Gå til innhold

Kan damer som har draget gi meg noen råd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 40-årene, og har noen kvaliteter, som snill, smart og pen/søt, "ungdommelig", men merker ikke mye interesse fra menn jeg har interesse av. Når det er noen jeg vil bli kjent med, f.eks. på Tinder, er de gjerne halvinteresserte, og det blir ikke til at vi møtes en gang. Og noen menn har jeg gått på date med de siste årene, men ingen det har klaffet med. Nå har jeg nettopp opplevd en jeg hadde lyst å møte, som virket interessert først, bl det ikke noen date med fordi han hadde andre ting på gang for tiden. Jeg føler at jeg aldri tiltrekker meg menn som er bra og interessert i meg. Det tærer litt på selvtilliten, at menn viser så lunken interesse. Hvordan kan man bli mer attraktiv? Jeg er ikke så veldig utadvendt, så jeg kan ikke bli det akkurat. Men det er vel andre måter å vekke interesse på? Eller er løsningen å bare "gi faen," og at man da ikke vil savne menn?

Anonymkode: 23287...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi du, som 80% av alle kvinner, går etter Chad.

Bare 20% går etter Billybux.

De sistnevnte 20% har da 80% av alle menn etter seg. De førstnevnte 80% av alle kvinner samles rundt 20% av mennene.

Derfor sliter du.

Anonymkode: 2491f...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.  Det er ganske åpenbart at Billybux' foreldre hatet ham, og at han dermed antakelig ikke er helt i vater.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ingen damer som har draget her? Bra jeg ikke er alene, om ikke annet ;)

Anonymkode: 23287...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, men er en del yngre enn deg så vet ikke om det er så relevant.

Tinder er vanskelig, og veldig overfladisk. For å få maks uttelling så må du ha bilder der du ser bra ut som også kommuniserer de rette tingene om deg. I tillegg en kort og bra bio - mange menn ser ikke på den, men de som faktisk er interessert i noe mer, vil som regel lete etter ting i bioen som de kan bruke som utgangspunkt når de skal skrive. 

Hvem er det du selv sveiper til høyre på? Hva ser du etter, og hvilken aldersgruppe er de i?

Anonymkode: d2431...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det, men er en del yngre enn deg så vet ikke om det er så relevant.

Tinder er vanskelig, og veldig overfladisk. For å få maks uttelling så må du ha bilder der du ser bra ut som også kommuniserer de rette tingene om deg. I tillegg en kort og bra bio - mange menn ser ikke på den, men de som faktisk er interessert i noe mer, vil som regel lete etter ting i bioen som de kan bruke som utgangspunkt når de skal skrive. 

Hvem er det du selv sveiper til høyre på? Hva ser du etter, og hvilken aldersgruppe er de i?

Anonymkode: d2431...6c6

Jeg tenkte egentlig ikke bare på Tinder. Er forsåvidt fornøyd med profilen min på Tinder, både bilder og bio. Er vel i kommunikasjonen jeg synes det går tregt, eller er lite engasjement. (Og det er ikke så mange jeg sveiper til høyre, av den grunn at det er få kjekke menn i min aldersgruppe). Skulle vel ønske at jeg møtte noen i hverdagen, men har ikke så stor bekjentskapskrets heller. Tenker at jeg kanskje burde gå ut på byen av og til, for at det skal skje litt. Skal prøve å finne en venninne å gå ut med.

Anonymkode: 23287...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tenkte egentlig ikke bare på Tinder. Er forsåvidt fornøyd med profilen min på Tinder, både bilder og bio. Er vel i kommunikasjonen jeg synes det går tregt, eller er lite engasjement. 

Anonymkode: 23287...d4e

Det jeg mente er at om kommunikasjonen går treigt, så er det nok noe forbedringspotensiale i profilen. Det er ikke slik at dersom du får en match så er profilen "god nok" - mange menn sveiper til høyre på alle, men prioriterer kvinnene de liker best. Og de de oppfatter som mest attraktive er de også mest entusiastiske overfor.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Skulle vel ønske at jeg møtte noen i hverdagen, men har ikke så stor bekjentskapskrets heller. Tenker at jeg kanskje burde gå ut på byen av og til, for at det skal skje litt. Skal prøve å finne en venninne å gå ut med.

Anonymkode: 23287...d4e

De kvinnene jeg vet om på 40+ som har funnet en ny, attraktiv mann har ofte det felles at de i tillegg til å være veldig pene, feminine og i god form, også er veldig utadvendte og har mye som foregår. Jeg jobber selv i en kulturell bransje (forlag) og ser at det er mange som lett finner nye partnere her. Det er mye sosialt med jobb, i tillegg til diverse litterære events, arrangement, fester og middager. Det er rett og slett en god sirkulasjon av mennesker man kan treffe under naturlige omstendigheter.

Anonymkode: d2431...6c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør en 40-åring på Tinder? 

Det er for de unge som kun er ute etter et ligg. Ikke der man leter etter en mann🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 394ed...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hva gjør en 40-åring på Tinder? 

Det er for de unge som kun er ute etter et ligg. Ikke der man leter etter en mann🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 394ed...994

Da har du enten ikke erfaring eller bare dårlig erfaring. "Alle" single er på tinder, og det inkluderer selvsagt også de som vil treffe noen.

Anonymkode: d2431...6c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det jeg mente er at om kommunikasjonen går treigt, så er det nok noe forbedringspotensiale i profilen. Det er ikke slik at dersom du får en match så er profilen "god nok" - mange menn sveiper til høyre på alle, men prioriterer kvinnene de liker best. Og de de oppfatter som mest attraktive er de også mest entusiastiske overfor.

