Gå til innhold

Han er på møteplassen ):


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/13/2018 at 9:12 PM, AnonymBruker said:

Vi har vært «sammen» i 3 år og er eksklusive. Trodde jeg.

Han har aldri mulighet til å treffe andre damer for all fritid bruker vi sammen. Er vi ikke sammen den tiden så skriver vi meldinger til hverandre ofte.

Nå i kveld lagde jeg meg en profil på møteplassen for å finne ut om han er der eller ikke. Han var til og med online da jeg sjekket om han var der, med bilde og alt. Ingen tvil om at det er han.

Dette er 2 gang på disse årene at jeg finner ut av dette. Sist gang ble han forbannet for han hadde jo meldt seg ut for lengst. Det ble Texas da jeg konfronterte han med dette og han avslutte da denne profilen.

Nå har jeg tatt screenshot av at han er online og det skal jeg vise han. Da kommer dato og klokkeslett frem også og han kan ikke nekte.

Jeg er skikkelig skuffet og har lyst til å få dette frem på en måte som gjør at han virkelig skammer seg og angrer som bare det. Jeg vil se på reaksjonen hans og vurderer å bare takke for meg for så å gå for siste gang.

Hvordan ville dere lagt frem dette hvis dere var i samme situasjon?

Anonymkode: e2df8...bc0

Huff..helt klart at han ikke er så interessert i deg som han burde være. Når en partner går til det skrittet og melder seg inn på online datingsteder og chatter med andre da regner jeg det som det samme som utroskap på høyt nivå. Og spesielt når det ikke er første gangen, nei kvitt deg med han for dette kommer til å skje igjen garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Noska72 skrev:

Huff..helt klart at han ikke er så interessert i deg som han burde være. Når en partner går til det skrittet og melder seg inn på online datingsteder og chatter med andre da regner jeg det som det samme som utroskap på høyt nivå. Og spesielt når det ikke er første gangen, nei kvitt deg med han for dette kommer til å skje igjen garantert.

Ja, det er sånn jeg føler det også. 

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så tom nå. Sinnet jeg kjente først har gått over til sorg og savn.

Han var og hentet tingene sine hos meg i går. Han ville ikke bli, han synes dette var tøft selv. Jeg hørte at stemmen hans brast og da han gikk så var han på gråten.

Han hadde med seg tingene mine også, så nå er det nok helt over.

Jeg får se om han sender meg noen meldinger, jeg skal svare høflig da. Vi sendte meldinger på Mandagskvelden og da var jeg veldig ufin i svarene mine. Jeg var sint. Jeg kalte han ikke stygge ting, men var klar i tekst for å si det sånn. 

Det var ikke dette han ville og han mente ikke noe med å være på møteplassen heller. Samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor han skulle være der hvis det ikke var for en grunn.

Idag har jeg tenkt med på svømming rett ved der han bor. Det er nærmeste sted for svømming og hvis han kontakter meg i dag så skal jeg nevne svømmingen. Kanskje han vil være med. Vi har vært der mange ganger sammen, til og med kjøpt klippekort der. Det er minst 12 klipp igjen.

Fy faen så trist jeg er nå. Hadde han bare visst hvor glad jeg er i han 

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så tom nå. Sinnet jeg kjente først har gått over til sorg og savn.

Han var og hentet tingene sine hos meg i går. Han ville ikke bli, han synes dette var tøft selv. Jeg hørte at stemmen hans brast og da han gikk så var han på gråten.

Han hadde med seg tingene mine også, så nå er det nok helt over.

Jeg får se om han sender meg noen meldinger, jeg skal svare høflig da. Vi sendte meldinger på Mandagskvelden og da var jeg veldig ufin i svarene mine. Jeg var sint. Jeg kalte han ikke stygge ting, men var klar i tekst for å si det sånn. 

Det var ikke dette han ville og han mente ikke noe med å være på møteplassen heller. Samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor han skulle være der hvis det ikke var for en grunn.

