Gå til innhold

Er så helvettes lei av menn og skulle ønske jeg ikke hadde evnen til å forelske meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Egenskap skrev:
 

mannen du kommer til å bli forelsket i er ikke fra stedet du er i fra eller bor, men en som kommer fra en annet sted. Han kommer til å legge merke til deg, vil bli kjent med deg, og kommer konkret til å være total forskellig fra det du har møtt tidligere, og du bare vet at du vet - dette er mannen som vil ta vare på deg, og si noe du aldri har hørt en mann kunne si, eller du visste ikke en mann kunne si så omtenksomme og troverdige ord, som du har lengtet i alle år.

troll.
Det du oppfordrer til er at jeg skal falle for en mann som kommer med klisjeaktige kjærlighetserklæringer. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

troll.
Det du oppfordrer til er at jeg skal falle for en mann som kommer med klisjeaktige kjærlighetserklæringer. 

Anonymkode: 2afc6...862

nei, noe du aldri har hørt før, og du kommer til å ha vanskeligheter å tro at det er sant en mann kan si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Egenskap skrev:
 

nei, noe du aldri har hørt før, og du kommer til å ha vanskeligheter å tro at det er sant en mann kan si noe sånt.

jeg hadde isåfal vanskelig med å tro at han jeg liker var ærlig. Det virket nesten for godt til å være sant at han skulle komme inn i livet mitt på denne måten. jeg var ulykkelig. men så skulle dette være en mann som skulle lyse så opp dagene mine. 
Jeg føler jeg gikk glipp av noe som endelig skulle skje , jeg tok ikke imot! 
 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, ut ifra alt du har skrevet her, så tror jeg neppe du kommer til å finne en mann som vil være sammen med deg, så lenge du ikke forandrer din personlighet, og ikke holder på som en fjortiss.

Anonymkode: efb97...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten aldri bruk ordet helvete. Når du slutter med det språket så vil du bli enda mer attraktiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det slår jo aldri feil! Menn gir mer faen, de analyserer ikke, de går fort videre, de er alltid interessert i flere på en gang . 
Jeg er straks 30 og enda har jeg ikke hatt kjæreste, fordi jeg fortjener mer enn å bare være en i rekka for en som lyver bare for sikkert å ha lett tilgang på sex. jomfru er jeg også.
De har ALLTID en backup. Jeg kunne jo alltids tro at han var interessert, for han tok initiativ. Helt du begynner å få følelser, og ser at det tikker inn meldinger fra andre kvinner også. Eller du sitter bak en kvinne, og ser at det er hans navn som hun tekster med. Ok, da går jeg videre uten at han får vite en dritt. 
Så går man bare videre, helt til man forelsker seg på nytt.
Menn og forelskelse ødelegger og senker livskvaliteten min mer enn det gir. Jeg er så fri når jeg får være uten forelskelse! Hvorfor maser folk sånn om at jeg skal treffe en kjæreste, eller forelske meg egentlig?!?! Når det bare senker livskvaliteten?
For det eneste jeg opplever er mer bitterhet, mye sint og livet handler så mye om den jeg liker. Jeg ser det som menneskelig, å ville ha noen å dele gleder og sorger med. Og noe seksuelt. Men jeg tør faen ikke legge meg ned, når jeg risikerer at en mann ghoster meg fullstendig etterpå. Jeg har ikke opplevd det, men eg leser jo mye. Hva er det som egentlig er så viktig med dette jævla hullet mellom beina våres?

Det høres faktisk veldig trist ut. Å være så opptatt av hullet mellom der, at de ikke evner å se personen og hva den vil dele med seg. Men det høres nok verst ut for oss kvinner likevel, for det er vi som evner å se forskjell på menn og får følelser. 

Jeg sa ingenting til han jeg liker nå heller. Han viste interesse, men jeg vet så innmari godt hva som skjer når jeg innleder noe mer til han. Han kommer til ha backups, han kommer til å dumpe meg når han virkelig forelsker seg. Jeg vet at han var forelsket i sommer, men han ble avvist av henne. Han fikk ikke vite hva jeg følte, og sier jeg det nå er jeg redd han føler det som en nedtur. "Huff, det var ikke henne jeg ville høre fra" tenker han nok. Slik jeg tenker når jeg hører fra enkelte også. 
"She is your happy. You are mye happy" , er slik livet mitt er. 
Han evner visst å forelske seg, men det er nok en gang ikke i meg. Hilsen kvinne som er dritt lei av å være kvinne. Jeg mistet ikke helt troen på å treffe noen, men det er kjedelig at det mest sannsnylig ikke skjer før inntørkinga har begynt og jeg begynner å se ut som en rosin..