De kvinnene jeg vet om på 40+ som har funnet en ny, attraktiv mann har ofte det felles at de i tillegg til å være veldig pene, feminine og i god form, også er veldig utadvendte og har mye som foregår. Jeg jobber selv i en kulturell bransje (forlag) og ser at det er mange som lett finner nye partnere her. Det er mye sosialt med jobb, i tillegg til diverse litterære events, arrangement, fester og middager. Det er rett og slett en god sirkulasjon av mennesker man kan treffe under naturlige omstendigheter.

Anonymkode: d2431...6c6

Ja, det virker som jeg ikke er en slik attraktiv kvinne. Og det er kanskje bare å godta. Kjenner at det ikke er så mye igjen av selvtillit nå etter mine erfaringer. Men takk for tips.

Anonymkode: 23287...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det virker som jeg ikke er en slik attraktiv kvinne. Og det er kanskje bare å godta. Kjenner at det ikke er så mye igjen av selvtillit nå etter mine erfaringer. Men takk for tips.

Anonymkode: 23287...d4e

Tinder er overfladisk. Det er jo langt færre menn der totalt sett fra 40 til 55 (f.eks.) generelt, og enda færre attraktive. De få som er kjekke får nok mange matcher.

Hva har du som aldersinnstilling?

Anonymkode: d2431...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Ja, det virker som jeg ikke er en slik attraktiv kvinne. Og det er kanskje bare å godta. Kjenner at det ikke er så mye igjen av selvtillit nå etter mine erfaringer. Men takk for tips.

Anonymkode: 23287...d4e

Eller også kan du gå for en looksmatch istedet for en Chad.

Anonymkode: 2491f...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel gikk jeg ofte alene på rolige uteplasser/puber og ble lett kjent med menn(esker) , mange sleske, men også veldig mange hyggelige oppegående. Jeg ble aldri sittende lenge alene før noen enten slo seg ned med meg eller inviterte meg over til deres bord.

Jeg traff min mann på denne måten. 

Tinder har jeg aldri prøvd. Jeg liker ikke den måten å sjekke på i det hele tatt. 

Anonymkode: 2c29c...d51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 35, ikke noe spesielt pen eller noe sånt, men har tydeligvis "draget". Nå er jeg kanskje heldig for jeg er uansett ikke spesielt interessert i menn som er de typisk kjekke og perfekte som alle liker. Men jeg har ikke noe problem med å få kontakt med menn rundt omkring. Skal du gå på byen så ville jeg gått alene. Vær hyggelig og åpen. Snakk med alle slags folk, også de du ikke er interessert i. Snakk med folk på bussen og butikken. Smil mye, men ekte. 

Anonymkode: 33821...dc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tinder er overfladisk. Det er jo langt færre menn der totalt sett fra 40 til 55 (f.eks.) generelt, og enda færre attraktive. De få som er kjekke får nok mange matcher.

Hva har du som aldersinnstilling?

Anonymkode: d2431...6c6

Alder 40-50. Men jeg har ikke så lyst å satse på Tinder, for akkurat nå er det ingen interessante igjen der (han jeg slettet i dag var den siste jeg så på som kanskje aktuell). Jeg vil se andre steder etter menn.

Anonymkode: 23287...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke "så veldig utadvendt", altså en kvinne man må bruke tid for å bli kjent med og se kvalitetene i. Ikke noe galt i det, tvert imot, noen menn ser etter damer som er litt tilbaketrukket. Du må bare bruke tid på å la menn bli kjent med deg. Kanskje er det også slik at menn ikke oppfatter at du er interessert fordi du er litt innadvendt. Ikke vær redd for å vise interesse, menn blir ikke skremt av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Horten Market skrev:
 

Du er ikke "så veldig utadvendt", altså en kvinne man må bruke tid for å bli kjent med og se kvalitetene i. Ikke noe galt i det, tvert imot, noen menn ser etter damer som er litt tilbaketrukket. Du må bare bruke tid på å la menn bli kjent med deg. Kanskje er det også slik at menn ikke oppfatter at du er interessert fordi du er litt innadvendt. Ikke vær redd for å vise interesse, menn blir ikke skremt av det.

Ja, jeg håper at det er noen bra menn som kan se kvalitetene hos en dame som ikke er utadvendt. Jeg får prøve å vise mer interesse, hvis jeg ser noen interessante :)

Anonymkode: 23287...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Horten Market skrev:
 

Du er ikke "så veldig utadvendt", altså en kvinne man må bruke tid for å bli kjent med og se kvalitetene i. Ikke noe galt i det, tvert imot, noen menn ser etter damer som er litt tilbaketrukket. Du må bare bruke tid på å la menn bli kjent med deg. Kanskje er det også slik at menn ikke oppfatter at du er interessert fordi du er litt innadvendt. Ikke vær redd for å vise interesse, menn blir ikke skremt av det.

Dette er ikke et reelt tips. Hun sier at hun ikke merker interesse fra menn. Hvordan skal hun da gi dem tid til å bli kjent med henne? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er suckers for damer som er imponerte over dem. Når du spør han ut om livet hans, jobben hans, hobbyene hans etc. så let etter ting du kan være (litt) imponert over. Eksempel: "Åh, driver du med klatring? Da må du vel være veldig sterk?". Det høres kanskje litt fjollete ut, men menn er enkle vesner, det funker! (Bare ikke overdriv til det parodiske).

Anonymkode: dcf59...3e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...