Gå til innhold

Han er på møteplassen ):


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært «sammen» i 3 år og er eksklusive. Trodde jeg.

Han har aldri mulighet til å treffe andre damer for all fritid bruker vi sammen. Er vi ikke sammen den tiden så skriver vi meldinger til hverandre ofte.

Nå i kveld lagde jeg meg en profil på møteplassen for å finne ut om han er der eller ikke. Han var til og med online da jeg sjekket om han var der, med bilde og alt. Ingen tvil om at det er han.

Dette er 2 gang på disse årene at jeg finner ut av dette. Sist gang ble han forbannet for han hadde jo meldt seg ut for lengst. Det ble Texas da jeg konfronterte han med dette og han avslutte da denne profilen.

Nå har jeg tatt screenshot av at han er online og det skal jeg vise han. Da kommer dato og klokkeslett frem også og han kan ikke nekte.

Jeg er skikkelig skuffet og har lyst til å få dette frem på en måte som gjør at han virkelig skammer seg og angrer som bare det. Jeg vil se på reaksjonen hans og vurderer å bare takke for meg for så å gå for siste gang.

Hvordan ville dere lagt frem dette hvis dere var i samme situasjon?

Anonymkode: e2df8...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, har dere holdt på i 3 år og dere er ikke sammen..? Du vet ikke engang om dere er exclusive?

Anonymkode: 4cc04...62f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Altså, har dere holdt på i 3 år og dere er ikke sammen..? Du vet ikke engang om dere er exclusive?

Anonymkode: 4cc04...62f

Høres mer ut som de allerede har avklart at de er eksklusive, men at han likevel har profil på møteplassen. 

Anonymkode: 1cff2...cb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Altså, har dere holdt på i 3 år og dere er ikke sammen..? Du vet ikke engang om dere er exclusive?

Anonymkode: 4cc04...62f

Vi har blitt enige om å være eksklusive, noe han tydeligvis ikke er likevel. Jeg kaller ikke det eksklusivt å være på møteplassen.

Jeg har sagt klart ifra at hvis han vil ha ei ny dame, så skal han si ifra for da går jeg uten å trygle og be. Jeg hadde ikke lagd noe drama ut av det, men her har han fått bak ryggen min. Jeg vet ikke om han skriver med noen der, men han et der og teksten han skriver er at han er på let etter ei å finne på ting med.

Anonymkode: e2df8...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som deg.
Menn klarer ikke å holde seg til en dame. de er alt for opptatt av det hullet mellom bena. de ser ikke forskjell på kvinner. 
Når menn prøver seg og gir komplimenter og viser interesse er det fordi de skjønner at dette får hjertet til en kvinne til å smelte. 
Jeg skjønner ikke hvorfor menn er heltene i filmer, eller fremstilles som enkle hele tiden, for det er jo omvendt. 
Det er kvinner som er enkle, riktig ord og du har henne. 
Og det er jo som regel kvinnen til slutt som jobber for forholdet. menn gir totalt f og gjør som de vil. Ved brudd har mannen funnet en ny, mens kvinnen kan gå i åresvis etterpå og klandre seg selv for å ikke å ha vært god nok, og lurer på hva hun gjorde galt. 
 

Anonymkode: 75b75...32f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dere har vært «sammen» i hermetegn. Hva betyr det egentlig? Enten er man kjærester eller så er man det ikke. Hvis han mener dere kun er elskere så skjønner jeg at han ser etter dame.

Anonymkode: 2ece1...f39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møteplassen er ikke et sted for sex-treff. Hadde det i det minste vært Nakenprat eller Tinder, kunne han forsvart det med at han "bare" er ute etter noen på si, kåthet og variasjon og alt det der. Men det at han er på Møteplassen, av alle ting, betyr at han aktivt søker etter å bytte deg ut som livspartner. Det er altså ingenting for deg å hente mer i denne relasjonen. Det er ikke noe poeng i å få ham til å angre seg, skamme seg eller på noen som helst måte lage "texas". Du må bare gå. Hvis du vil såre ham, så ghoster du ham bare, og gir ham ingen forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xfs367 skrev:
 

Møteplassen er ikke et sted for sex-treff. Hadde det i det minste vært Nakenprat eller Tinder, kunne han forsvart det med at han "bare" er ute etter noen på si, kåthet og variasjon og alt det der. Men det at han er på Møteplassen, av alle ting, betyr at han aktivt søker etter å bytte deg ut som livspartner. Det er altså ingenting for deg å hente mer i denne relasjonen. Det er ikke noe poeng i å få ham til å angre seg, skamme seg eller på noen som helst måte lage "texas". Du må bare gå. Hvis du vil såre ham, så ghoster du ham bare, og gir ham ingen forklaring.

Jeg skjønner meg ikke på han lenger. Vi har sex innimellom og han skulle med glede hatt sex oftere, men han sliter med potens. Det bryr ikke jeg meg om og han har sagt han føler seg så trygg sammen med meg på alle måter. 

Det er så mye han har fortalt meg som han ikke sier til andre, så jeg tror jo han stoler på meg. Så skal jeg oppleve dette nå i kveld, er bare så trist nå.

Anonymkode: e2df8...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp. Kan ikke FATTE og begripe hvorfor folk er sammen med noen de ikke stoler på. Hva venter du på? Wake up!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:
 

Jeg skjønner meg ikke på han lenger. Vi har sex innimellom og han skulle med glede hatt sex oftere, men han sliter med potens. Det bryr ikke jeg meg om og han har sagt han føler seg så trygg sammen med meg på alle måter. 

