Gå til innhold

Overalt støter vi på tidligere lakenkompiser av meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen 1 år nå og på den tiden har han faktisk møtt halvparten av de jeg har ligget med før (uten at han vet det), er det en slags melding fra oven om at han er the one? Som at alle tidligere mannfolk sveiper forbi oss i revy, som for å markere et punktum? 

Det er hvor enn vi går, de bare dukker opp en og en! Og når han spør hvordan jeg kjente den og den kan jeg jo ikke svare? Det skjer ikke vær dag altså, men i de rareste anledninger.

Anonymkode: c842e...5d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Mystic woman skrev:
 

Har du hatt så mange?

Det er bare snakk om ca 7-8 stk som har streifa forbi oss. Men disse har jeg ikke støtt på alene, er det som er så merkelig?

Anonymkode: c842e...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er liten. Ikke noe grunn til å analysere dette hehe men er litt typisk da 😂 Skjedde med meg og når jeg fikk kjæreste,  en etter en av mine tidligere crushes var plutselig single etter mange år som lost cauze hos meg og møtte de på gata hvor de griseflørta eller tok kontakt igjen på andre måter gitt 😛 Kanskje universet som tester deg? Hehehe 

Anonymkode: 4ea5a...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på så han ikke støter på dere mens dere er lakenkompiser, så går det i sin skjønneste orden. 

Anonymkode: 20400...912

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Verden er liten. Ikke noe grunn til å analysere dette hehe men er litt typisk da 😂 Skjedde med meg og når jeg fikk kjæreste,  en etter en av mine tidligere crushes var plutselig single etter mange år som lost cauze hos meg og møtte de på gata hvor de griseflørta eller tok kontakt igjen på andre måter gitt 😛 Kanskje universet som tester deg? Hehehe 

Anonymkode: 4ea5a...030

Hva betyr det uthevede? Er det en ny vri på "lost case"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mystic woman said:
 

Hva betyr det uthevede? Er det en ny vri på "lost case"?

Det heter lost cause

Anonymkode: dd8db...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det nr man er lett på tråden. Fortiden biter tilbake en dag

Anonymkode: c6beb...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dag som jeg og eksen min gjorde det offisielt (at vi var kjærester) møtte jeg på min første kjærlighet, som jeg da ikke hadde møtt på 7 måneder. 

Dagen jeg flyttet inn med min nåværende samboer, så traff jeg fyren jeg holdt på med før han. Har ikke møtt på han tilfeldig før eller etter den dagen. 

Hvert eller annenhvert år på nøyaktig samme tid av året møter jeg "the one that got away". Dette er på samme tid vi møttes for første gang. Vi bor ikke i samme by lengre, og ganske langt fra hverandre, så skulle ikke vært mulig. 

Jeg har flere slike rare tilfeldigheter, og egentlig syns jeg bare det er irriterende. Er det mulig liksom. 

Anonymkode: 1b2f8...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Samme dag som jeg og eksen min gjorde det offisielt (at vi var kjærester) møtte jeg på min første kjærlighet, som jeg da ikke hadde møtt på 7 måneder. 

Dagen jeg flyttet inn med min nåværende samboer, så traff jeg fyren jeg holdt på med før han. Har ikke møtt på han tilfeldig før eller etter den dagen. 

Hvert eller annenhvert år på nøyaktig samme tid av året møter jeg "the one that got away". Dette er på samme tid vi møttes for første gang. Vi bor ikke i samme by lengre, og ganske langt fra hverandre, så skulle ikke vært mulig. 

Jeg har flere slike rare tilfeldigheter, og egentlig syns jeg bare det er irriterende. Er det mulig liksom. 

Anonymkode: 1b2f8...7f9

Jeg tror det er et tegn fra oven. Du må lytte og høre etter. Hva vil det fortelle deg? Jeg tror det prøver å fortelle deg at nå må alle gamle kapitler lukkes og du må gå all in for ditt nåværende kapittel, sånn at det er et kapittel som bare blir og blir og aldri lukkes.

Han ene tidligere fyren min håndhilste på typen min, de har samme navn. Han sa til meg "er det ikke ganske sprøtt at typen din står å snakker med en du har knullt før?" - jeg bare sa "han vet ikke om det" og tenkte dette måtte bety: forkast alle tidligere dicks og fokuser på å bevare The Golden One ❤

Men så ble jeg vanvittig forvirra nå 3 år senere. I går rettere sagt. For da oppdaget jeg til mitt livs store sjokk at "the golden one" ikke lenger er i nærheten av noe golden! For han forlot meg for en skløtte han knulla for 5 år siden. Fy faen. Så jeg forstår ingenting nå!! Hva var alle disse tegnene for liksom?

