Gå til innhold

Er så helvettes lei av menn og skulle ønske jeg ikke hadde evnen til å forelske meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Sikker på at det ikke er personligheten din som er problemet? 

Anonymkode: 34c7c...2e1

Tyyypisk KG-svar, å bryte ned TS mest mulig. Føler du deg bedre nå? Hm? Faktum ER jo at menn elsker å ødelegge damer psykisk, date 16 damer om gangen og tømme seg i flest mulig konstant. Dette kan man jo fint observere uten å ha hatt kjæreste eller sex selv. Jeg har en venninne på nesten 40 som har holdt seg unna menn av samme grunn. Hva er vitsen, man blir jo bare dumpet og behandla som dritt uansett?

Hvis jeg er på date og mannen spør om å møtes igjen så sier jeg nå alltid nei for hva er poenget, jeg blir jo bare avvist og behandla dårlig uansett. Så er det på den IGJEN med psykologer, antidepressiva etc, Jeg er helt enig i at menn ødelegger oss damer psykisk og det er like greit å holde seg unna. Man får ingenting igjen for å være snill dame i dag. 

Det koster også mye med psykologer etc så de pengene kan man heller bruke på noe annet. 

Anonymkode: 06818...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Gent82 skrev:
 

Prøv å skifte fil, TS. :danse:

 

image.jpeg

jeg har prøvd og jeg mistrivdes. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man ikke finner seg noen, når piggene er såpass utstående.

Endret av hutula1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hutula1 skrev:
 

Klart man ikke finner seg noen, når piggene er såpass utstående.

jammen det kalles jo bare å vær fornuftig?! Det kalles å ikke være naiv. slik som alle maser om at en kvinne ikke skal være vetu ;) 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

jeg har prøvd og jeg mistrivdes. 

Anonymkode: 2afc6...862

Å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tyyypisk KG-svar, å bryte ned TS mest mulig. Føler du deg bedre nå? Hm? Faktum ER jo at menn elsker å ødelegge damer psykisk, date 16 damer om gangen og tømme seg i flest mulig konstant. Dette kan man jo fint observere uten å ha hatt kjæreste eller sex selv. Jeg har en venninne på nesten 40 som har holdt seg unna menn av samme grunn. Hva er vitsen, man blir jo bare dumpet og behandla som dritt uansett?

Hvis jeg er på date og mannen spør om å møtes igjen så sier jeg nå alltid nei for hva er poenget, jeg blir jo bare avvist og behandla dårlig uansett. Så er det på den IGJEN med psykologer, antidepressiva etc, Jeg er helt enig i at menn ødelegger oss damer psykisk og det er like greit å holde seg unna. Man får ingenting igjen for å være snill dame i dag. 

Det koster også mye med psykologer etc så de pengene kan man heller bruke på noe annet. 

Anonymkode: 06818...d7a

kvinner trenger å bli elsket, og anerkjent av riktig menn som har andre holdninger. Dermed blomstrer hun.

Anonymkode: cc1d0...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Noska72 skrev:
 

Bli lesbisk da:-)

jeg skrev at jeg har prøvd. jeg hadde tenkt å ha det med i tittielen, slik at folk ikke  skulle begynne og foreslå det. 
For en gjeng idioter egentlig. Man blir ikke bare lesbisk. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Noska72 skrev:
 

Bli lesbisk da:-)

kvinner som blir lesbisk pga dårlige erfaringer med menn, 100 % sikkert. Derfor trenger jeg ikke å lese x antall biografier kvinner kommer til å skrive når dem er blitt eldre. 

Anonymkode: cc1d0...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

jammen det kalles jo bare å vær fornuftig?! Det kalles å ikke være naiv. slik som alle maser om at en kvinne ikke skal være vetu ;) 

Anonymkode: 2afc6...862

Nei det gjør det ikke. Om du tror å gå med piggene ut er å være fornuftig, så har du vært for lenge her inne på KG og har tatt skade av det.

Smil til verden og verden smiler tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Noska72 skrev:
 

Bli lesbisk da:-)

Det blir ikke mye familie av det. Men istedenfor en falsk familie. 

Anonymkode: cc1d0...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

kvinner trenger å bli elsket, og anerkjent av riktig menn som har andre holdninger. Dermed blomstrer hun.

Anonymkode: cc1d0...8b6

hvilke holdninger da? Hva vet du om holdningene til mennene jeg har likt? Hovedproblemet er likevel, at det er forbanna vanskelig, å finne en mann som er villig til å holde seg til 1 dame. 
Mulig denne mannen jeg liker hadde holdt seg til 1 dame, hvis han fikk hun han var forelsket i. Men jeg tenker bare at det er ikke meg uansett. 
 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger problemet åpenbart hos deg, ts. Slutt å lese her inne og søk hjelp til å sortere og korrigere tankene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

hvilke holdninger da? Hva vet du om holdningene til mennene jeg har likt? Hovedproblemet er likevel, at det er forbanna vanskelig, å finne en mann som er villig til å holde seg til 1 dame. 
Mulig denne mannen jeg liker hadde holdt seg til 1 dame, hvis han fikk hun han var forelsket i. Men jeg tenker bare at det er ikke meg uansett. 
 

Anonymkode: 2afc6...862

det er sånn på bygda. Kanskje det endrer seg når du blir 25 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som ikke er i forhold med deg, blir interessert i andre, er helt naturlig.

Hva er det de gjør, som får deg til å tro at det kunne ha blitt noe mellom dere, før dette skjer? 

Går dere ut sammen? Henger dere sammen hele dagen? Treffes dere og gjør ting sammen noen ganger i uka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Egenskap skrev:
 

det er sånn på bygda. Kanskje det endrer seg når du blir 25 år.

Han holder ikke til i en bygd. Jeg gjør det nå mot min vilje og er bundet til psykolgtimer i nærmområdet. 
Jeg er over 25

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, absinthia skrev:
 

At folk som ikke er i forhold med deg, blir interessert i andre, er helt naturlig.

Hva er det de gjør, som får deg til å tro at det kunne ha blitt noe mellom dere, før dette skjer? 

Går dere ut sammen? Henger dere sammen hele dagen? Treffes dere og gjør ting sammen noen ganger i uka? 

jeg turte ikke å treffe han jeg. 
Grunnen til at jeg trodde vi kanskje kunne  bli noe var fordi jeg fikk følelser og han viste interesse. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Han holder ikke til i en bygd. Jeg gjør det nå mot min vilje og er bundet til psykolgtimer i nærmområdet. 
Jeg er over 25

Anonymkode: 2afc6...862

Da trenger du miljø forandring. Søk jobber i annen by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Egenskap skrev:
 

Da trenger du miljø forandring. Søk jobber i annen by. 

dette er et veldig klisjeaktig svar. ja jeg trenger miljøforandring, men livet mitt har stort sett bestått av miljøforandringer, så det er ikke slik at bare du flytter så blir problemene borte altså. 

Anonymkode: 2afc6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

dette er et veldig klisjeaktig svar. ja jeg trenger miljøforandring, men livet mitt har stort sett bestått av miljøforandringer, så det er ikke slik at bare du flytter så blir problemene borte altså. 

Anonymkode: 2afc6...862

spørs hva du søker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...