AnonymBruker · #1 Posted October 13, 2018 Hva synes du om Ylvali? Eller Novali? Anneli? Emmeli? Flere forslag? Hvem hadde du valgt? Hvem liker du best? Hvorfor? Anonymkode: 34a27...79a 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #2 Posted October 13, 2018 Anneli er fint, liler også Eli, Emily feks. Synes Emmeli bli vanskelig for barna å lære å skrive. Anonymkode: 3f2ba...c54 0 Share this post Link to post Share on other sites
Måbarefåsiat... · #3 Posted October 13, 2018 Hva er feil med Ylva og Nova? Synes dette blir litt vel konstruert. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Rumle · #4 Posted October 13, 2018 Anneli har jeg alltid likt velig godt 1 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #5 Posted October 13, 2018 Helt vanlige navn i Sverige 😊 Anonymkode: 506d6...182 0 Share this post Link to post Share on other sites
Ginny · #6 Posted October 13, 2018 Ylvali har jeg aldri hørt om.. Veldig glad i Ylva da, men tror kanskje ikke Ylvali blir et alternativ. Hvordan uttaler man det, Ylva-li eller Ylvaali? Anneli er kult! Emmeli, da hadde jeg gått for Emily heller, liker lyden bedre 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #8 Posted October 13, 2018 Eilis 💗 Anonymkode: e5df3...fbc 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #9 Posted October 13, 2018 Tror jeg ville holdt det til to stavelser, for å klaske -li på et navn som er etablert blir veldig konstruert. Elli feks eller Eli eller Nelli er mye bedre enn Ylvali, Novali, Stineli eller der endringen havner som en halt tredjestavelse. Anonymkode: 8bf03...541 1 Share this post Link to post Share on other sites