Anonymkode: c842e...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Sånn hadde jeg det og de første årene jeg kom i sammen med mannen. Traff de over alt. Men vi har nå vært sammen i 20 år og alle har forduftet (heldigvis ) på hver sin kant. Så jeg støter så og si aldri på de lengre. 

Vi var i bryllup for noen år siden, bruden som giftet seg hadde 3 menn ( som jeg vet om) utenom brudgommen som hun hadde ligget med som gjester i bryllupet.. De var en stor vennegjeng i ungdommen, og de inviterte de fleste. 

 

Anonymkode: d8c3c...d34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg og kjæresten har vært sammen 1 år nå og på den tiden har han faktisk møtt halvparten av de jeg har ligget med før (uten at han vet det), er det en slags melding fra oven om at han er the one? Som at alle tidligere mannfolk sveiper forbi oss i revy, som for å markere et punktum? 

Det er hvor enn vi går, de bare dukker opp en og en! Og når han spør hvordan jeg kjente den og den kan jeg jo ikke svare? Det skjer ikke vær dag altså, men i de rareste anledninger.

Anonymkode: c842e...5d2

Så stas.  Helt klart, jo oftere man må lyve til the one jo mer sikkert er det at han er the one :lol:

Anonymkode: 7714d...e9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk telefon fra en eks like etter at jeg traff min mann. Hadde ikke snakket sammen på noen år, eksen har barn og samboer, men ville høre hvordan jeg hadde det. Koselig det. Ett par måneder etterpå ringer jaggu en annen eks på døra, vi har heller ikke snakket sammen på mange år. Begge var oppriktig glade på mine vegne da, ingen av dem var ute etter noe mere enn å se at jeg hadde det bra. 

Anonymkode: 6a40b...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg fikk telefon fra en eks like etter at jeg traff min mann. Hadde ikke snakket sammen på noen år, eksen har barn og samboer, men ville høre hvordan jeg hadde det. Koselig det. Ett par måneder etterpå ringer jaggu en annen eks på døra, vi har heller ikke snakket sammen på mange år. Begge var oppriktig glade på mine vegne da, ingen av dem var ute etter noe mere enn å se at jeg hadde det bra. 

Anonymkode: 6a40b...ac4

Er du sikker på det? Det er et fenomen det der med å oppsøke tidligere flammer når det skranter i forholdet... det er dog en annen sak, jeg kan lage en tråd om det. Men jeg tror nok ganske sikkert disse her ringte deg for å sondere terrenget, og når de fikk klar tale om at her var det intet å hente, så later de som intensjonen "bare var å sjekke at du har det bra", for å resignere med æren i behold.

Anonymkode: c842e...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er du sikker på det? Det er et fenomen det der med å oppsøke tidligere flammer når det skranter i forholdet... det er dog en annen sak, jeg kan lage en tråd om det. Men jeg tror nok ganske sikkert disse her ringte deg for å sondere terrenget, og når de fikk klar tale om at her var det intet å hente, så later de som intensjonen "bare var å sjekke at du har det bra", for å resignere med æren i behold.

Anonymkode: c842e...5d2

Er ganske sikker. Den ene har samboer og barn og den andre har sine ting som gjør han ute av stand til ett forhold, veldig logisk hvis jeg hadde skrevet hva men da blir han gjenkjennbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det beste ville være om du kunne blitt hypnotisert til å glemme at du har hatt noe lakengreier å gjøre med disse mennene tidligere i livet.

Anonymkode: e726d...850

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Det beste ville være om du kunne blitt hypnotisert til å glemme at du har hatt noe lakengreier å gjøre med disse mennene tidligere i livet.

Anonymkode: e726d...850

Dette var til TS.

Anonymkode: e726d...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fortiden ikke har noe å si, så er det vel bare å fortelle sannheten.

Eller er dette bare selvbedrag, fortiden har betydning ... Og at du holder den skjult, betyr at din fortid ikke er noe å skryte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/13/2018 at 2:23 AM, AnonymBruker said:
 

Jeg og kjæresten har vært sammen 1 år nå og på den tiden har han faktisk møtt halvparten av de jeg har ligget med før (uten at han vet det), er det en slags melding fra oven om at han er the one? Som at alle tidligere mannfolk sveiper forbi oss i revy, som for å markere et punktum? 

Det er hvor enn vi går, de bare dukker opp en og en! Og når han spør hvordan jeg kjente den og den kan jeg jo ikke svare? Det skjer ikke vær dag altså, men i de rareste anledninger.

Anonymkode: c842e...5d2

Det er vel heller et tegn fra oven at du skal slutte å pule rundt. 

Anonymkode: 04d10...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...