Idag har jeg tenkt med på svømming rett ved der han bor. Det er nærmeste sted for svømming og hvis han kontakter meg i dag så skal jeg nevne svømmingen. Kanskje han vil være med. Vi har vært der mange ganger sammen, til og med kjøpt klippekort der. Det er minst 12 klipp igjen.

Fy faen så trist jeg er nå. Hadde han bare visst hvor glad jeg er i han 

Anonymkode: 3ad32...4b1

Han gråt sikkert fordi han ble oppdaget. 

Anonymkode: 05546...57e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gråt sikkert fordi han ble oppdaget. 

Anonymkode: 05546...57e

Jeg tror ikke det, dessverre. Jeg sier ikke at du tar feil, men jeg vet han er veldig glad i meg.

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så tom nå. Sinnet jeg kjente først har gått over til sorg og savn.

Han var og hentet tingene sine hos meg i går. Han ville ikke bli, han synes dette var tøft selv. Jeg hørte at stemmen hans brast og da han gikk så var han på gråten.

Han hadde med seg tingene mine også, så nå er det nok helt over.

Jeg får se om han sender meg noen meldinger, jeg skal svare høflig da. Vi sendte meldinger på Mandagskvelden og da var jeg veldig ufin i svarene mine. Jeg var sint. Jeg kalte han ikke stygge ting, men var klar i tekst for å si det sånn. 

Det var ikke dette han ville og han mente ikke noe med å være på møteplassen heller. Samtidig så skjønner jeg ikke hvorfor han skulle være der hvis det ikke var for en grunn.

Idag har jeg tenkt med på svømming rett ved der han bor. Det er nærmeste sted for svømming og hvis han kontakter meg i dag så skal jeg nevne svømmingen. Kanskje han vil være med. Vi har vært der mange ganger sammen, til og med kjøpt klippekort der. Det er minst 12 klipp igjen.

Fy faen så trist jeg er nå. Hadde han bare visst hvor glad jeg er i han 

Anonymkode: 3ad32...4b1

Kjære ta, jeg har vært i din situasjon, ikke i 3år, men i 10 år. Det jeg kan si er at det blir IKKE bedre selv om han tilslutt går med på å være "kjærester". 

Nå kjenner jeg ikke denne mannen, men slik du beskriver ham høres det ut som han har store relasjonsproblemer. Og at han er klar over det selv. Kanskje vet han at du er bra for ham, og hanner helt sikkert glad i deg også, men har ikke det som skal til for å inngå et forhold. Det er klart det gjør ham trist, det er ikke dermed sagt at du skal sette livet ditt på vent.

For det er det det ser ut som du gjør nå. Et par innlegg tidligere skrev du at du er ferdig med ham. Innlegget over forteller at du planlegger hvordan du kan komme i kontakt med ham igjen, hva skjedde mellom disse to innleggene? Har du glemt hvorfor du til avgjørelsen i utgangspunktet? Husk at du VALGTE dette. Du gjorde det slutt fordi han er på møteplassen. Og i følge ham selv så akter han å fortsette å være der. Er det noe som har endret seg siden du plutselig vil treffe ham? 

Jeg spør fordi jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg tror ikke denne mannen er bra for deg. Hvis du ser det utenfra: mannen har dating profiler, hun gjør det slutt, ham blir trist, men aksepterer at det er slutt. Så går det en liten stund, og hun starter å legge ut hint, for å få ham med på ting. (Ikke tro at han ikke skjønner det). Ser du hvor ustabilt du selv oppfører deg? Det er ganske typisk oppførsel når man har vært i et forhold der man er usikker på tilknytningen til hverandre.

Det som skjer, enten det er meningen bekler ikke, er at du blir utsatt for emosjonell vold. Du kommer til å bli utslitt av å prøve å legge tilrette for at dere kan være sammen.

Jeg tror eneste lille mulighet du kan ha for at han kommer tilbake, og blir der helhjertet er å sette strek nå. Du har gjort det slutt, fordi han ser etter andre. Du er verdt mer en som så, og du ønsker mer. Da MÅ du begynne å oppføre deg slik. Ikke ha kontakt med ham. Tenk minst mulig på ham, innføring av  0 kontakt er nødvendig, fordi du ikke kan stole på deg selv i starten.

