Gå til innhold

Hvordan takle å være alene på en lørdagskveld :( for første gang som voksen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Laduena87
Akkurat nå, Mousj skrev:
 

Shamer dem i vertfall ikke. Og nå handler vel denne tråden om TS? Om du jobber på krisesenter så håper jeg du ikke sorterer dem som kommer inn i krisegrad. 

 

Fullstendig useriøst svar. Hva vet vel du om hvordan hun arbeider? Er sikker på hun har mange tøffe erfaringer. Noenganger er det faktisk på tide å sette ting i perspektiv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Mousj said:

Er det nødvendig å være så ekkel? Hun spør om tips og råd, og får det av de fleste.

Helt enig, egentlig, men av og til så må man også kunne si fra. Hvordan skal det gå med de i voksenlivet om de skal bli så hysteriske for filleting i ung alder, pluss at de blir dullet med for hvor fælt de har det? De kommer jo til å bli tvangsinnlagt hele gjengen, minst én gang i løpet av sine voksne liv.

Anonymkode: 838a6...2a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er uvant og føles litt ensomt, men jeg tror du kommer til å elske det når du finner din «rytme» for alenekvelden :) 

 

Nå er det jo litt sent for å komme med så mange forslag, men til en senere anledning er mitt tips å feks se en tidlig film på kino (jeg syns det er kjempedeilig å se film på ettermiddagen) og så gjøre noe du sjeldent får tid til ellers på kvelden. Spis godis, ta et bad/lang dusj med hårkur/ansiktsmaske etc. Lang eller kjøp mat du virkelig liker godt og bare slapp av :) 

 

Etterhvert er jeg sikker på at du kommer til å sette stor pris på sånne kvelder!

Endret av Radiohuspendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne å lære deg å være komfortabel i eget selskap? Underholde deg selv? 

Anonymkode: 30fe9...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Laduena87 said:
 

Fullstendig useriøst svar. Hva vet vel du om hvordan hun arbeider? Er sikker på hun har mange tøffe erfaringer. Noenganger er det faktisk på tide å sette ting i perspektiv! 

Jepp. Og første bud er å lytte og veilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Legge deg inn på psyk akutt kanskje? 

Anonymkode: 7fd30...803

Nei, tror det er bedre å kjøpe inn litt (ev. masse) digg, ta ett glass vin eller to og kose seg med en bra film eller serie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:
 

Why? TS virker ikke psykisk syk, men til å ha et stort behov for å være sosial. 

Alle mennesker er forskjellige. Jeg trenger mye alenetid, andre trenger å være mer sosiale. 

Det er ikke friskt at man ikke tåler en lørdagskveld alene. Mye er riv ruskende galt. Hun er max uselvstendig, ikke undersosialisert. 

Anonymkode: 7fd30...803

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er ikke friskt at man ikke tåler en lørdagskveld alene. Mye er riv ruskende galt. Hun er max uselvstendig, ikke undersosialisert. 

Anonymkode: 7fd30...803

Jeg tror det er mye mer som skal til for å kvalifiseres som psykisk syk enn at man kjeder seg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
40 minutter siden, Mousj skrev:
 

JEG skal det? Hehe, ok. 

Jeg tror det er en god ide for flere enn bare tråd starter å ta til seg tipsene i denne tråden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
På 13.10.2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:
 

Helt enig, egentlig, men av og til så må man også kunne si fra. Hvordan skal det gå med de i voksenlivet om de skal bli så hysteriske for filleting i ung alder, pluss at de blir dullet med for hvor fælt de har det? De kommer jo til å bli tvangsinnlagt hele gjengen, minst én gang i løpet av sine voksne liv.

Anonymkode: 838a6...2a9

Du vet jo egentlig ingenting om hva denne personen har gått gjennom i livet. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er så ensom! Har aldri vært singel før. Ble singel i slutten av juli for første gang siden jeg var en tenåring. Har holdt meg opptatt hver helg med venninner og festing, men denne helgen er alle bortreist. Er redd jeg kommer til å dø av ensomhet i kveld. Hva skal jeg gjøre for å takle dette? Hva skal jeg finne på i kveld? 

Er klar over at dette høres overdramatisk ut, men det er sannheten. Vær så snill og hjelp meg! 😭

Anonymkode: a4ccd...069

Har vært alene i 28 år, tro meg, du er langt ifra å måtte begynne å få panikk. Bruk heller tiden på å finne ut av hva du kan gjøre for å trives alene. Du har den fordelen at du har peiling på hva du vil ha i forhold også så når du vet både hva du vil ha alene og sammen med en partner vil det være lett for deg å finne rett partner som passer personligheten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...