Det er så mye han har fortalt meg som han ikke sier til andre, så jeg tror jo han stoler på meg. Så skal jeg oppleve dette nå i kveld, er bare så trist nå.

Anonymkode: e2df8...bc0

Han liker deg sikkert, men ikke på en kjæreste-måte. Det er derfor han ser etter en kjæreste på Møteplassen. Du er en mellomstasjon mens han leter etter den virkelig store kjærligheten. Ikke ta det personlig, men det er det dette er. Hvis du vil være noe mer enn bare det, bør du komme deg ut av det her.

Anonymkode: e7371...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:
 

Han liker deg sikkert, men ikke på en kjæreste-måte. Det er derfor han ser etter en kjæreste på Møteplassen. Du er en mellomstasjon mens han leter etter den virkelig store kjærligheten. Ikke ta det personlig, men det er det dette er. Hvis du vil være noe mer enn bare det, bør du komme deg ut av det her.

Anonymkode: e7371...6ea

Det var meg som skrev det, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han liker deg sikkert, men ikke på en kjæreste-måte. Det er derfor han ser etter en kjæreste på Møteplassen. Du er en mellomstasjon mens han leter etter den virkelig store kjærligheten. Ikke ta det personlig, men det er det dette er. Hvis du vil være noe mer enn bare det, bør du komme deg ut av det her.

Anonymkode: e7371...6ea

Da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke kan være ærlig og si som det er. Vi er jo enige om at den dagen vi ikke vil ha hverandre lenger, så skal vi si ifra. Dermed går vi hvert til vårt uten vonde ord og tanker om hverandre.

Jeg synes han har vært veldig rar i det siste og jeg lagde meg en profil på møteplassen og der var han online. Han kunne like gjerne slått med mitt i magen, det var så vondt.

Jeg skal ta opp dette med han og det skal ikke gå for seg på en mild måte. Nå er det nok og jeg føler meg brukt.

Vi har begge blitt bedratt med tidligere ektefeller og vi er enige om at det var vondt. Nå gjør han det samme med meg.

Anonymkode: e2df8...bc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tatt kontakt med han via møteplass, latt som jeg var noen andre. Se hvor langt han ville tatt det. La han ta initiativ da, og hvis han ber om treff: ja da dukker du opp og gjør det slutt.

Anonymkode: 3bb09...e00

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Dette må være vondt :( Du har helt rett å være sint!

Anonymkode: 16195...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da var han ikke så galant som du trodde. Okai. Da avslutter du forholdet til han og går videre 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva vil "sammen" si? Jeg var "sammen" med en vinglete fuckfriend jeg hadde følelser for, i 5 måneder, ene uka ville han date meg, andre uka var vi bare ff, og tredje uka visste han ikke, og 4 uka var han ikke klar, og trengte mer tid... så skulle vi plutselig date igjen, fordi han hadde følelser.. og sånn gikk dagene... 

Men jeg klikka etter 5 måneder... Jeg håper virkelig ikke du har gått i noe lignende i 3 år?! 

I så fall, hvis han ikke vil satse på deg, og ikke en gang si at dere er sammen, etter tre år, er det bare en ting å gjøre: løp! Han kommer ikke til å skjerpe seg etter så lang tid... han vet hva han vil med deg etter så lenge, og det er tydeligvis ikke å ha deg som kjæreste... 😞

Anonymkode: a6708...5cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg hadde tatt kontakt med han via møteplass, latt som jeg var noen andre. Se hvor langt han ville tatt det. La han ta initiativ da, og hvis han ber om treff: ja da dukker du opp og gjør det slutt.

Anonymkode: 3bb09...e00

Jeg var innom den tanken, men så jævlig klarer jeg ikke å være mot han. 

Jeg har bare lyst å få det frem og gi han verdens dårligste samvittighet. Han er veldig glad i meg. Da vi hadde en krangel for over 1 år siden og han sa at vi ikke skulle ha kontakt så slet han de ukene. Jeg sendte ikke mld til han før han sendte til meg. Vi møttes og snakket sammen. Han gråt som ett barn over hvor mye han savnet meg og han var helt skjelven da han fikk gi meg en klem. Jeg trudde aldri han skulle slippe taket igjen.

Jeg skjønner ikke hvorfor han er som han er 😢

Anonymkode: e2df8...bc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at du opplever dere er på vei til å bli kjærester? Eller at dere er?

Snakk med han...spør om han ER på leiting etter kjæreste, at han bare ikke vil være det med deg. 

Stor klem

Anonymkode: a2a31...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min veninne fant min daværende kjæreste på Sukker, tok skjermbilde og sendte til meg for å spørre om det var ham. Han var da pålogget når bildet ble tatt.

Noen måneder før dette, ble vi enige om å slette alle datingapper. VI satt på Facetime og slettet de mens vi pratet sammen. Enige om å være kjærester og eksklusive.

Når jeg konfronterte ham med bildet, skjønte han ingen ting. Han var pålogget på et mystisk vis gitt...nei kan du skjønne. :fnise:

Ikke fall for å fristelsen å tro på ''mirakuløs påloggetstatus'' i alle fall.

Anonymkode: e8e0b...c62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...