Hvis han innser at han vil ha deg, og tar tak i egne issues kan dere prøve igjen. Men det må komme fra ham, for han har en voldsom jobb foran seg i såfall.

Anbefaler deg å lese tråden om relasjonskader og tilknytning på samlivsformuet. Det er mye bra der.

Tilslutt vil jeg bare si at det såklart kan være andre grunner, men uansett blir resultatet for deg det samme. Du venter og venter, livet ditt handler om ham, og du kommer til å være usikker å gruble store deler av tiden din. Det er IKKE verdt det.

Anonymkode: 05dde...198

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ta, jeg har vært i din situasjon, ikke i 3år, men i 10 år. Det jeg kan si er at det blir IKKE bedre selv om han tilslutt går med på å være "kjærester". 

Nå kjenner jeg ikke denne mannen, men slik du beskriver ham høres det ut som han har store relasjonsproblemer. Og at han er klar over det selv. Kanskje vet han at du er bra for ham, og hanner helt sikkert glad i deg også, men har ikke det som skal til for å inngå et forhold. Det er klart det gjør ham trist, det er ikke dermed sagt at du skal sette livet ditt på vent.

For det er det det ser ut som du gjør nå. Et par innlegg tidligere skrev du at du er ferdig med ham. Innlegget over forteller at du planlegger hvordan du kan komme i kontakt med ham igjen, hva skjedde mellom disse to innleggene? Har du glemt hvorfor du til avgjørelsen i utgangspunktet? Husk at du VALGTE dette. Du gjorde det slutt fordi han er på møteplassen. Og i følge ham selv så akter han å fortsette å være der. Er det noe som har endret seg siden du plutselig vil treffe ham? 

Jeg spør fordi jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg tror ikke denne mannen er bra for deg. Hvis du ser det utenfra: mannen har dating profiler, hun gjør det slutt, ham blir trist, men aksepterer at det er slutt. Så går det en liten stund, og hun starter å legge ut hint, for å få ham med på ting. (Ikke tro at han ikke skjønner det). Ser du hvor ustabilt du selv oppfører deg? Det er ganske typisk oppførsel når man har vært i et forhold der man er usikker på tilknytningen til hverandre.

Det som skjer, enten det er meningen bekler ikke, er at du blir utsatt for emosjonell vold. Du kommer til å bli utslitt av å prøve å legge tilrette for at dere kan være sammen.

Jeg tror eneste lille mulighet du kan ha for at han kommer tilbake, og blir der helhjertet er å sette strek nå. Du har gjort det slutt, fordi han ser etter andre. Du er verdt mer en som så, og du ønsker mer. Da MÅ du begynne å oppføre deg slik. Ikke ha kontakt med ham. Tenk minst mulig på ham, innføring av  0 kontakt er nødvendig, fordi du ikke kan stole på deg selv i starten.

Hvis han innser at han vil ha deg, og tar tak i egne issues kan dere prøve igjen. Men det må komme fra ham, for han har en voldsom jobb foran seg i såfall.

Anbefaler deg å lese tråden om relasjonskader og tilknytning på samlivsformuet. Det er mye bra der.

Tilslutt vil jeg bare si at det såklart kan være andre grunner, men uansett blir resultatet for deg det samme. Du venter og venter, livet ditt handler om ham, og du kommer til å være usikker å gruble store deler av tiden din. Det er IKKE verdt det.

Anonymkode: 05dde...198

Du har så rett. Det har ikke skjedd noe annet enn at han leverte tingene mine og hentet sine hos meg. Jeg kjenner han så godt at jeg så han hadde det vondt og det sa han også.

Jeg skal ikke skrive noe til han, jeg skal svare hvis han tar kontakt men ikke mer enn det. Så får han kjenne litt på ting jeg har sagt til han og finne ut hva han vil.

Jeg vil jo ikke tilbake som en venninne, jeg ønsker mer. Vi har snakket om å flytte sammen flere ganger, men plutselig så vil han vente litt igjen. Jeg vet han aldri møter andre damer for vi er sammen hele tiden når vi Jar fri. Ellers skriver vi til hverandre når vi er på jobben.

