Gå til innhold

Kan damer som har draget gi meg noen råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er litt vanskelig å forstå med kvinner, er at de ofte BARE går etter utseende, men ikke det som er innafor pannebeinet. Kvinner, dere må tenke litt over at for hvert år som går, så forfaller kroppen, men så er det jo også hva menn ser etter hos en kvinne. Å nei, alle menn tenker ikke bare på en ting, som kvinner skal ha det til.

Anonymkode: 2278a...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Alder 40-50. Men jeg har ikke så lyst å satse på Tinder, for akkurat nå er det ingen interessante igjen der (han jeg slettet i dag var den siste jeg så på som kanskje aktuell). Jeg vil se andre steder etter menn.

Anonymkode: 23287...d4e

Er du sikker på du ikke har for snever målgruppe? Ja, det beste er sikkert å matche med noen man blir «mo i knærne» av fra første stund, men gjør jo også at du konkurrerer med 95% av dine medsøstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det som er litt vanskelig å forstå med kvinner, er at de ofte BARE går etter utseende, men ikke det som er innafor pannebeinet. Kvinner, dere må tenke litt over at for hvert år som går, så forfaller kroppen, men så er det jo også hva menn ser etter hos en kvinne. Å nei, alle menn tenker ikke bare på en ting, som kvinner skal ha det til.

Anonymkode: 2278a...0ab

Vel, jeg er en slik dame. Og det er jo ingeting "hjemme" mellom ørene på menn, dessverre. De virker fryktelig enkle? 

Anonymkode: 6ba52...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hei! Jeg er 35, ikke noe spesielt pen eller noe sånt, men har tydeligvis "draget". Nå er jeg kanskje heldig for jeg er uansett ikke spesielt interessert i menn som er de typisk kjekke og perfekte som alle liker. Men jeg har ikke noe problem med å få kontakt med menn rundt omkring. Skal du gå på byen så ville jeg gått alene. Vær hyggelig og åpen. Snakk med alle slags folk, også de du ikke er interessert i. Snakk med folk på bussen og butikken. Smil mye, men ekte. 

Anonymkode: 33821...dc6

Dette er det beste tipset!

Jeg ser ok ut, men har mye mer draget enn utseendet skulle tilsi, og er på TS sin alder. Jeg tipper det er fordi jeg er utadvendt, åpen og blid mot alle. Har mye humor og er kjapp i kjeften. Noen mennesker er sånn at de ikke gidder å snakke med de som ikke virker "interessante" (les: ser bra ut) og det er lavmål i min verden. De kuleste folka er ofte ikke de man tror ved første øyekast.

Du kan jo ikke bare BLI utadvendt, jeg skjønner det, men det er nok en stor grunn til at jeg har draget, og det var jo det du spurte om. Og noe kan man sikkert øve seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det som er litt vanskelig å forstå med kvinner, er at de ofte BARE går etter utseende, men ikke det som er innafor pannebeinet. Kvinner, dere må tenke litt over at for hvert år som går, så forfaller kroppen, men så er det jo også hva menn ser etter hos en kvinne. Å nei, alle menn tenker ikke bare på en ting, som kvinner skal ha det til.

Anonymkode: 2278a...0ab

Dette er HELT feil for min del, selv om jeg har draget på "kjekkaser" vil jeg neppe gå for en sånn!

Likevel, det er ikke sånn at de som ikke er de kjekkeste bare skal la utseendet svinne hen! Jeg kommer aldri til å gi så beng i utseendet at jeg tar en sofagris som ikke tenker på hva han putter i seg. Både Kjekkasen og Sofagrisen er uaktuelle for meg, fordi det som er innafor pannebrasken på de begge er usexy.

Livsstilen er viktigere enn utseendet, det er sexy å ta vare å seg selv, og tankene er det aller viktigste, da kan en helt ordinært utseende mann bli til ekstremt sexy. En sånn mann er det eneste som frister! Derfor er Tinder helt uaktuelt for meg, fordi et bilde sier meg INGENTING om hvor attraktiv mannen er!

Og når jeg tenker på mine tanker om dette, så tenker jeg at TS på en eller annen måte må få mennen til å bli kjent med henne og da er det vel det klassiske svaret om å skaffe seg en hobby eller gå på kurs eller et eller annet der man omgås folk over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er mulig å finne måter å justere seg på. Men jeg vet jo ikke hvor "skoen trykker" for TS. Flørter hun for lite? Hvorfor tar hun opp Tinder - jeg kommer aldri til Tinder fordi de skal vite unaturlig mye om meg. Hva søker hun en mann for? Hvilke kvaliteter i livet hennes vil hun ha mer av? Får hun tatt kontakt med menneskene rundt seg; har hun eller kan utvikle noen særinteresser som gir kontaktflate og bekjente?

Jeg tror flørting, omgjeengelighet og interesse i erotikk kan være en god nok grunn til å være attraktiv etter 40. Godt mulig å treffe folk på nett, men jeg anbefaler det virkelige livet.

Mi historie om å justere meg - og påfølgende bedre drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
Vel, jeg er en slik dame. Og det er jo ingeting "hjemme" mellom ørene på menn, dessverre. De virker fryktelig enkle? 

Anonymkode: 6ba52...f5d

Kan ha sammenheng med at menn gjerne legger seg på kvinnens nivå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...