Anonymkode: 2afc6...862

Er i samme situasjon, bare at jeg opplever det som mann med kvinner. Jeg bare ikke tror at det er kvinnene det er noe feil med, men jeg som gjorde feil valg i livet, blandet med dårlig selvbilde og null intuisjon om når kvinner vil at man skal vise at man kan lede og når de bare vil være venner. Jeg skjønner ikke når de spiller spill heller eller selve spillet og hva som er reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cbunke90z skrev:
 

Er i samme situasjon, bare at jeg opplever det som mann med kvinner. Jeg bare ikke tror at det er kvinnene det er noe feil med, men jeg som gjorde feil valg i livet, blandet med dårlig selvbilde og null intuisjon om når kvinner vil at man skal vise at man kan lede og når de bare vil være venner. Jeg skjønner ikke når de spiller spill heller eller selve spillet og hva som er reglene.

unngå religiøse mennesker, men vær fri uten at noen kommer med regler og bedømmelse, gled deg og vær glad i deg selv, og kvinnene naturlig flokke rundt deg, fordi du er redelig og ekte. Det er tiltrekningskraften som behøves ikke i falsk versjon, men deg selv versjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts, ut ifra alt du har skrevet her, så tror jeg neppe du kommer til å finne en mann som vil være sammen med deg, så lenge du ikke forandrer din personlighet, og ikke holder på som en fjortiss.

Anonymkode: efb97...82e

hva tenker du jeg skal gjøre da? jeg går hos psykolog, for det kan være skader fra fortiden som har gjort dette. det kan også være diagnoser involvert. 
Det er dessuten litt fjortis å kalle folk "fjortiss". 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Egenskap skrev:
 

unngå religiøse mennesker, men vær fri uten at noen kommer med regler og bedømmelse, gled deg og vær glad i deg selv, og kvinnene naturlig flokke rundt deg, fordi du er redelig og ekte. Det er tiltrekningskraften som behøves ikke i falsk versjon, men deg selv versjonen. 

Tror jeg bare kjenner 2 ganske religiøse personer, og de er ikke konverteringstypene for å si det sånn. Lever et liv uten regler og bedømmelse da jeg må bruke mest parten av tiden min til å konsentrere meg om å opprettholde en ganske ødelagt kropp. Har hatt det utrolig lett når det kommer til å få kvinner til å "flokke" rundt meg, men mer fordi jeg aldri antar at de vil være noe annet enn venner. Så har ofte hatt rollen som "the straight gay best friend" for mange kvinner gjennom livet, hadde jeg trodd at jeg var verdt noe før kroppen ble ødelagt helt så kanskje jeg ville opplevd en del ting når de ville prøve å skaffe meg kjærste. Jeg klarte bare aldri å bruke samme logikk på meg selv som når jeg var wingman for mine venner og venniner når jeg satte dem opp med kjærestene de nå har idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Men hvordan vet man om man bør satse eller ikke? Du nevner å gi av meg selv, og jeg vurderer, men bare vurderer om jeg bør ta kontakt med ham igjen. For jeg har tatt kontakt med han, men det var uskyldig. Jeg la ikke opp til noen treff.. samtalen holdes ikke gående, og jeg føler at hvis jeg tar kontakt så kommer det til å ende med at jeg ikke hører fra han. Det er jo bare typisk når man liker noen.

Anonymkode: 2afc6...862

Du vet det når det skjer. Treffer du en som du liker å være med og snakker lett med, pleier det der å ordne seg av seg selv, når man tilbringer mer og mer tid sammen. 

..men nå har jeg bare hatt kjærester som jeg har blitt kjent med, uten kjærestetanker i begynnelsen og bare latt ting utvikle seg og så har jeg tatt sjansen på at ting kan gå gaiken. Man trenger ikke ha full kontroll på alt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, absinthia skrev:
 

Du vet det når det skjer. Treffer du en som du liker å være med og snakker lett med, pleier det der å ordne seg av seg selv, når man tilbringer mer og mer tid sammen. 

..men nå har jeg bare hatt kjærester som jeg har blitt kjent med, uten kjærestetanker i begynnelsen og bare latt ting utvikle seg og så har jeg tatt sjansen på at ting kan gå gaiken. Man trenger ikke ha full kontroll på alt. 

 

Jeg har truffet mange jeg er veldig avslappet med da, men det utviklet seg ikke til noe mer av den grunn.
Hadde ikke kjærestetanker i hodet da heller, jeg bare fikk følelser for han . 
Jeg klarer ikke å være avslappet rundt en forelskelse. uavhengig om jeg kjenner han eller ikke.

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en måte og unngå forelskelse på, den oppskriften skal jeg finne.

