evt hvis han skriver som om ingenting har hendt kan du si at du ikke føler det samme lengre og ikke ser noen hensikt i å ta det videre.

kjipt men det er tross alt bedre å stoppe nå enn om noen måneder.  

Takk for svar 😊 

Helt enig med deg. Bedre at det stoppes nå evt enn at jeg går enda flere måneder. Føler jo litt på at jeg ønsker å være ærlig også, men jeg vet jo ikke om han bryr seg om det. Så hva er da vitsen? 

Det var uansett gode forslag. Hva jeg skriver blir, litt som du sier, avhengig av hva han kommer med også. 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Tinder = å bli ødelagt psykisk pga menn med dårlig moral som har dårlige verdier. Anbefales ikke. Er bare menn med gonoré og dårlig kvinnesyn der. 

Anonymkode: 9633e...01c

Takk, men ingen fare 😊 

Jeg er ikke på Tinder. 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Da sier du at du har planer. Ikke sitt å vent på han. Er han intressert i å treffe deg gjør han en innsats for å få det til å skje. Ikke gjør deg selv så tilgjengelig at så fort han finner det for godt så er du der, klar og parat. Vis at du har annet å gjøre og at han får prøve hardere om han ønsker se deg. 

Anonymkode: 8cb8b...0ce

Tusen takk for meget gode råd 😊 

Hadde en lang prat med ei venninne i kveld og hun sa akkurat de samme tingene. Ligg lavt og ikke vær så tilgjengelig. Frem til nå har jeg vært veldig tilgjengelig, svart raskt på meldinger, gitt han mye oppmerksomhet og vært veldig proaktiv selv. Hun sa også at jeg måtte finne andre ting å ta meg til slik at jeg var mindre tilgjengelig og at han da må prøve hardere. 

Nå skriver jeg uansett ingenting før jeg evt hører fra han. 

Ts 

Anonymkode: 88eca...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...