Huff, dette er så vondt. Jeg savner han veldig mye allerede.

Tusen takk for ett veldig godt svar

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen behøver å svare her, men jeg bruker dette som en plass å syte og klage.

Jeg har ikke snakket med han i dag. Jeg sitter på hendene mine for å ikke sende melding.

Faen som jeg savner han. Han får julegave av meg uansett kontakt eller ei inne den tid. Jeg har ikke kjøpt gaven ennå, men vurderer å bake favorittkaken hans som en liten gave. Sikkert dumt av meg, men jeg er veldig snill 😔

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven synest jeg du skal gi til deg selv.

Dere har snakket om å flytte sammen? Og så er han på møteplassen.

Anonymkode: a2a31...1cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen behøver å svare her, men jeg bruker dette som en plass å syte og klage.

Jeg har ikke snakket med han i dag. Jeg sitter på hendene mine for å ikke sende melding.

Faen som jeg savner han. Han får julegave av meg uansett kontakt eller ei inne den tid. Jeg har ikke kjøpt gaven ennå, men vurderer å bake favorittkaken hans som en liten gave. Sikkert dumt av meg, men jeg er veldig snill 😔

Anonymkode: 3ad32...4b1

Åh nei, prøv å ikke tenke på hva du skal gi til ham, vær opptatt av å finne gaver til familien din og vennene dine! Du må være litt sterkere synes jeg, du skal takke deg selv etterpå. ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi gave. Du vil bare angre på det i ettertid. Han fortjener ikke noe fra deg. En som virkelig er glad i en person lager seg ikke profil på møteplassen. Bruk tiden og energien din på venner og familie. Ikke sned han medlinger, ikke ta kontakt. Sorgen varer bare lengre når det er kontakt mellom dere.

Anonymkode: 80792...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi gave. Du vil bare angre på det i ettertid. Han fortjener ikke noe fra deg. En som virkelig er glad i en person lager seg ikke profil på møteplassen. Bruk tiden og energien din på venner og familie. Ikke sned han medlinger, ikke ta kontakt. Sorgen varer bare lengre når det er kontakt mellom dere.

Anonymkode: 80792...8bb

Ja, jeg vet at hvis vi har kontakt så varer smerten min lenger. Det blir jo som å dra ett plaster saaaaaakte av. Jeg følger med på messenger og han har ikke vært pålogget i dag enda han har fri fra jobben. Det er ikke vanlig at han ikke er pålogget. Derfor tror jeg han også har det vondt nå, men det er jo hans egen skyld.

I går ble ovnen min ødelagt, så kake blir det ikke likevel. Jeg kom på at han har flere ting her og de får jeg levere en dag. Skal bare vente litt før jeg kjører det til han. 

Jeg er nok dum, men jeg savner han veldig og skulle virkelig ønske jeg ikke reagerte som jeg gjorde 😔

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte mld til han i dag og sa unnskyld for at jeg var ufin på meldinger sist. Han sa det var greit og skjønte meg. Samtidig skrev han at vi en dag måtte gå videre - uten hverandre. Så da har vel det punktet kommet nå da 😭

Kjenner at all energi ble borte nå, bare skikkelig tomhet. Skikkelig lei meg nå og har bare lyst til å grave meg ned. Nå suger livet skikkelig.

Samtidig er jeg så sint. Han har sagt minst 200 ganger at noe bedre og snillere dame enn meg kunne han ikke fått. Han liker meg så godt. Han har til og med sagt at hvis jeg skulle gi beskjed om at jeg ville gå videre uten han, så ville han blitt skikkelig lei seg. Det ville han ikke likning han ville savnet meg veldig.

😭😭😭

Hadde han bare visst hvor høyt jeg elsker han. Jeg sitter igjen som ett spørsmålstegn.

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig dårlig gjort av han å si sånt, at noe bedre og snillere dame kunne han ikke fått og at han liker deg så godt. Det gjør jo at en har et håp og gjør det vanskeligere å gå videre. Jeg har også vært involvert med en sånn. Jeg er så pen, grei og flott, helt perfekt var jeg. Men tydeligvis ikke sååå perfekt for han avsluttet datingen. Altså, han liker meg nok, akkurat sånn som han du skriver om. Men de liker oss ikke godt nok.