Anonymkode: 73f5f...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker du selv stilen du kler deg i? synes du selv at du kler deg attraktiv? Når du synes det selv, så vil du møte mannen som også kler seg i stilen, og dere finner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Egenskap skrev:
 

liker du selv stilen du kler deg i? synes du selv at du kler deg attraktiv? Når du synes det selv, så vil du møte mannen som også kler seg i stilen, og dere finner hverandre.

Ja. Vi kler oss faktisk ganske likt. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:
 

TS, avslutt denne tråden nå, du kommer allikevel ikke videre på KG med dette. Gransk din personlighet og søk hjelp om nødvendig.

Anonymkode: efb97...82e

Skjerp deg. Du er jo ikke helt god selv. Fiks på utseendet ditt fete cowboy Laila

Anonymkode: d7a0c...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ALLTID slik? De du  ikke savner osv fortsetter å gi deg oppmerksomhet? 
Jeg turte ikke å si noe til om hvordan jeg føler det, fordi jeg blir så innmari bitter og sliter med å komme over det om jeg skal bli avvist, men jammen blir jeg det når jeg ikke fant ut av det også. For han gir meg absolutt ingen oppmerksomhet. 
Dette ser jeg for eksempel på sosiale medier. Han henvender seg til venninnene mine, og felles bekjente. Ikke fordi han sitter og flørter med dem, for en del av de har kjærester, men da lurer jeg på om han rett og slett ikke ser innleggene mine, eller om det er ignorering. 
Å ta kontakt med han føles så uaktuellt. Han kommer sikkert til å svare, men jeg vil nok bli skuffet at at han nok ikke kommer til å holde i gang samtalen. Men jeg gjorde jo som dere sa, "gå videre" , jeg oppførte meg isåfall slik, for jeg burdte ikke fortsette en flørt når jeg var så analyserende. 😕 
 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.10.2018 den 18.01, AnonymBruker skrev:
 

Det slår jo aldri feil! Menn gir mer faen, de analyserer ikke, de går fort videre, de er alltid interessert i flere på en gang . 
Jeg er straks 30 og enda har jeg ikke hatt kjæreste, fordi jeg fortjener mer enn å bare være en i rekka for en som lyver bare for sikkert å ha lett tilgang på sex. jomfru er jeg også.
De har ALLTID en backup. Jeg kunne jo alltids tro at han var interessert, for han tok initiativ. Helt du begynner å få følelser, og ser at det tikker inn meldinger fra andre kvinner også. Eller du sitter bak en kvinne, og ser at det er hans navn som hun tekster med. Ok, da går jeg videre uten at han får vite en dritt. 
Så går man bare videre, helt til man forelsker seg på nytt.
Menn og forelskelse ødelegger og senker livskvaliteten min mer enn det gir. Jeg er så fri når jeg får være uten forelskelse! Hvorfor maser folk sånn om at jeg skal treffe en kjæreste, eller forelske meg egentlig?!?! Når det bare senker livskvaliteten?
For det eneste jeg opplever er mer bitterhet, mye sint og livet handler så mye om den jeg liker. Jeg ser det som menneskelig, å ville ha noen å dele gleder og sorger med. Og noe seksuelt. Men jeg tør faen ikke legge meg ned, når jeg risikerer at en mann ghoster meg fullstendig etterpå. Jeg har ikke opplevd det, men eg leser jo mye. Hva er det som egentlig er så viktig med dette jævla hullet mellom beina våres?

Det høres faktisk veldig trist ut. Å være så opptatt av hullet mellom der, at de ikke evner å se personen og hva den vil dele med seg. Men det høres nok verst ut for oss kvinner likevel, for det er vi som evner å se forskjell på menn og får følelser. 

Jeg sa ingenting til han jeg liker nå heller. Han viste interesse, men jeg vet så innmari godt hva som skjer når jeg innleder noe mer til han. Han kommer til ha backups, han kommer til å dumpe meg når han virkelig forelsker seg. Jeg vet at han var forelsket i sommer, men han ble avvist av henne. Han fikk ikke vite hva jeg følte, og sier jeg det nå er jeg redd han føler det som en nedtur. "Huff, det var ikke henne jeg ville høre fra" tenker han nok. Slik jeg tenker når jeg hører fra enkelte også. 
"She is your happy. You are mye happy" , er slik livet mitt er. 
Han evner visst å forelske seg, men det er nok en gang ikke i meg. Hilsen kvinne som er dritt lei av å være kvinne. Jeg mistet ikke helt troen på å treffe noen, men det er kjedelig at det mest sannsnylig ikke skjer før inntørkinga har begynt og jeg begynner å se ut som en rosin..

Anonymkode: 2afc6...862

Jeg skulle ønske jeg var en som jenter ble forelsket i.

Har intet behov for å ha noen backup, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...