Gå til innhold

flere som er litt betatt av legen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mange kolleger som er leger, og jeg blir flau på vegne av eget kjønn når en ser hvor mange av de mannlige som får livet sitt forpestet av pasienter som går altfor langt i å få deres oppmerksomhet, også utenfor tjeneste.

Så til TS: glem det! Og han kommer heller ikke til å goda venneforespørselen på FB

Anonymkode: 9bf1a...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du altså! Du bør heller ringe 110 og få en brannkonstabel hjem, for å slukke brannen. 

Jeg har vært på kg. i cirka ett år, og penis-tråder og forelska i legen tråder er det desidert flest av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet tett opp mot leger. Og ja, de er maaange kvinner som tror at legen er interessert i deg, kun fordi legen gjør jobben sin. Pinlig. 

Anonymkode: d6ee1...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 13.10.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Jobbet tett opp mot leger. Og ja, de er maaange kvinner som tror at legen er interessert i deg, kun fordi legen gjør jobben sin. Pinlig. 

Anonymkode: d6ee1...ab0

Har en kollega som er helt på høgget etter legen sin, siden han ville ta en celleprøve... og hun trodde legen skjekket henne opp. 

Anonymkode: e0ac0...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
På 13.10.2018 den 18.05, Mallard skrev:

Det er selvfølgelig den samme legen også!

Dr. Chill har gjort damene våte over det ganske land siden han begynte på legestudiet, og har minst trettito avslåtte venneforespørsler fra pasienter som har stalket ham på Facebook. 

Hohoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er bare flyforbanna. Makan til rørehue skal man lete lenge etter. Pga de ræva legeerklæringene hennes fikk jeg avslag på AAP!

Anonymkode: 59483...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du den samme som har sendt inn spørsmål om forelsket i legen til lommelegen?? 

Anonymkode: 44543...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 13.10.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Jobbet tett opp mot leger. Og ja, de er maaange kvinner som tror at legen er interessert i deg, kun fordi legen gjør jobben sin. Pinlig. 

Anonymkode: d6ee1...ab0

Er jo ikke det det handler om. De gjør jobben ja, men hva viser de i den type jobb da? Sympati, gode lyttere, omsorgsfulle, lojalitet. Det er derfor damer lett faller for leger. De har noe som de fleste håper å ha hos sin mann. Man tror ikke nødvendigvis at legen liker pasienten. 

Anonymkode: 08a6a...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Jobbet tett opp mot leger. Og ja, de er maaange kvinner som tror at legen er interessert i deg, kun fordi legen gjør jobben sin. Pinlig. 

Anonymkode: d6ee1...ab0

La oss for guds skyld aldri håpe at du blir fastlege. 

Anonymkode: 08a6a...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ei venninnesom nettopp giftet seg med sin tidligere lege. 🙋‍♀️

Anonymkode: 08a6a...00e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...