Vi hadde forøvrig litt vennskapelig kontakt, så plutselig kom det litt flørtende snap bilder. Jeg ble litt betenkt av det og begynte å sjekke på snapscoren, innsåg jo at disse flørte bildene var sendt til flere. Tenker at han har ganske mange flere "pene" damer som også er helt fantastisk. 

Kjenner at det er noe jeg ikke gidder å styre med. Han blir litt low value man kjenner jeg.

Stor klem til deg. 

Anonymkode: a2a31...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/13/2018 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

På samme måte som deg.
Menn klarer ikke å holde seg til en dame. de er alt for opptatt av det hullet mellom bena. de ser ikke forskjell på kvinner. 
Når menn prøver seg og gir komplimenter og viser interesse er det fordi de skjønner at dette får hjertet til en kvinne til å smelte. 
Jeg skjønner ikke hvorfor menn er heltene i filmer, eller fremstilles som enkle hele tiden, for det er jo omvendt. 
Det er kvinner som er enkle, riktig ord og du har henne. 
Og det er jo som regel kvinnen til slutt som jobber for forholdet. menn gir totalt f og gjør som de vil. Ved brudd har mannen funnet en ny, mens kvinnen kan gå i åresvis etterpå og klandre seg selv for å ikke å ha vært god nok, og lurer på hva hun gjorde galt. 
 

Anonymkode: 75b75...32f

Nå er det faktisk motsatt da... backet opp av statistikk...

Anonymkode: f5ce7...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.11.2018 den 9.37, AnonymBruker skrev:

Han gråt sikkert fordi han ble oppdaget. 

Anonymkode: 05546...57e

 

Noe så idiotisk å si! Selvfølgelig gråt han ikke fordi han ble oppdaget! 

Det er så mange bitre kvinner på KG...

Til TS:

Det kan godt hende han ikke mente noe med å være på møteplassen og at han nå ser hva han har mistet. Kanskje det beste nå er at dere er fra hverandre noen uker? Så får dere begge tenkt gjennom hva dere legger i forholdet og hva dere ønsker videre. Kanskje det å gå fra hverandre var det rette allikevel, for begge to?

 

Anonymkode: 22687...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Noe så idiotisk å si! Selvfølgelig gråt han ikke fordi han ble oppdaget! 

Det er så mange bitre kvinner på KG...

Til TS:

Det kan godt hende han ikke mente noe med å være på møteplassen og at han nå ser hva han har mistet. Kanskje det beste nå er at dere er fra hverandre noen uker? Så får dere begge tenkt gjennom hva dere legger i forholdet og hva dere ønsker videre. Kanskje det å gå fra hverandre var det rette allikevel, for begge to?

 

Anonymkode: 22687...f65

Ja, det kan jo tenkes han vil savne meg hvis jeg ikke sender mld lenger. Jeg skal ikke gjøre det før han evt sender til meg.

Bare så synd julen er her, jeg hadde tenkt å be han til meg. Skulle vært avklart tidligere egentlig, men pga jobbene våre så har jeg egentlig hatt vakt men fikk fri.

Hvis ikke ting ordner seg til jul, så skal jeg sitte hjemme alene. Foreldrene mine er bedt bort og ungene mine skal til svigerforeldre. Jeg orker ikke tanken på å være med noen andre den dagen, da sksl jeg heller sørge i fred for ikke å skape dårlig stemning. Alle kjenner han og de liker han godt.

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

I 3 år.... Stakkars deg 

Bra du er kvitt han 

Anonymkode: 0c33b...655

Hun har jo valgt det selv så det er ikke særlig synd i henne. Hvis man ikke vet om man er sammen etter tre år bør det ringe noen seriøse bjeller. For meg hadde det ikke gått mer enn maks et halvt år før jeg ikke hadde giddet mer. Det er noe som heter selvrespekt...

Anonymkode: 2ece1...f39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...